Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Erik komt vanavond toch pas laat thuis. Dus heb lekker alle tijd aan mezelf. 
LIQUITA schreef:Ik ben lekker vrij vandaag. Vanmorgen kwam de hoefsmid voor First en heb straks een afspraak bij de kapper voor mezelf. Daarna hopelijk lekker rijden in de buitenbak. Alhoewel ik bang ben dat er les wordt gegeven in de buitenbak als ik wil gaan rijden. Misschien wacht ik dan wel tot het tussen uur. Erik komt vanavond toch pas laat thuis. Dus heb lekker alle tijd aan mezelf.
xan schreef:LIQUITA schreef:Ik ben lekker vrij vandaag. Vanmorgen kwam de hoefsmid voor First en heb straks een afspraak bij de kapper voor mezelf. Daarna hopelijk lekker rijden in de buitenbak. Alhoewel ik bang ben dat er les wordt gegeven in de buitenbak als ik wil gaan rijden. Misschien wacht ik dan wel tot het tussen uur. Erik komt vanavond toch pas laat thuis. Dus heb lekker alle tijd aan mezelf.
Onze paarden worden deze zomer "bomproef" met rijden in de buitenbak.
Er gebeurt vanalles achter bij de bouw, en er komen soms wel hele grote auto's achteruit rijden
mntj schreef:als jullie denken dat ik morgen raar loop. kan dat kloppen.
heb vandaag bedacht dat ik wel weer eens kon beginnen met wat conditie training. dus heb ff samen met de hond een rondje gerend.
voel mn benen niet meer. nu al. wel voldaan gevoel. maar of ik daar morgen nog zo over denk.pffff.
winnitou schreef:zo weer een beetje bij gelezen. duik zo ook mijn bed weer in , heb al een uurtje geslapen.
Vandaag mee geweest op schoolreisje naar dierenpark Amersfoort. Was fantastisch weer voor een schoolreisje. Hebben een heerlijke dag gehad. Daarna meteen door naar het voetbal veld waar Rowan nog even mee kon spelen in de wedstrijd tegen de ouders en waar ik meteen de keuken in kon om te frituren. De kids voorzien van patat, kroketten en frikandellen. Daarna ook nog voor de E-tjes gebakken. Het werken in de snackbar (toen ik 18/19 was) staat niet voor niets op mijn cv. Ben nu heel populair op de club... ze kennen nu allemaal mijn naam....Werd me al een baantje aangeboden voor de zaterdag....
_sandra schreef:wel lekker lang weekend met pinkster. ik heb zelfs derde pinksterdag!!!! kreeg vrij van mijn baas hihi. ben dan ook een echt zaans bedrijf he!!!! hahahahaha
Maar ik heb het vorig jaar netjes volgehouden (kreeg wel een telefoontje "Waar blijft-ie, waar blijft-ie") en wilde het dit jaar weer doen. Moet Wes dinsdag naar het ziekenhuis voor vervolgonderzoek....
mntj schreef:als jullie denken dat ik morgen raar loop. kan dat kloppen.
heb vandaag bedacht dat ik wel weer eens kon beginnen met wat conditie training. dus heb ff samen met de hond een rondje gerend.
voel mn benen niet meer. nu al. wel voldaan gevoel. maar of ik daar morgen nog zo over denk.pffff.
! Vind het nl. wel erg saai in m'n eentje...