stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brenpasbeau

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 00:04

hey tries stel je is netjes voor aan iedereen hier

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 00:05

chica_lover1 schreef:
pascha7 schreef:
ja bedankt hoop dat alles vlekkeloos verloopt

vast wel bren Tong uitsteken en anders tja... ga je lopen Schijnheilig hihi

je bent vast niet lekker in je kop he p met bo over de weg wil je me dood hebben ofzo

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 00:05

oke hallo allemaal
ik ban Patricia ben 20 jaar oudjes Tong uitsteken
ik ben de vriendin van brenda en heb vrijdag avond even op pascha mochen rijden Haha! maar heb wel spierpijn Tong uitsteken
ohjah sommige mensen in mijn omgeving noemen me ook wel triesje
Laatst bijgewerkt door Zwaantje_ op 14-01-07 00:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 00:06

pascha7 schreef:
hey tries stel je is netjes voor aan iedereen hier

zo goed baas brenda Tong uitsteken

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 00:07

chica_lover1 schreef:
oke hallo allemaal
ik ban Patricia ben 20 jaar oudjes Tong uitsteken
ik ben de vriendin van brenda en heb vrijdag avond even op pascha mochen rijden Haha! maar heb wel spierpijn Tong uitsteken

en ze komt pascha 1 keer in de week rijden omdat ze niks meer terijden heb en veel problemen heb en heb gehad
Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 14-01-07 00:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 00:07

met over leg van me ouders he bren Knipoog maar dat mag vast wel Haha! ik wil wel weer lekker gaan rijden en normaal paard rijden

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 00:19

als je normaal paard wil rijden moet je maar pas niet gaan doen want die is soms niet normaal Tong uitsteken grapje
lekker gezellig voor pas een dag recreatie rijden Tong uitsteken

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 00:21

hah jah idd dat vond ze wel een keertje weer leuk maar het komt wel goed als ik haar langer en vaker rij komt het wel ik heb niet zo veel haast Tong uitsteken

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 00:21

OOOOOhhhh Brenda,Pascha is best een lieverd wat die niet allemaal doorstaan heeft van Bo en dan toch nog zo lief.
Chantal en ik zijn er morgen ook hoor,dus als je hulp nodig hebt.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 00:21

maar het is wel belangrijk dat ze over de rug gaat lopen anders hebben we daar straks weer een blessure aan en dat moeten we nou net niet hebbne

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 00:22

Ik zal je dan ff netjes welkom heten zoals het hoort Knipoog
Welkom! hahaha Haha!
Ik ga trouwens ook zo slapen, maar was vergeten mijn deken aan te steken, dus moet nog ff wachten Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 00:23

Nee Brenda dit jaar GEEN problemen meer(behalve je toetsenbord)haha. 2007 is ons jaar

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 00:23

Zirano schreef:
OOOOOhhhh Brenda,Pascha is best een lieverd wat die niet allemaal doorstaan heeft van Bo en dan toch nog zo lief.
Chantal en ik zijn er morgen ook hoor,dus als je hulp nodig hebt.

ja zoek nog een paar mensen die pas in de gaten willen houden als wij weg zijn met bo
maar ze mag de stal niet uit.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 00:24

Nee hoor ik zal ervoor zorgen dat ze erin blijft.Worteltje/appeltje

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 00:24

Zirano schreef:
Nee Brenda dit jaar GEEN problemen meer(behalve je toetsenbord)haha. 2007 is ons jaar

ja ga van de week een ander toetsenbord kopen want dit is 100ker niks Boos!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 00:25

Zirano schreef:
Nee hoor ik zal ervoor zorgen dat ze erin blijft.Worteltje/appeltje

maar niet teveel voeren Tong uitsteken

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 00:25

pascha7 schreef:
maar het is wel belangrijk dat ze over de rug gaat lopen anders hebben we daar straks weer een blessure aan en dat moeten we nou net niet hebbne

jah weet ik bren Knipoog maar het is wel wennen hoor als ik elke keer op een pony heb gereden en nu ineens na een maand weer op een paard stap Lachen dus komt wel goed een beetje hulp van jou komt het voor de bakker Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 00:26

OK.Brenda tot straks.Welterusten

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 00:26

chica_lover1 schreef:
pascha7 schreef:

jah weet ik bren Knipoog maar het is wel wennen hoor als ik elke keer op een pony heb gereden en nu ineens na een maand weer op een paard stap Lachen dus komt wel goed een beetje hulp van jou komt het voor de bakker Haha!

