manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:17

kan geen 2 banen doen, is weer zo'n gedoe met de belasting enzo, daarom het plan via bokt hahaha...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:18

Ow ja, nou dan nu een topic openen; ga je gewoon peilen of er behoefte aan is en hoeveel mensen er aan uit willen geven?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:19

hihihihihihi.......ik durf niet......

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:27

Gewoon doen! Als je geen reacties krijgt is je topic zo weer naar pagina weet-ik-veel verdwenen!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:28

maar weet niet hoe ik moet beginnen......wil niet dom overkomen hahaha.....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:29

Wat voor sjaals maak je Marieke? Ik ben wel geïntresseerd hoor!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:32

Marieke maakt hele leuke sjaals Bar; voor elk setje 1?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:35

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:50

Hier foto's Haha!

Zo kom je na een korte vlucht aan in Liverpool, zie je overal dit staan; een hond met een banaan in zn...
Afbeelding

Vrijdag gingen we sightseeing door Chester doen
Afbeelding

Afbeelding

Iets wat we hier ook zouden moeten hebben: Starbucks met hangbanken Knipoog
Afbeelding

Het was erg frisjes daar, dus zorgen we voor een goede isolatie
Afbeelding

En een zooi? Hoe kom je erbij? Clown
Afbeelding

Zaterdag zijn we naar een groot outletshop gebied geweest. Bianz kreeg van het vele lopen blaren, gelukkig was er compeet en was ze weer blij!
Afbeelding

Bianz speelde dat ze ging trouwen en Cis en ik waren bruidsmeisjes, daarvoor moesten we ff een jurk passen (die niet geheel goedkoop was) Jammer hoor dat t niet onze kleuren waren, maar een lol dat we hadden. En die vrouw in de winkel maar bloedserieus blijven...
Afbeelding

Daarna een metamorfose tot rendier en engeltje
Afbeelding

En 's avonds gingen we stappen. dit was nog thuis
Afbeelding

Eenmaal in de stad gingen we helemaal los Vork (Ciska schaamde zich maar een beetje...)
Afbeelding

Sjans genoeg met die Engelse guys: Thirz kreeg een huwelijksaanzoek door de guy links, Bianz werd aan de leugendetector gelegd door de guy rechts van Thirz. Hij was politieagent en was ervan overtuigd dat Bianz loog over haar vrijgezellenbestaan.. (hoeveel mensen zouden er nu onschuldig vastzitten? Nagelbijten / Gniffelen )
Afbeelding

Afbeelding

Zondag gingen we weer naar huis. We zagen nog een heuse engelse bus
Afbeelding

Voor dat je vliegtuig komt doe je nog ff aan fitness: 'Fit to fly' Lachen
Afbeelding

En ook in het vliegtuig doe je met de mode mee en heb je je gordel over je trui!
Afbeelding

Nou, zo hebben jullie een idee van ons weekendje!
Het was zeker gezellig Ja

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:55

Wauw het ziet er echt supergaaf uit! Jullie zijn wel lekker los gegaan he?! Lache joh!!!

@ Marieke: ik heb een donkergroene winterjas... kga eens even bedenken welke kleur sjaal ik erbij wil...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 22:17

nou lijkt me leuk om n sjaal voor je te maken, ik zou donkergroen of lichtgroen met wit doen ofzo....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 19:47

Hallo,
Mariekje: Leuke sjaals!
Hoeveel kosten ze?
Ik zat nog even na te denken over wanneer ik je nou kom lesgeven, want a.s zaterdag komt niet zo goed uit en zondags wil ik eigenlijk geen lessen geven.
Kan je ook een keer door de week?
Mag ook op een avond.
Ik kan op maandag en donderdag niet overdag.
Laat maar even weten....

Heb vanmorgen Bianz nog even geholpen, Janis liep net goed voor de regenbuien.

Ik heb vanmiddag lekker weer eens gezwommen met Daniël, dat was al lang geleden, doordat ie natuurlijk alsmaar zo ziek was geweest.
Maar het gaat nu zo goed met hem, dat we heerlijk hebben gezwommen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 21:03

Nou, de foto's staan er eindelijk en dan reageert er niemand Verdrietig

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 21:43

Thirz schreef:

Jawel hoor! Ik had gereageerd Huilen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 03:52

Thirz schreef:

Ach gut Ik vind het hele leuke foto's!
Zo te zien hebben jullie veel lol gemaakt Lachen Nog een fijne vlucht gehad?

@ Marieke: zo'n topic kan je zó aanmaken hoor! Ik denk dat er best wel mensen geïnteresseerd zullen zijn!

