Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EllaBellaah schreef:Ik zal het even proberen uit te leggen. Ik had hem gelongeert en ben er daarna voor het eerst op gestapt wat hij echt super braaf deed wilde 2 rondjes stappen en er daarna af maar bij het tweede rondje schrok hij van een spook en begon te rennen waardoor ik al tegen het hek viel en nu met gekneusde pols, ribben en been loop. Toen wilde we hem longeren om hem een beetje moe te maken en daarna alleen even er op zitten en toen dr weer af maar tijdens het longeren verstapte hij zich op een randje, viel tegen het hek aan wat brak en ging 3x over de kop de sloot in. Hij had een schrikkabel om zijn nek die nog aan stond maar mijn vriend was er al heel snel bij om die uit te zetten. Toen hebben we geprobeerd om hem er uit te trekken maar hij viel telkens om iedereen in paniek dat hij zijn been gebroken had omdathij geen kracht meer kon zetten en telkens om viel. We hebben het zadel vanhem af gekregen en de stroom kabel van zijn nek waarna hij ontspande en op zo'n manier ging liggen van het is klaar ik geef me over. Maar er was een man en die heeft hem er uit getrokken. Godzijdank kwam hij er met alleen schaaf wonden, bloedneus en een wondje bij zijn oog van af! Hij loopt alleen nogal stijf maarja wat wil je na zo'n klap en al die stroomschokken. De staleigenaar had met de DA overlegd en die zei dat het met een 5 daagse antibiotica kuur en vochtafdrijvers tegen zwellingen allemaal wel goed moet komen. Voorlopig gaat hij even niet de wei in maar hij mag wel met een ander paard die een blessure had de hele dag in de bak staan zodat hij rustig wat beweging krijgt. Baasje en paard lopen nu allebei mank maar we hebben beide geluk gehad, ik had een bodyprotector om anders had het voor mij misschien ook wel anders gelopen. Gelukkig at, dronk, poepte en plaste hij al vrij snel weer dat is ook al een goed teken ik was even bang dat hij ons nu niet meer vertrouwde maar dat is gelukkig juist niet zo! Hij was heel gespannen toen hij de sloot uit kwam dus de riepen mij dr bij, ik zat even de rusten op het hek omdat ik zelf ook behoorlijk pijn had en ik wist dat Ferro in goede handen was, maar ging dr dus even heen en hij ontspande gelijk toen ik hem aaide. Hij keek zoo angstig echt ik wil zo iets nooit meer meemaken!!
Dit is trouwens ook de reden dat ik niet mee kan met de meeting, de behandeling voor Ferro kost me 100 euro, daar komt ook nog een hele zorg bij kijken dus mijn hoofd staat er helaas ook niet naar.
Suuskipje schreef:Alleen dit snap ik even niet:
Niet alleen dit (suus waar we het op stal over hadden) je hebt commentaar terwijl je het zelf ook doet, irriteerd me gewoon, zeg het dan niet..
Wat doe ik zelf ook dan?
L_bonsai_L schreef:pff jongens reageer niet meteen zo heftig op elkaar!
ik vind het eerste bericht van suus wel redelijk dat ze advies geeft (schoot ook meteen in mijn hoofd toen ik het berichtje las) ook omdat het opeens zo uit de lucht komt vallen (voor mijn gevoel)
daar reageert britt dan weer op (leer eerlijk gezegt wel redelijk aanvallen voor mijn gevoel)
en dan reageert de rest daar weer heftig op..
sorry dat ik het zeg hoor, maar jullie hebben geloof ik wel vaker een even een slechte periode ofzo, en dan word er meteen gezegt van oke laat maar ik praat wel niet meer mee etc, terwijl het (tot nu toe) altijd weer goed komt, dus zullen we zulke dingen maar niet gaan zeggen?
volgens mij probeert iedereen elkaar hier alleen maar te helpen, dus als dat een keer verkeerd over komt kunnen we dat beter gewoon even zeggen in plaats van op deze manier..
Britt_Sisi schreef:god bemoei je er alsjeblieft niet mee, je zit er niet midden in dus het maakt ook niet uit wat je er van vind, ik heb al met suus ge pbt en verder geen probleem.
heb ik dus ook al zon hekel aan
ik denk dat ik hier maar een tijdje niet reageer want ik verpest hier de sfeer en ik maak me zelf alleen maar gek hier.
en laat marieke blij zijn dat ze een paard kan/mag kopen ze kan zelf ook wel nadenken, en alles wat nu gezegd is werd ook gezegd toen ella een paard ging kopen, toen linda dixie wou kopen, het hoeft niet 2761812 x herhaald te worden.
Citaat:ik denk dat ik hier maar een tijdje niet reageer want ik verpest hier de sfeer
Britt_Sisi schreef:Suuskipje schreef:Alleen dit snap ik even niet:
Niet alleen dit (suus waar we het op stal over hadden) je hebt commentaar terwijl je het zelf ook doet, irriteerd me gewoon, zeg het dan niet..
Wat doe ik zelf ook dan?
jij zegt tegen linda, het is jouw schuld niet de schuld van het paard
terwijl jij precies hetzelfde doet , jij gaf ook pascal de schuld terwijl het toch echt aan jou lag hoor
Britt_Sisi schreef:weetje wat het is lucy we moeten de autos van af utrecht regelen en dan ga jij je ermee bemoeien terwijl je nieteens van af utrecht komt?
en nu weer ik heb het toch tegen suus of niet..
en ik zeg ik reageer hier een tijdje niet OMDAT ik me zelf alleen maar op zit te fokken met dit gezeik