Haha! komt goed

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 00:28

Zirano schreef:
OK.Brenda tot straks.Welterusten

ik bedoel het niet naar hoor marjan maar ik wil geen problemen maar van een appel en een wortel gaat ze niet dood Tong uitsteken en je zal wel weten wat je doen.
maar ik ben gewoon bang dat ze teveel krijgt van iedereen omdat ze het zielig vinden dat bo weg is en dr dus maar een appeltje of een worteltje geven. snappie

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 00:30

Nee hoor 1 appel en 1 wortel.trusten

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 00:37

ik bedoel tezeggen dat niet iedereen pascha straks gaat voeren want dan kan het wel fout gaan met haar door de stres en koliek gevoeligheid enzo als iedereen haar gaat voeren dan krijgt ze als nog veel teeten en dan stopt de melkproductie niet en dan heb ze over 3 dagen uierontsteking en dan ben ik de banketstaaf

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 05:43

Goede morgen dames Haha!

of zal ik goedennacht zeggen:P
ik heb het bedje iig nog niet gezien want ben nog steeds aan het werk op mijn postje in sassenheim

ik had wel weer behoorlijk wat bij te lezen hoor! Clown

even over dit topic en plaatsen van berichten:
ik vind persoonlijk dat er niet zo'n probleem gemaakt hoeft te worden over andere dingetjes die gepost worden dan alleen stal
het zijn toch gewoon dingetjes die je gewoon wilt vertellen ofzo en uiteindelijk misschien wel invloed hebben op stal
bijv als kekaro een keer zou huilen of chagerijnig zou zijn op stal dan zou de situatie beter verklaarbaar zijn omdat je van de situatie afweet...
iedereen plaats wel eens dingetjes die niet over stal gaan toch? ik kan genoeg voorbeelden noemen van diverse mensen.

ik bedoel dan zou ik wel kunnen stoppen met posten hierzo aangezien willemijn 2 dagen wild rose doet en rosanne ook 2 dagen en ik nog maar 3...
Veel meemaken daarin doe ik niet en straks als de dame wel verkocht is al helemaal niet meer
en dat terwijl ik het eigenlijk best nog wel gezellig vind en ik dagelijks het taamstopic doorlees en het ook het eerste is wat ik doe als ik op bokt kom...
ik zou het jammer vinden als dat niet meer kon....als er veel gekletst wordt over van alles en nog wat blijft het topic leven en zakt het niet straks in als een oude diender omdat we te weinig meemaken Knipoog

willemijn:
vreemd dat de sleutel niet paste,mij lukt het wel al moest ik wel wat romelen zeg maar.....
maar ik heb vanavond weer avonddienst om 18.00 en zal in mijn dienst wel even langs je huis rijden en de originele sleutel even in je brievenbus doen voor maandag Knipoog
was ze een beetje braaf?
enne er ligt een schoon shabrakje in mijn trailer maandag voor je....Knipoog

even over de verkoop van wild rose:
ik krijg veel reacties voor vraagprijs en allerlei vragen....maar echt heel serieus is het allemaal niet.
nou weet ik wel dat het de tijd van het jaar niet is maar ik vraag mij af of ik het wel goed doe...
misschien dat 1 van jullie goede tips voor mij heeft ? Knipoog

zo was weer een hele lap tekst...hebben jullie weer wat te lezen Clown Tong uitsteken

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 07:21

en dan maar denken dat iedereen het interesseert hoe het met je gaat....

natuurlijk ga ik geen apart topic op bokt openen omdat kevin ziek is er zijn wel duizenden kinderen ziek, daar zijn dan weer aparte forums voor.

het is wat mij momenteel bezig houd en omdat er hier gevraagd werd hoe het met hem ging plaats ik dagelijks hoe het met hem gaat.

maar ik zal het niet meer doen hoor.
als ik nu ineens de hoofdzaak ben dat er geen mensen meer posten hier....toen willemijn begon met dat zinnetje had ik al zo'n idee maar een tipje:
post het dan gewoon meteen inplaats van wegblijven hier.

dan ga ik gewoon weg hebben jullie geen last meer van me en kunnen jullie je paardennieuws hier gewoon posten.

ik had nog niet gehuild van de week maar ik moet zeggen dat dit me zwaar tegenvalt.....vooral met mijn post tussendoor (die ik oprecht meende) dat ik jullie zulke lieve mensen vind bij stal taams, tranen rollen dan ook over mijn wangen....als je paardennieuws hebt leuk maar houd de rest maar even voor je....valt me zwaar tegen,
i'm gone bedankt voor het begrip, leuk om iedereen te leren kennen van stal.

de groeten.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 09:57

He Karin

Ik bedoelde het niet zo hoor over Kevin maar dat het de reden was van sommige andere mensen! Ik snap dat je het hartstikke moeilijk hebt het is toch je kindje die ziek is! Ik Pm je wel even

Succes vandaag bren! Ik moet vanmiddag weer eens op wedstrijd Haha! Altijd leuk haha! Kijken of hij niet weer aan de kletter gaat

Karin Sinton heb gister heerlijk gerend met Abel het ging erg goed

Natas: Ik vond het ook erg raar dat het sleuteltje niet pastte en toch heb ik zeker 5 min staan freumelen! Maar ze was heel rustig hoor Haha! Ik kwam rosanne trouwens nog tegen in Aad de Wolf