Ik ben niet naar Nous geweest vandaag, ik moest stagelopen! Arm dier! Die zal ik van t weekend wel weer helemaal verwennen hoor Lachen

Ik ga lekker naar mn bedje toe, ben al sinds vanmorgen 5:30 wakker.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 10:35

Ah arme Nous! Als je nu nog eens onverwacht niet kunt mag je mij ook gewoon smsen hoor; ik was gisteren toch een tijdje op stal, dan had ik ze misschien nog even kunnen longeren ofzo.
Marieke, ik blijf er ook bij dat je het topic gewoon eventjes moet aanmaken: nee heb je, ja kun je krijgen zeggen ze toch?
Hihi moet nog steeds lachen als ik de foto's zie: er zitten echt hele foute tussen Lachen
Nou Nel, Janis liep idd net goed voor de regen; lekker galopje dus meteen afsluiten. Goed dat jij er bij was, anders zou ik vast weer verder willen blijven gaan Haha! Ze was iig wel dol gisteren haha! Fijn dat je weer zo lekker hebt gezwommen!
Zeg Anne, waar ben je?? Het is niks voor jou om zolang niet te bokken!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 16:04

@ Marieke: ik wil eigenlijk wel een sjaal in de kleuren donkerbruin (chocolade bruin) met oranje (niet te fel oranje). Wat wordt de prijs? Ik zal trouwens dat andere bedrag vanavond even naar je overmaken!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 17:40

@ Thirz en Marieke: ik ben morgen rond 16 uur op stal! Moet dus nog lukken Thirz, een rondje buiten voor het donker wordt!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 21:28

Whahaha, die foto's! hihi
enne Cis? Hoezo schamen voor Thirz en Bianz? hihi, je weet toch wat je kan verwachten als je een stel meiden van de Pdoesgang uitnodigd Tong uitsteken haha
Wel leuke jurken trouwens Ja vind ze wel mooi. Misschien niet helemaal de kleur (maakt een beetje bleek nu) maar zeker wel mooi (hou wel van dat goud en die ditjes en datjes op de jurk Bloos Komt nog ff mn jeugdliefde naar boven denk Clown Jurken met zoveel mogelijk strikjes, frutseltjes en dingetjes Vork Gelukkig had ik een mamma die dat precies naar mijn smaak kon maken Tong uitsteken)
Citaat:
Slecht geklede meisjes

Hihi, Bianz Clown Over wie had je t hier? Toch niet over je twee bruidsmeisjes toch? Clown Haha, logisch dat die vrouw maar zwaar serieus bleef. Wie verwacht nou dat ze alleen maar lol komen maken in je bruidswinkel, ipv serieus kopen Vork Beetje jammer dat dan Thirz degene is met het huwelijksaanzoek Clown (Al vind ik wel weer dat Bianz een mooi passend onderschirft heeft Tong uitsteken) Zeg thirz, hoe kom je daar dan weer aan Tong uitsteken Los gaan, ok. Maar zó los! Vork
Citaat:
Die jongen daar zijn echt ongelofelijk Clown

Ongelooflijk tof? Ongelooflijk stoer? Ongelooflijk irritant? Ongelooflijk wat? Tong uitsteken Vertel! Wil graag álles weten! Haha! hihi *nieuwschierig*
Stelletje koukleumen gaat naar Engeland hoor Clown Huppa isolatie materiaal wordt er bijgehaald, enorme zooi in de kamer (meer spullen in de kamer, betekend minder plek voor de kou Ja ) haha

Logisch dat de tandarts spannend is. Vind ik ook *blegh, waarom ze die niet afschaffen. Dan gewoon samen met de gaatjes en vullingen enzo hè*
En je hoeft je niet schuldig te voelen hoor mariek. Maar dat weet je zelf ook. Je kan er gewoon niets aan doen. Heb je er van de week nog opgereden? Hoe ging t? Foto's Schijnheilig en als je dan toch bezig bent misschien een filmpje? Bloos T klinkt nl super zoals je over der vertelt Ja Helemaal in love Mariek? Knipoog
En veel suc6 morgen Ja ik duim voor je dat t allemaal goed zit! Huppeltje is gewoon een simpel balansprobleempje wat vanzelf in orde komt Ja *vind ik!*
En doen dat topic voor de sjaals! *LOL* Zoals Bianz al zei *praat gewoon iedereen na vandaag. Heb je als je een poos nie geweest bent, en ze al zeggen wat ik ook vindt Tong uitsteken* als t niets is, is het zo weer weg uit de eerste pagina. En wat heb je te verliezen? Als je ziet wat sommigen aanbieden zijn sjaals écht wel super leuk! Ja gewoon doen hoor! *schopt*

Bianz schreef:
Zeg Anne, waar ben je?? Het is niks voor jou om zolang niet te bokken!

