Die Ukke puk is ook erg leuk en inderdaad heel, heel erg lelijk. Is nog lekker speels en komt bij je zitten. Wel een zeer extreme pers met een gigantische onderbeet, ingeslagen neus, ogen op dezelfde hoogte als de neus en een heel erg platte kop. Het zusje mankeert ook al van alles. Die heeft al blaasgruis op deze leeftijd en chronisch ontstoken traanbuizen. Beide katjes vond ik ook erg dun en de vacht zat best wel in de klit. Rikky is ook erg leuk. Gewoon een leuke oude man. Je mag em aaien en als hij het genoeg vind, dan bijt hij. Lekker kats. Rikky had gisteren iets vreemds met het kattengrit gedaan. In plaats van geheel wit, leek hij wel een lapjeskat. Zijn achterpoten en rug en stukken op zijn kop waren licht oranje. Gek beest. Rikky is overigens ook al voor de tweede keer in het asiel. Ik geloof dat hij er ergens rond november ook al zat.
Juut
Geplaatst: 08-05-11 15:34
Sneu, zo'n kat die weer terug komt...
@ Anne; ik zou het niet weten; Hans betaalde
marie33
Geplaatst: 08-05-11 17:19
Zoals jullie gelezen hebben rijd ik op Red Bull tegenwoordig. Zwangerschap van Wendy heeft fijne bijwerkingen voor mij. Heb ik ook ooit weer eens wat te vertellen. Hou jullie op de hoogte van 'De avonturen van Red Bull en Maarie'
Nou moettie af en toe werken. Nog steeds niet vreselijk hard hoor.... Er zijn al foto's maar die heb ik volgens mij al eens geplaatst. Binnenkort weer nieuwe maar dan moet ik er een beetje beter uit zien. Make-up vereist.
Hee wat grappig dat hier een Bergemo topic is. Dat wist ik niet!
In November heb ik Wodka (zebrabeen + grote voorpluk ) overgenomen van Bergemo. 10 Jaar geleden leerde ik op Wodka rijden, hij was de eerste pony waar ik op zat en die penny-liefde is nooit meer over gegaan. Iedere week ging ik weer die-hard op die stront eigenwijze fjord! Toen riep ik al: Ooit koop ik Wodka! En in November, 10 jaar later, was het dan zover: hij was/is van mij Hij doet het super! Hij heeft nog genoeg pit en praatjes, hij meent soms zelfs dat hij een hengst is. Erg grappig om te zien
Wendy: schuurt ulvy bij jou trouwens? Of is dat helemaal over met de deken op? Ik doe mee met een onderzoek tegen eczeem en gebruik daarvoor een paar producten. Stomme is dat ik donderdag buiten ben gaan rijden (zonder deken) en hij dus bijna een kale manenkam heeft Zou het nu echt al zo erg zijn dat ik niet meer zonder vliegendeken buiten kan rijden? Wat merk jij aan Ulvy?
Oh en we willen natuurlijk wel Red Bull in actiefoto's! Die make-up hoeft niet hoor, daar kijken we echt niet naar!
Hij krijgt een poedertje over zijn voer en ik moet een lotion smeren. Hij heeft ook een detox-kuur en daarvan moet je het flesje opmaken. Elke week moet je verslag uitbrengen van eventuele veranderingen.
Merk je al wat veranderingen Anne? Apart dat hij van even buiten rijden meteen last heeft, issie gaan schuren? Mij is het niet opgevallen dat hij een kale kam heeft. Ik vraag het me af of die dingetjes allemaal helpen..
Nou ik dacht dat het spul werkte, want hij schuurde niet, maar blijkbaar toch wel. Kale kam heb je niet gezien, want die zit onder de deken he Sowieso valt het nóg niet heel erg op, maar als je de manen de andere kant op klapt zie je zo dat de helft weg is. Ik haalde er echt ook heel wat haar uit. Gisteren was het al iets, maar nu nog veel erger. Ik denk dat het van het buitenrijden komt, ik zou het anders ook niet weten waar het van moet komen. Van de week even wassen en dan niets smeren, kijken wat de huid doet.
Ulvy kriebelt 's avonds wel aan de schuilstal. Overdag op de wei zie ik haar wel regelmatig rollen, maar haar manen zijn nog prachtig lang moet ik zeggen. Ze doet voor de rest eigenlijk weinig Ik wil iig nog wel een vliegendekentje kopen voor als we gaan fietsen, want dan gaat ze altijd beledigd naar alle zoembeestjes happen. Geeft meer rust voor haar en mij
marie33
Geplaatst: 10-05-11 13:47
Wodka...ja de zebrabenen daar herkende ik hem ook aan. Heb nog eens een wedstrijdje op hem gereden. Was erg leuk. Heb je al eens een topic over hem gemaakt hier? Dacht het wel toch? Ik vond hem altijd een van de leukste. Verder had ik een zwak voor Whoopy, Hoby en ...nouja, kwa fjorden was het dat wel.