Ik word vanaf half 5 gebeld..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ikkemartina schreef:ik werk wanneer ik word gebelt maar omdat ik heb aangegeven dat ik altijd kan dus ook nacht en zo... word ik vaker gevraagd dan andere... gister ook weer gewerkt op me oude vertrouwend plekje in heliomare... ook daar is mijn inval contract weer verlengt dus helemaal super...
was gister wel zwaar, er is een client die op sterven ligt longkanker(wel is over verteld??) maar ik zag hem gister en hij ziet er zo slecht uit... als je in zijn ogen kijkt dan zie je niks meer alsof zijn ziel al overleden is maar alleen zijn lichaam is nog hier op de aarde... zo ervaart hij het ook, hij is dus ook langzaam aan al afscheid van alles aan het nemen want hij weet dat hij binnenkort dood gaat.... het was zo zwaar toen ik hem verzorgde, kon zowat wel janken maar dat kan bijna niet omdat we professioneel moeten blijfen.. pff wat een baan heb ik ook af en toe
ikkemartina schreef:inderdaad moeilijk... wist je niet dat we plannen hadden om samen te wonen in zweden of spanje?? nou hij wou niet meer in duitsland wonen en ik ben ook klaar hier in nederland... eindelijk ben ik hier alleen nog voor de kermis en de 2keer stroe haha...
maar ik wil binnen nu en 2 jaar weg hier zo