Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(Ciska schaamde zich maar een beetje...)
) 

Thirz schreef:Nou, de foto's staan er eindelijk en dan reageert er niemand
Thirz schreef:Nou, de foto's staan er eindelijk en dan reageert er niemand
Ik vind het hele leuke foto's!
Nog een fijne vlucht gehad?
Ze was iig wel dol gisteren haha! Fijn dat je weer zo lekker hebt gezwommen!
haha
vind ze wel mooi. Misschien niet helemaal de kleur (maakt een beetje bleek nu) maar zeker wel mooi (hou wel van dat goud en die ditjes en datjes op de jurk
Komt nog ff mn jeugdliefde naar boven denk
Jurken met zoveel mogelijk strikjes, frutseltjes en dingetjes
Gelukkig had ik een mamma die dat precies naar mijn smaak kon maken
)Citaat:Slecht geklede meisjes
Over wie had je t hier? Toch niet over je twee bruidsmeisjes toch?
Haha, logisch dat die vrouw maar zwaar serieus bleef. Wie verwacht nou dat ze alleen maar lol komen maken in je bruidswinkel, ipv serieus kopen
Beetje jammer dat dan Thirz degene is met het huwelijksaanzoek
(Al vind ik wel weer dat Bianz een mooi passend onderschirft heeft
) Zeg thirz, hoe kom je daar dan weer aan
Los gaan, ok. Maar zó los! 
Citaat:Die jongen daar zijn echt ongelofelijk
Vertel! Wil graag álles weten!
hihi *nieuwschierig*
Huppa isolatie materiaal wordt er bijgehaald, enorme zooi in de kamer (meer spullen in de kamer, betekend minder plek voor de kou
) haha
en als je dan toch bezig bent misschien een filmpje?
T klinkt nl super zoals je over der vertelt
Helemaal in love Mariek? 
ik duim voor je dat t allemaal goed zit! Huppeltje is gewoon een simpel balansprobleempje wat vanzelf in orde komt
*vind ik!*
Zoals Bianz al zei *praat gewoon iedereen na vandaag. Heb je als je een poos nie geweest bent, en ze al zeggen wat ik ook vindt
* als t niets is, is het zo weer weg uit de eerste pagina. En wat heb je te verliezen? Als je ziet wat sommigen aanbieden zijn sjaals écht wel super leuk!
gewoon doen hoor! *schopt*Bianz schreef:Zeg Anne, waar ben je?? Het is niks voor jou om zolang niet te bokken!

Heb al zo'n poos niets verteld
heerlijk pepernoten gebakken met de kids! Was echt leuk! heb zó gelachen
Hihi. Sylvie (begeleider) had van die Fred&Ed mix meegenomen waar alleen water bij moest. Maar natuurlijk ff nie t geduld om dat beetje water flink goed door te kneden. Al snel wat extra water erbij gedaan, en toen hadden we plak mix
Kindje zat er al bij (kneden ging toch niet helemaal zelf, dus dat had S maar overgenomen), en die vond t best grappig
). Daarna met een ander kindje nog pepernoten gemaakt
Ging ook wel leuk. Behoorlijk dwars en eigenwijs kindje (één na jongste uit een gezin van 9 kids, en zwaar verwend omdat hij 'ziek' is), maar toen hij op de terug weg naar de oefenzaal ineens Sinterklaas voorbij zag komen: hup weg staking! Sinterklaas!
Rennen!
"Hee, M! Heb je braaf met S geoefend vandaag?" Kindje helemaal onder de indruk dat Sint dat wist en braaf ja geknikt. Hihi. Daarna nog met een ander kindje de rest van t deeg opgemaakt, en om was de morgen
heerlijk mannetje is dat. Kindje van 5 en super vrolijk en lekker enthousiast. Hihi, 3 van de 5 kids was ook al heerlijk het deeg aan t oppeuzelen
*en dat terwijl we 1 op 1 begeleiding hadden
* Dan begint er 1, en dan de rest huppelt er dan vrolijk achteraan
Ondertussen nog even in de klas een aantal echte *te grote
* pepernoten van die morgen uitgedeelt en opgegeten. En vandaag dus ook niet te laat klaar. Geen poli's dus om 3 uur de laatste behandeling gehad.Citaat:Arme Anne! Veel mandarijntjes eten en snel beter worden (voor stappen van zaterdag)
haha, en hoe ik me dan de dag erna voel, merk ik dan wel weer 
) En nu duik ik met mn sapje en mn mandarijntje achter de tv 
)
Thirz schreef:Jippie, Anne is er weer!!! (je kan er niet over t hoofd zien)
Maar je klinkt alweer een stuk beterder, gaat helemaal goedkomen voor zaterdag. Je hebt vast wel genoeg pepernoten gezien vandaag, hihi. Je gaat je stage straks nog missen, hoelang moet je nu nog?
haha
En die stage ga ik zéker missen...
Het is echt zo'n super stageplek! k ga me echt steeds beter op mn plek voelen daar, de kids zijn super, de instelling (Rijndam zelf) is super, t feit dat t een mytylschool is, de begeleiding is top, de andere collega's, dus ik zit nu inderdaad al te balen dat t nog maar 7 weken is.. *zucht*
Citaat:Top Bianz, zie je om 16u voor een rondje stort!
Alsof je een rondje "stort van je paard" gaat doen ofzo
Hopen dat t dan nog mooi even licht blijft. Vond t vanaaf iig weer vroeg donker
Half 5 schemer en om 5 uur in de trein was er buiten nog amper wat te zien.