*zwaait* Doei!
Hier ben ik dus! Haha!
En waar ik was? Op stage. *uch* bereid je voor hoor. Kom ff mn schade inhalen Schijnheilig Heb al zo'n poos niets verteld Cool
Maandag en dinsdag 8 uur thuis, voor de tv ff eten en mn bed in. Woensdag heb een dagje uitgeslapen en rust genomen, omdat ik gewoon echt nie fit was. En vandaag weer vrolijk en fit aan de stage Haha! heerlijk pepernoten gebakken met de kids! Was echt leuk! heb zó gelachen Clown Hihi. Sylvie (begeleider) had van die Fred&Ed mix meegenomen waar alleen water bij moest. Maar natuurlijk ff nie t geduld om dat beetje water flink goed door te kneden. Al snel wat extra water erbij gedaan, en toen hadden we plak mix Vork Kindje zat er al bij (kneden ging toch niet helemaal zelf, dus dat had S maar overgenomen), en die vond t best grappig Tong uitsteken
Dus met hem nog even een paar pepernoten gemaakt (terwijl S nog aan t worstelen was met de rest van t deeg waar we weer wat extra bloem bij gedaan hadden Clown ). Daarna met een ander kindje nog pepernoten gemaakt Lachen Ging ook wel leuk. Behoorlijk dwars en eigenwijs kindje (één na jongste uit een gezin van 9 kids, en zwaar verwend omdat hij 'ziek' is), maar toen hij op de terug weg naar de oefenzaal ineens Sinterklaas voorbij zag komen: hup weg staking! Sinterklaas! Hyper! Rennen! Vork "Hee, M! Heb je braaf met S geoefend vandaag?" Kindje helemaal onder de indruk dat Sint dat wist en braaf ja geknikt. Hihi. Daarna nog met een ander kindje de rest van t deeg opgemaakt, en om was de morgen Haha!
's middags had ik samen met mn andere begeleider SchoolOndersteuning in de klas van t laatste jongetje. En wat gingen we doen: pepernoten bakken! haha. Gezellig met dat jongetje weer aan de slag gegaan Lachen heerlijk mannetje is dat. Kindje van 5 en super vrolijk en lekker enthousiast. Hihi, 3 van de 5 kids was ook al heerlijk het deeg aan t oppeuzelen Clown *en dat terwijl we 1 op 1 begeleiding hadden Cool * Dan begint er 1, en dan de rest huppelt er dan vrolijk achteraan Tong uitsteken Ondertussen nog even in de klas een aantal echte *te grote Schijnheilig * pepernoten van die morgen uitgedeelt en opgegeten. En vandaag dus ook niet te laat klaar. Geen poli's dus om 3 uur de laatste behandeling gehad.

Citaat:
Arme Anne! Veel mandarijntjes eten en snel beter worden (voor stappen van zaterdag Clown )

Thanks allemaal.
En Thirz ben al flink een endje op weg hoor. Denk dat t wel moet lukken. Idd zoals Marieke zegt: tis al weer veels te lang gelee! Tong uitsteken haha, en hoe ik me dan de dag erna voel, merk ik dan wel weer Nagelbijten / Gniffelen

Zoooo, morgen nog een dagje school (gelukkig pas om half 8 mn bed uit. Kan ik mooi 2 uur langer blijven slapen Go jij! Go jij! ) En nu duik ik met mn sapje en mn mandarijntje achter de tv Haha!

*kuch..*
hoezo hele lading aan smilies, hoezo heel verhaal..
Uhm, ik ben der dus weer hoor Vork

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 22:12

Zo, kids liggen op bed, dus ff bijlezen Lachen
Jippie, Anne is er weer!!! (je kan er niet over t hoofd zien Clown )
Maar je klinkt alweer een stuk beterder, gaat helemaal goedkomen voor zaterdag. Je hebt vast wel genoeg pepernoten gezien vandaag, hihi. Je gaat je stage straks nog missen, hoelang moet je nu nog?

