VESRA EN NICHTJE DIE ER VOOR HET EERST OP ZAT
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
Binar schreef:Ahhhh die foto van Vesje, wat heeft ze daar nog een veulenbekkie zeg![]()
Heb nog 2 hele schattige foto's van Rielle gehad... echt zo leuk te zien dat ze nu al helemaal gek is op Diddle'tje (maar ja wie wordt er nou niet fliefd op Diddle)
En een bewerkte foto
woewa schreef:super leuke foto's en ja wie word er noe niet verliefd op diddle
HIJ IS GEWOON LIEF EN LEUK![]()
ik ben ook heeeel blij dat ik mnogsteeds mag verzorgen maar moet ook maaart is wat leuke foto's maken heb er maar een paar

hoop dat t zo nog ff blijft, tot december ofzo
woewa schreef:je heb pb
Damber schreef:Nou mijn broer heeft de huisartsenpost moeten bellen... De oren werden van z'n hoofd gevraagd... en hij moet vooral rustig aan doen.. Zoals het nu klinkt heeft hij alleen spierpijn.. mocht hij pijn krijgen dan mag hij paracetamol slikken.. mocht hij allemaal klachten krijgen dan moet hij alsnog langskomen...
Zij hebben allerlei vragen aan mijn broer gesteld. Ze hebben aan mijn broer gevraagd of er een ambulance moest komen, maar mijn broer heeft zelf aangegeven dat dit niet hoefde. Hij belde de dokterspost en zij hebben hem de oren van zijn kop gevraagd. Hij heeft alleen spierpijn.. Ik heb hem vanmorgen aan de telefoon gehad, en hij heeft alleen last van spierpijn in zijn benen, armen, rug en nek. Verder heeft hij een hele rode striem over zijn borst lopen van zijn gordel. De dokterspost heeft aangegeven dat als hij erge last krijgt hij alsnog langs kon komen. Ik vind het ook knap dat iemand iets over de telefoon kan oordelen/ bepalen, maar het was niet nodig om langs te komen.. 

) 

nouja doeii

Fammiie_x schreef:Zo hier ben ik ook weer eens
leuke foto's ireen
lang niet gezien in dit topic, wel weer vaker langskomen he