Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
chica_lover1 schreef:pascha7 schreef:ja bedankt hoop dat alles vlekkeloos verloopt
vast wel brenen anders tja... ga je lopen
hihi

maar heb wel spierpijn 
pascha7 schreef:hey tries stel je is netjes voor aan iedereen hier
chica_lover1 schreef:oke hallo allemaal
ik ban Patricia ben 20 jaar oudjes
ik ben de vriendin van brenda en heb vrijdag avond even op pascha mochen rijdenmaar heb wel spierpijn
maar dat mag vast wel
ik wil wel weer lekker gaan rijden en normaal paard rijden
grapje

Zirano schreef:OOOOOhhhh Brenda,Pascha is best een lieverd wat die niet allemaal doorstaan heeft van Bo en dan toch nog zo lief.
Chantal en ik zijn er morgen ook hoor,dus als je hulp nodig hebt.
Zirano schreef:Nee Brenda dit jaar GEEN problemen meer(behalve je toetsenbord)haha. 2007 is ons jaar
Zirano schreef:Nee hoor ik zal ervoor zorgen dat ze erin blijft.Worteltje/appeltje
pascha7 schreef:maar het is wel belangrijk dat ze over de rug gaat lopen anders hebben we daar straks weer een blessure aan en dat moeten we nou net niet hebbne
maar het is wel wennen hoor als ik elke keer op een pony heb gereden en nu ineens na een maand weer op een paard stap
dus komt wel goed een beetje hulp van jou komt het voor de bakker
chica_lover1 schreef:pascha7 schreef:maar het is wel belangrijk dat ze over de rug gaat lopen anders hebben we daar straks weer een blessure aan en dat moeten we nou net niet hebbne
jah weet ik brenmaar het is wel wennen hoor als ik elke keer op een pony heb gereden en nu ineens na een maand weer op een paard stap
dus komt wel goed een beetje hulp van jou komt het voor de bakker
komt goed Zirano schreef:OK.Brenda tot straks.Welterusten
en je zal wel weten wat je doen.

Altijd leuk haha! Kijken of hij niet weer aan de kletter gaat
Ik kwam rosanne trouwens nog tegen in Aad de Wolf