Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Die andere, die waarschijnlijk Camona heet liep ook mee.. die was nog wat gespannen. 
Melanie_B schreef:Jane zat op Chibra!!
En ze vindt hem erg leuk.. Hoor Jane '' Hij kan lopen joh!'' Wijken enz.. Een leuk dressuurpaardje'' Noou ben benieuwddddDie andere, die waarschijnlijk Camona heet liep ook mee.. die was nog wat gespannen.

ff ochtendje helpen 
ben benieuwd wat de jongens zullen zeggen als ik het terrein op kom lopen
! Pebbs schreef:ik ga maandag een ochtendje naar me eerste stage terug !!
in lelystad op de manegeff ochtendje helpen
me oud collegatje komt me ophalen, word echt super gezellig !ben benieuwd wat de jongens zullen zeggen als ik het terrein op kom lopen

Maaikeee schreef:Pebbs schreef:ik ga maandag een ochtendje naar me eerste stage terug !!
in lelystad op de manegeff ochtendje helpen
me oud collegatje komt me ophalen, word echt super gezellig !ben benieuwd wat de jongens zullen zeggen als ik het terrein op kom lopen
Wat leuk
Ghehe wat is er met die jongens dan?
nouuu.. toen ik daar stage liep waren de jongens nog niet de baas 

hahaha ( buiten het feit dat ze eerruugg hott zijn
)
Melanie_B schreef:Noortje je gaat dinsdag weg toch?

ik moet maar een lijstje gaan maken ofzo

Sjoert schreef:kwpn.nl
Capitol-zoon bezwijkt tijdens 'bejaardengym'
Vanmiddag liet de keurhengst Celano (Capitol I x Lord) tijdens het longeren het leven. "Hij was nog topfit en we deden nog wat bejaardengym met Celano. We gingen met hem naar buiten, hij liep in de paddock of we longeerden hem", vertelt eigenaresse Patricia van de Kamp.
Celano, geboren in 1988 in Holstein, presteerde met Rob Ehrens op het hoogste niveau in de springsport. De laatste jaren nam zijn populariteit bij de fokkers weer toe, toen uit zijn eerste jaargangen meerdere kinderen doorbraken in de sport. Voor zijn prestaties in de fokkerij onderscheidde de hengstenkeuringscommissie de schimmel met het keurpredikaat.
Zijn bekendste dochter is de pas zevenjarige Uceline (mv.Koriander), die vorig jaar de VION-Cup en dit jaar de reserve-wereldtitel won. Bekende kinderen van Celano op het hoogste niveau in de sport zijn: Porto Rico (mv.Goodtimes), Ostara (mv.Star Appeal xx), Ocelot (mv.Joost), Ochinda (mv.Ahorn) en Perfekt (mv.Wagenaar).
Vond het zo'n mooie hengst.. Pebbs schreef:ik moet dinsdag echt zooooveel mensen smsen hoe het afrijden gegaan isik moet maar een lijstje gaan maken ofzo
Melanie_B schreef:Jane zat op Chibra!!
En ze vindt hem erg leuk.. Hoor Jane '' Hij kan lopen joh!'' Wijken enz.. Een leuk dressuurpaardje'' Noou ben benieuwddddDie andere, die waarschijnlijk Camona heet liep ook mee.. die was nog wat gespannen.
Ik hoorde ook al van Dianne dat hij zo goed kon lopen!
Melanie_B schreef:Pebbs schreef:ik moet dinsdag echt zooooveel mensen smsen hoe het afrijden gegaan isik moet maar een lijstje gaan maken ofzo
Hoelaat moet je afrijden??
Pebbs schreef:ik word om 10 uur opgehaald, dan gaan we nog beetje oefenen enzo..
kwart voor 11 moet ik afrijden, duurt ongeveer half uurtje uiterlijk 40 minuten.
dus ik ben denk ik half 1 ofzo weer thuis