Had zondag weer wedstrijd gehad..ik was twee keer 1e met beide 197 punten..
Dat is dus..4 winstpunten haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Shetjjee__x schreef:Celesta, die laatste foto in je profiel van Sherra is echt mooi

Dus eigenlijk niet veel bijzonders. Zoals jij je haar had laten doen zag er super leuk uit zeg! MiniMouse schreef:Co is zo ver ik weet 7 jaar!!
Had zondag weer wedstrijd gehad..ik was twee keer 1e met beide 197 punten..
Dat is dus..4 winstpunten haha
Ik wil nou echt eens een keer M starten. Ik zou dat toen met Mivia doen alleen die kreeg toen ik nog 1 punt in het L2 moest een blessure.
Georgette schreef:Ik ga zaterdag weer voor extensions.

) josewoos schreef:Hallo Georgette, Do, en Donna!![]()
@ Roos, thanks maar zoals de kapper het krijgt lukt je zelf nooit he? Haha. Dat meidje die mij knipte heeft ook een bordeauxdog, 1 maand ouder, dus we ouwehoeren altijd alleen maar over onze doggen haha erg gezellig!

Georgette schreef:Elke maand laat ik er zo'n 10 stuks bijzetten, die vervangen dan diegene die er tussendoor uitgekamd zijn of slecht zijn.
Do, ik heb ze al vanaf eind mei. De eerste keer dat je ze laat zetten ben je wel even watgeld kwijt, maar daarna valt het maandelijks wel mee. Ze zijn 4,70 per stuk inclusief zetten. Daarbij wordt m'n pony bijgepunt en alles in de krul gezet, en daar hoef ik niks extra's voor te betalen.