Super schattig die Amika spulletjes voor kleine meisjes. We hebben nu op stal een nieuw ponytje met veulen. Moeder heet Amika!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jetske_ schreef:XxDamelzaxX schreef:haha ik niet, krijg nog wel een nieuw dressuurdekje voor kamp. Ga denk naar Hippo, die heeft wel veel eurostar. En moet nog een mooie/leuke zweetdeken.
Ik ben gister bij de hippo geweest (ik had 2 waardebonnen gewonnen afgelopen weekend). Ze hebben idd heel veel ES dekjes () en veel kelding. Maar dat is het ook wel
XxDamelzaxX schreef:ehm, ik denk deze:
http://www.ooteman.nl/afbeeldingen/prod ... VJ2010.jpg
in dressuur. Maar ligt vaak net aan waar ik tegen aanloop
De hippo in Bennebroek heeft die iig niet liggenXxDamelzaxX schreef:ja idddie blauwe wil ik denk voor VZH
voor dressuur vind ik hem ook heel mooi. maar weet niet, twijfel voor die tussen VZH en dressuur
VZH! Dab kan je voor beide gebruiken
Ik had gister crossles met Lasko en die was heet! Ik had gewoon moeite met controle, nou dat zegt wat!
Ik ga vandaag met Bambi naar de crossles
XxDamelzaxX schreef:Ik wil binnenkort een crosstraining doen in Ede of Renswoude, nou heeft Chantal daar al les gegeven op datums dat ik niet kon. Maar die site van Wendela doet het dus bij mij ook niet.
Maar zo'n crosstraining wil ik dan niet alleen doen, hoe zou ik dus op kunnen lossen?
Jetske_ schreef:ooh op die manier 'alleen'
uhm ... je zou op het SGW deel hier op bokt miss kunnen vragen of er wat mensen met je mee willen?
Waarom wil je niet alleen eigenlijk? Dat is juist lekker!
xShanty schreef:Nouja, vergeleken met die van mij is het niets hoorDie heb ik heel lekker voor het water, en dan gaat ze toch gewoon 'omhoog-naarvoren' alsof er een monster in zit die alleen zij kan zien ofzo
Ook de greppel is nog een ding dat bijt..