Kims: Nous had het prima overleefd hoor, ze had alleen flink in dr stront liggen rollen, zat helemaal aan de onderkant van dr deken, heerlijk Vork
Top Bianz, zie je om 16u voor een rondje stort!
En Marieke: dan moet je ook een leuke verkoopsite erbij maken, das cool! Die kleuren die Bar zegt zijn leuk.
Fijn dat je weer kon zwemmen Nel, nog ff en hij kan voor zn A-diploma Knipoog

Ik ga mn bedje eens opzoeken, bye!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 22:33

Leuke foto's ! Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 22:48

Thirz schreef:
Jippie, Anne is er weer!!! (je kan er niet over t hoofd zien Clown )
Maar je klinkt alweer een stuk beterder, gaat helemaal goedkomen voor zaterdag. Je hebt vast wel genoeg pepernoten gezien vandaag, hihi. Je gaat je stage straks nog missen, hoelang moet je nu nog?

hihi, weten jullie iig weer goed dat ik er ben Knipoog haha
Ja, voel me ook een stuk fitter na een nachtje lekker lang doorslapen en een relax dagje Ja En die stage ga ik zéker missen... Scheve mond Het is echt zo'n super stageplek! k ga me echt steeds beter op mn plek voelen daar, de kids zijn super, de instelling (Rijndam zelf) is super, t feit dat t een mytylschool is, de begeleiding is top, de andere collega's, dus ik zit nu inderdaad al te balen dat t nog maar 7 weken is.. *zucht*
Mn moeder had me natuurlijk ziek gemeld woensdag, zegt de therapieassistent *die halen en brengen de kids heen en weer van therapie naar de klas* die ze aan de tel had: "Ja, dan moet je maar even bellen als ze weer hierheen komt. Ze heeft zoveel reistijd, en er kan onderweg zoveel misgaan. Als wij dan denken dat ze nog ziek thuis is en jullie denken dat ze hier op de stage is, terwijl er eigenlijk iets mis is.. " Vond het wel heel netjes dat ze daaraan dacht. Had ik zelf nl nie helemaal gedaan. Wel bedacht dat ik even moest bellen, maar ik had niet zover nagedacht.
En vanuit Rijndam: die HepB prik die vanuit daar geregeld wordt, de eerste paar weken al een inleiding met andere nieuwe collega's van beide lokaties in Rotterdam over de organisatie, waar je terecht kunt, waar je gebruik van kunt maken (fitneszaal als de therapieen over zijn in het RevCentrum, therapiezwembad, gymzaal), brandveiligheid en hoe te handelen. Vind ik echt wel netjes Ja
Dusja.. Ik heb t zó enorm getroffen met mn stage! en ik weet nu al dat ik t énorm ga missen (en dan mag je ook nog eens terug naar school, ipv de hele dag lekker bezig zijn met de kids en zo leren)

Citaat:
Top Bianz, zie je om 16u voor een rondje stort!

Haha, dat klinkt een beetje apart als je die naam niet kent Vork Alsof je een rondje "stort van je paard" gaat doen ofzo Clown Hopen dat t dan nog mooi even licht blijft. Vond t vanaaf iig weer vroeg donker Scheve mond Half 5 schemer en om 5 uur in de trein was er buiten nog amper wat te zien.

werkse nog verder Thirz!
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 29-11-07 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 22:49

Maar Bianz, hoe zit het dan met mijn longeerlesje evt, ga toch niet wachten tot jullie eindelijk weer terug zijn van een buitenrit......

Bar, ik moet ff zoeken hoe duur de wol is die ik nodig heb, pas dan kan ik zeggen hoe duur t wordt...en wil je die kleuren samen gebreid of wil je streepjes??Dus hetzelfde als ik die roze met witte heb gebreid , of eerst oranje, dan bruin, dan oranje, dan bruin....enz.....

Thirz, ik vind de foto's erg cool, maar dat had ik toch al gezegd? Kan alleen niet terug vinden waar, dus dat is n beetje gek......

Nel ik kan evt ook op vrijdagmiddag of dinsdag lessen...

Vandaag in de achterste bak gereden, was wel erg spannend hoor, mevrouw moest geloof ik de trein halen, zo hard scheurde ze de hele tijd...nou ja ze doet maar......
Op stal denken ze dat Jade het warm heeft, omdat ze zoveel jeukt? Maar als ze dr deken niet op heeft doet ze dat ook...zit nu echt ff in 2strijd, kan dr zonder deken binnen en met 200 gram buiten zetten, maar ben dan bang dat dr vacht gaat groeien en dat wil ik ook niet, want ze zweet al snel genoeg en dan krijg ik dr helemaal niet meer droog.... of ik laat ze gewoon zo staan als ze nu staat, dan maar jeuk...( wat misschien niet eens van die deken komt) iemand nog tips voor me????

Over dat sjalen topic ga ik nog nadenken, eerst maar eens voor wat bekenden iets maken....Bar, Nel, nog meer???

Jeey Anne is er weer..........

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 08:43

Euhm ik wil graag dat oranje en bruin door elkaar....

Ik ben ook wel benieuwd hoe Jade er nu uitziet Marieke! Ik ga snel een keer mee (als dat mag tenminste)...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 21:45

He mariekje,
Zullen we voor a.s dinsdag een les afspreken?