? (ben gewoon even benieuwd).De sportpaarden komen allemaal een half uur in de stapmolen, worden gereden en soms gelongeerd.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
? (ben gewoon even benieuwd).HatsikiDildo schreef:Ja inderdaad, wat hebben jullie allemaal op stal dan?
!
? ik ga het fietspad altijd maar een beetje op en neer! HatsikiDildo schreef:Nog groter? jeetje wat een lekkere grote boxen dan zeg!
Waar kan je een beetje leuk buitenrijden dan? ik ga het fietspad altijd maar een beetje op en neer!

_PassoaJus schreef:Ik vind trouwens wel dat je zo bij jullie kan binnen lopen en eigenlijk kan doen wat je wil. Geen mens kijkt naar je of zegt er wat van. In mijn ogen vind ik het (té) groot, de gezelligheid mist na mijn idee (Maar dat weet ik niet zeker, ik sta er niet). Bij ons hebben we zeg maar een groepje pensionklanten en bijrijders, iedereen kent elkaar etc. Gewoon gezellig. Als je al 'vreemd' iemand bij ons op stal komt, dan vraagt bijwijs van spreken iedereen zicht af wie je bent omdat je 'ongebekend' bent.
!
! _PassoaJus schreef:HatsikiDildo schreef:Nog groter? jeetje wat een lekkere grote boxen dan zeg!
Waar kan je een beetje leuk buitenrijden dan? ik ga het fietspad altijd maar een beetje op en neer!
Die van jullie zijn wel breed, maar helemaal niet diep. Dat hebben wij wel.![]()
Euh, ken je het Hekkemiede paad? Daar kun je heel leuk rijden, gewoon een 'rondje' als je wil. Stukje natuur, langs de weg als je wilt en bijvoorbeeld door het dorp heen. En zo kan ik nog wel een aantal routes bedenken, maar dat is zo moeilijk uitleggen!
We moeten maar eens meeten, dan ga je op buitenrit en doe ik een rondje met je!
!
leuk idee, dan kunnen we samen wel 's een keer op buitenrit!
Heb uitlaatservice en ze wordt er elke ochtend vroeg in gezet en 's middags weer op stal gezet. Als het land straks niet meer te gebruiken is gaat ze elke dag een tijdje in de paddock.Sence schreef:Ik weet niet of de sportpaarden ook de wei in gaan. Ze komen er allemaal in ieder geval elke dag uit!
?
?
kan ook natuurlijk
. RianneH schreef:Sence schreef:Ik weet niet of de sportpaarden ook de wei in gaan. Ze komen er allemaal in ieder geval elke dag uit!
Zoals HD al zegt, half uurtje stapmolen, longeren, stappen, rijden enz. is imo niet los. Snap wel waarom, maar verklaard al een groot deel de orust op stal.
Nu ben ik geen naïeve doos die alle paardjes lekker in het land wil ookal staan ze tot hun koten in de drek. Ben wel realistisch en weet heus wel dat sportpaarden andere eisen hebben dan recreatiepaarden.
Maar kom op zeg, het is toch algemeen bekend dat sociaal contact wel heel erg belangrijk is. Naast nog vele andere dingen. Logisch dat er dan frustratie op stal komt.
Helaas ziet niet iedereen dat en dat is oa de reden waarom ik geen ander paard-gerelateerde opleiding volg dan diergeneeskunde.
Overigens totaal geen aanval op iemand persoonlijk. Heb maanden op een soortgelijke stal gewerkt en verbaas me nog steeds over dingen.

magda_90 schreef:GeeskeP, die mensen van de Welshen wonen daar niet meer. Nu woont er iemand anders en die zijn erg aardig (heb tot nu toe nog maar 1 iemand gezien).