Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 17:07

Nee dat blijkt, dat ze niks vergeten :) Suf he, ik heb 2 jaar geleden nog met een touwhalstertje en zonder zadel met Yade door de bak gedraafd, toen was ze hoogstens 10-15 keer onder het zadel geweest. Met Evita deed ik ook alles.. door de binnenstad, langs de snelweg, met alleen neckrope rijden, maarja wel een iets ander paard :D

Jetta

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 17:44

Fijn dat ze het weer goed oppakt, Ireen.
Stormpie komt wel goed...heeft veeeeeeel tijd nodig. Nou prima, tijd is nooit op, dat scheelt. Hij is erg gevoelig, dwz, hij kan heel cool zijn, maar iets aan hem of iets in zijn buurt kan opeens enorme stress opleveren. Ook als ie er ogenschijnlijk rustig en relaxed uitziet, kan hij veel spanning opbouwen. Hij laat het ook niet makkelijk weer los. Daarbij is ie jong en ondeugend....

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:51

Stormpie zit apaloosa in oh oh

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:19

komt helemaal goed met ireen,weet het zeker; we gaan lekker een paar daagjes oefenen en ik help je graag hoor.
jetje met stormpie komt het ook goed, lekker rustig opbouwen met hem, sommigen leren snel en sommigen leren wat langzamer. keulen en aken zijnook niet op een dag gebouwd, en wat vandaag niet komt komt morgen en anders overmorgen. er is al genoeg stress in de wereld dus lekker rustig aan. doe ik met chess ook, die vat het wel heel letterlijk op. en als hij vind dat ik te weinig aandacht aan hem besteedt gaat hij gewoon in de bagger rollen:-) wat was dat paard weer zwart vandaag ongelooflijk. moet er altijd wel om lachen de viespeuk. maar hij blijft leuk :)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 22:37

AnitaJoeri schreef:
Stormpie zit apaloosa in oh oh

Daarom heeft ie leuke stippels ! En is hij erg lief. Heel lekker met hem gehandeld vanavond. Hij leert dan meteen dat ie niet met alle paarden mag gaan spelen die we tegenkomen...zou een dolle boel worden!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 08:40

guten morgen
Nu al 19 graden en stralend zonnetje

was hangt, dieren en ik hebben eten, zo even kip voor het spit op de BBQ grilklaar maken en de boys uitmesten en dan hup vakantiedag, op naar het zwembad.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 20:20

En ik maar werken......pffff .

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 21:13

Jetje moed houden, voor je het weet ben je ook weer gezellig hier met Keessie

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 21:45

Jaja nog even twee en halve week doorploeteren...

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 08:31

guten morgen
Na vannacht 10 spetters regen, nu 20 graden en stralend zonnetje.

Straks eerst Poekels ontwormen, die hebben daar ook weer last van, ze eten hier zoveel muizen en weet ik veel wat dat ik ze elke 2 en een halve maand kan ontwormen.
Nu ff B&B schoonmaken en stallen doen en als het dan nog mooi weer is misschien nog ff naar het zwembad.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 11:11

Heb je geen zwembad meer in je tuin, of liggen die paarden daarin?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:37

nee niet neergezet omdat we met de verbouwing van parkeerplaats en nieuwe wei beziog zijn en zo geweldige zomer is het ook hier niet hoor. wel duidelijk beter dan bij jullie haha, je laat het slechte weer wel daar hè als je deze kant op komt

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 18:57

hoi allmaal, aniet: heb je niet een beetje regen nodig voor je weiland daar gaat het gras van groeien.

gisteravond met mijn nichtje meegeweest naar madepolder ze had een les daar. was wel weer gaaf hoor daar gaat jebloed wel weer van stromen van een avondje reining. misschien dat ik chess toch een keer ga inladen om daar een lesjr mee te rijden,maar dan moeten er eerst achter ijzers onder.
vanochtend tussen de buien door ireen geholpen ging goed, yade pakt het goed op. het is een leuk braaf paard.
morgen heb ik een lesje in wassenaar op de oude stal heb ik wel weer zin is weer een poosje geleden.
komt jetje gezellig op visite aniet?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 08:15

Jaja...ik ga de Vuurbergjes bezoeken. Aniet is zich mentaal aan het voorbereiden.. hihi .

