Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
oh hoop ook zo dat het meevalt ..(denk het niet) maar zou zo blij zijn als ik ervanaf ben 
wel iets hoger niveau natuurlijk maar toch

) maar wat pas wel raar is, is dat Moon een snor krijgt. Das toch raar? Heeft ie nog nooit gehad en nu krijgt ie (ja, je moet goed kijken!) een snor aan de rechterkant van zijn lip. Oke, snorretje! Hahahaha, gek paard.

en ik weetniet

Lieve pony
djinnie schreef:hmmm, ik ben niet raar (oke, beetje vreemd af en toe...) maar wat pas wel raar is, is dat Moon een snor krijgt. Das toch raar? Heeft ie nog nooit gehad en nu krijgt ie (ja, je moet goed kijken!) een snor aan de rechterkant van zijn lip. Oke, snorretje! Hahahaha, gek paard.
He Xeen, krijgen wij de foto's van het kerstman hulpje wel te zien? Want ben benieuwd...![]()
@Jet: ben jij toevallig een wandelende muziek encyclopedie? Pfff, cool zeg! Ik wil Last Christmas op mijn foon!!!![]()
Tot vanaaf, luitjes!
spettertjuh schreef:Anoushka ????? Hoe is het met Ko'tje, mag hij alweer los........
Na elke 2 weken mogen we dit verder opbouwen met een extra ronde links en rechts
en rende vervolgens de longering in, ging zichzelf longeren, al galopperend en bokkend door longering. Na een paar minuten ging hij eten en konden we hem weer pakken had de da toch meer op de scan moeten zien en dat is dus gelukkig niet zo. Ik denk dat Ko de 1e paar keren wel ff gek doet en daarna (hopelijk) niet meer. Blijft hij gekdoen dan is het jammer voor hem maar komt hij dus idd voorlopig niet meer los.

:)
alleen als jij hem express de dag ervoor vrijgeeft
(
Hahahaha kan het me wel voorstellen hoor dat ie uit zijn dakpannetje wil gaan......maar ja ze snappen niet dat ze er meer kwaad dan goed mee kunnen doen. Wel fijn dat je nu nog meer mag gaan doen met hem.....moet je nu nog een keer terug naar de kliniek? Als Ko zich gedraagd kunnen we wel even kijken hoe hij en Blando zich gedragen samen, ik verwacht eigenlijk geen problemen omdat Blando zich best onderdanig gedraagd (alhoewel hij wel Biz probeert uit te dagen soms).
spettertjuh schreef:Goedemorgen
Wat een stouterd is die Ko toch???Hahahaha kan het me wel voorstellen hoor dat ie uit zijn dakpannetje wil gaan......maar ja ze snappen niet dat ze er meer kwaad dan goed mee kunnen doen. Wel fijn dat je nu nog meer mag gaan doen met hem.....moet je nu nog een keer terug naar de kliniek? Als Ko zich gedraagd kunnen we wel even kijken hoe hij en Blando zich gedragen samen, ik verwacht eigenlijk geen problemen omdat Blando zich best onderdanig gedraagd (alhoewel hij wel Biz probeert uit te dagen soms).
![]()
Hihi, op zo'n moment is hij ineens zoooo goed voorwaarts joh
Maandag weer fris aan het werk, 1 weekje werken en dan ben ik lekker dik een week vrij