Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:xan ik wil ook wel eens met je mee rondje schans hoor ook op zondag
ff niet meer op zo'n drukke zondag hoor.ATE schreef:ik ben het email adres van paul kwijt denk dat het is gewassen stom he
ATE schreef:en ik heb nog geen proef gemaild gehad hoor of doe ik niet meer mee ????????????

ATE schreef:en ik heb nog geen proef gemaild gehad hoor of doe ik niet meer mee ????????????
dan wordt ze een geweldige Asraël. 
incognito schreef:Wat leuk dat Joline mee gaat doen met een proefje.
Is dat overdag?

, kan geen witte rijbroek vinden op marktplaats voor Joline.xan schreef:incognito schreef:Wat leuk dat Joline mee gaat doen met een proefje.
Is dat overdag?
Ja, zondagmiddag.

xan schreef:Meelen en sanniiy,leuke mop en raadseldingetje![]()
Sanniiy, wanneer ga jij nu op vakantie ???

xan schreef:Het is hiet nu nog steeds veel te rustig.
Dan ga ik ook maar wat anders doen.
Liquita op vakantie, en Winnitou die vandaag haar eerste werkdag had (geloof ik, dus die is ook te moe om achter de pc te kruipen). Ate heeft het te druk met haar auto opknappen.
En zelfs Meelen is nergens te bekennen.

Nicole1995 schreef:en Meelen weet ik ook niet ,wat erg niet

ATE schreef:xan ik wil ook wel eens met je mee rondje schans hoor ook op zondag
incognito schreef:Hallo nicole 1995,
Ik heb even wat gemist.
Maar ik ben Sandra..
En ik rij op donderdagavond....
Meestal op Joyceline of paresca.
Ik moet zeggen dat ik even ook niet weet wie jij bent

_sandra schreef:hallo allemaal, hier ben ik ook weer eens. heb zo een isee dat jullie liquita missen!!! nou ik kan jullie melden dat ze erg warmpjes zit in bodrum. kreeg een sms-je, overdag 43 graden , en in avond 32 graden. heerlijhk he, en dan zitten wij in dit koude kikkerlandje!
ze zullen het wel koud krijgen als ze donderdag terug komen.
Hopelijk word het van het weekend lekker warm.Zaterdag avond vier ik mijn verjaardag misschien kunnen we buiten zitten wie weet.Alweer 37 jaar.De 40 komt steeds dichterbij

Nicole1995 schreef:ATE schreef:xan ik wil ook wel eens met je mee rondje schans hoor ook op zondag
Is het een idee om met zijn drieeen te gaan?Of misschien nog meer,maar dan wel ff rustig aan?

xan schreef:O wat hebben Liquita en Sanne het lekker.
Maar aankomend weekend wordt het hier ook lekker (zeggen ze). Dus we wachten even af of Petra wat van het lekkere weer meeneemt.