Kanjer deed alleen gemeen tegen de juiste mensen (ik heb hem uhm, pompje, een keer zien bijten )
Omar is suf.
Trouwens, ik kan inprincipe wel aan de wedstrijd meedoen. Moet alleen nog even horen of ze dat bij Smit wel grappig vinden. Ik kap er daarna wel mee natuurlijk. 5 december kan ik niet, het is de week erna en het zijn precies nog mijn twee lesweken tot vijf december Dus tja...
ik kan toch niet zomaar openbaar gaan roddelen op dit forum? en dit was de enige bijnaam die ik me nog herinnerde. Nouja, ach. Ik ben normaal juist lief
ben mijn profiel aan het aanpassen. Niet het paardengedeelte, maar dat erboven. Wat moet erin? (zal ik zo'n dom vragenlijstje op internet zoeken?) (jaaah, ik verveel me een beetje. Alle zondagavondprogramma's zijn op )
Het is alleen zo irritant om je bij tienduizend dingen aan te melden, krijg je allemaal van die domme mailtjes, en je moet zoveel wachtwoorden en gebruikersnamen onthouden
Bij mij meld ie automatisch aan op imageshack en ik vind ze terug onder myimages . Lekker makkelijk... Ben stiekem weer aan het kijken voor een paard, en ik gaat denk toch maar echt sparen voor een andalusier.... Ik heb dr gewoon een grote liefde voor en een paard is een grote belangrijke aankoop dus kan ik beter doorsparen voor iets wat ik echt wil als iets anders .
Misschien moest ik dat maar is doen . Maar ik ben niet alleen marktplaatsverslaaft met betrekking tot paarden hoor.... Ik kijk al voor honden, katten, auto's, huizen en uhmmmm kasten (tja moet een nieuwe). Kortom gewoon marktplaats verslaaft.
en na tig uur eraan gewerkt te hebben heeft Fenn een nieuw profiel, met nog één mankementje, maar ik heb geen zin om voor die ene smilie dan weer alles op nieuw te moeten laden