Komt er geen westerninstructeur bij jou aan stal, Regien ?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 08:50

guten morgen
19 graden enstralend zonnetje.

Vanmiddag een koetsritje met Aiko maken en toeristen, altijd leuk en eind middag naar dorpje verderop witte duiven brengen die voor een trouwerij gehuurd zijn.
Dus ook een bietje werken vandaag.
Gisteren Aiko zijn strontstaartje alweer gewasse, want dat kan echt niet de viespeuk.
Zo maar even stallen uitmesten en bietje in huis schoonmaken.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 11:34

Ik moet zeggen, dat Storm zijn staart redelijk schoon houdt. Ik heb er Cowboy Magic in gemasserd... Ook in zijn manen, maar die zier er dagelijks uit als strotouw.....
Werken jij, Aniet!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 11:50

Een paar flinke onweersbuien doen wonderen hoor :) Ik hoef die staart nooit te wassen, blijft mooi wit deze zomer!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 12:14

Hihi...daar krijgt Storm mooie krullen van!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 15:13

Zo wat fijn dat je weer heb gereden ireen echt leuk.

Nou lekker hard gewerkt, ar is aan de sonja zomerslank en ik eet avonds vrolijk mee, vannavond een salade me gekruide kip in een ananas met stokbrood, zaterdag gaat sonja een dag in hold dan gaat de bbq aan en zondag hebben we een dichte pizza met tonijn best lekkere recepten.

Zaterdag weer lessen met mijn dressuurfjord, nu nog eff wat werk doen en dan weekend jeeeeh

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 19:07

oh ja hoor er komt wel iemand diegene die ook bij smd bij me kwam, maar vind het leuk om de meiden daar weer te zien en weer een keertje in de trailer kan ook geen kwaad.
dus vanmiddag weer even bijgekletst in wassenaar en heb geen spijt van de verhuizing en natuurlijk ook gereden.
voordat ik wegging heb ik hem zijn staart en manen nog gewassen. hij presteert het altijd om in de stront te gaan liggen. :j

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 21:48

nou Aiko ligt niet in de stront, maar die schijt zijn staart gewoon vol, ik vraag me af wat erger is haha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 08:56

guten morgen
bijna 20 graden en het heeft een heeeeeeeeeel klein bietje geregent.

Straks Joepi longeren en maar weer eens met de appels in de weer en vanavond is het schlemmerfeest in Stadje verderop.
Dat is smikkelfeest en daar kun je dus van voorgerecht tot nagerecht van alles apart bestellen en eten.Lekkere drankjes erbij en de plaatselijke slager neemt voor Ruubje vlees mee, geweldig toch, we gaan dus smikkelen

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 20:09

Lekker Aniet en zo lief dat er altijd mensen voor Ruben zijn eten zorgen.
Ik begrijp het Regien. Het is natuurlijk heel gezellig om iedereen weer te zien.
Vandaag was Storm heel relaxed maar was ik een beetje gespannen.... nou ja. Het ging juist heel goed. Morgen herkansing. We gaan dapper door.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 08:35

guten morgen
19 graden, maar wel bewolkt.
buitje regen zou niet zo gek zijn, maar zover ik zie krijgen we dat weer niet.

Gisteren heerlijk gesmikkelt met een paar honderd duitsers in de openlucht, onder begeleiding van gitaarmuziek. Was super gezellie.
Eind van de middag mag Aiko weer met toeristen en de koets op pad, als het dan maar niet regent.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 12:35

Vanmorgen hooste het..... nu is het al een paar uurtjes stralend en warm. Zo mijn klusjes zitten erop en ga na een bakkie lekker naar Storm