Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

priscilla

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 11:46

Ze is het land opgegaan omdat ik het niet meer kon opbrengen financieel niet en ook heb ik geen vervoer meer die kant op. Ik zat eerst ook met meiden maar dat ging op zich wel als ik de jongste ook meenam. Maar helaas kan ik het niet meer opbrengen. Mag rijden wanneer ik wil hoor van Lin moet ik alleen maar bellen maar dat doe ik niet zomaar.. Maar Jolien het zijn schatten van mensen en heb het onwijs naar mijn zin gehad! (Zit dit nu te tikken met tranen in mijn ogen erg he)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 12:17

Ja ik weet het Cil, ik kom er al 8 jaar over de vloer en ik voel me er altijd welkom. Ondanks dat ik er altijd wel voor zorg dat ik het stralende middelpunt ben, door bijvoorbeeld mn teen finaal open te halen aan de drempel van de schuifpui of iets dergelijks;)

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 12:18

Whahah ja daar moet je idd wel Jolien voor heten! Doe je vanmiddag wel goede schoenen aan dan??

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 12:22

Precies, jij snapt m;) Ik denk dat ik mn cap maar opdoe en klompen aan. Hoewel, vorige week bij de barbeque ging het eingelijk heel goed hihi. Volgens mij heb ik toen geen moment de aandacht van 'het publiek' opgeeist:P

Edit: ik wou vanmorgen serieus nog een witte broek aantrekken, tot ik me bedacht dat we zouden gaan barbequeen(A)
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 19-07-09 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 12:25

Hahah beter meid! Ik ga jullie heel veel plezier wensen! Ik ga maar eens douchen en me aankleden! En dan hier thuis wat aan rommellen.. ben kindloos vanmiddag. Geef je ze allemaal een dikke knuf?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 12:26

Dat zal ik doen!
Rommel ze!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 13:33

Zoooo moest nog bijlezen ook :)

Ik werd vanochtend hondberoerd wakker, stuk of 3x flauwgevallen, keelpijn.... Maar gaat nu stuk beter :) Nog beetje hees, en mn maag kan stabieler reageren :Y) Maar ga sowieso wel :) Heb jullie al zo lang niet gezien :D

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 16:49

Heey Lady's een leuke verjaardag gehad?? En niet het middelpunt geweest Jolien?? Hahaha

Lin hebben ze je verwent?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 16:52

Haha nee nieteens, het ging eigenlijk best goed;)
We hebben heerlijk verstoppertje gespeeld:P Was wel beetje laat thuis gisteren, waardoor ik vanmorgen door mn wekker heensliep en 15 minuten de tijd had om me aan te kleden en op het werk gekomen. Gek genoeg heeft het me 10 minuten geduurd;)

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 16:54

Hahaha oke gezellie verstoppertje!! super!

En aj dan kom je er in eens achter dat je eigenlijk niet eens echt vroeg je bed uit hoeft :D haha maar dus wel op tijd?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 16:58

Ja gelukkig wel op tijd. Maar je hebt toch de hele dag het idee dat je van alles vergeet:P Gelukkig is de werkdag goed verlopen;)

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:00

Hahah ben je alweer lekker vrij? Ook al klaar voor school nu dan? Of nog steeds grote stokken achter de deur staan zodat die niet open kan?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:03

Nee de stokken heb ik feestelijk achter de deur weggehaald. Ik werk nu maandag t/m vrijdag in een revalidatiecentrum als voedingsassistent, dus zorgen dat de revalidanten eten krijgen;) Maar ook helpen met eten enzo, is echt heel leuk. Ik moet van half 8 tot 3 uur 's middags werken, dus daarna heb ik altijd nog ff lekker om bij te komen en mn gang te gaan:)

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:11

Oh mar dat is wel lekker!! Als het dan warm is kun je ook nog lekker van het zonnetje genieten. Of als je zin hebt o te rijden dan kun je linda bellen en even rijden!
Mag ik vragen welke bus je naar hasselt neemt? En hoeveel strippen dat is?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:27

Ik neem de 71 richting Emmeloord, dan kost 4 strippen:)
Edit: Of om natuurlijk ff gezellig te kletsen daar:P

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 18:43

Hahah ja dat kan idd ook... Moet maar eens even kijken hoe of wat! wil nl nog wel een keer die kant op!!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 23:59

priscilla schreef:
Nee Vroni is niet verkocht staat op het land. Ik ben inmiddels weer alleenstaande mama en kan het nu dus niet meer doen. Helaas...

Hej Cil, wat is er gebeurd? :( als je ff flink wil schreeuwen ofzo mag je me altijd pben hej :) gewoon heeeeeeele grote tekens gebruiken :D

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 00:02

Hahahahah nou ben er nu beetje overheen maar heb de kerel de deur gewezen en ga lekker met mijn moppies alleen verder!!! En ja dan ga je eerst door een heeeeel diep dal... Maar over een drie jaar lach ik weer en doe ik weer lekker mee...

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 00:09

Sjee Cil! Wat heftig allemaal! Das wel een moeilijke keuze geweest denk ik... al kies je natuurlijk altijd voor de kindjes, denk ik dan :) nou ja, pben mag altijd!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 15:38

Wat een stilte hier...

Pokke weer zeg!!! Stomme regen..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 15:42

Hihi dus daar is het ook zo gezellig weer?
Dit is echt geen zak aan zo, denk dat ik maar weer ga puzzelen beneden. Het een grote jan van haasteren puzzel op tafel liggen:P

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 16:10

Ook hier komt het met bakken uit de lucht vallen.. en onweren...Verveel me dood

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 17:41

Bah bah bah, ik zou vandaag dus mijn nieuwe toestel krijgen, nou ik zit voorlopig dus nog ff met lege handen.

Hieronder een kleine 'blogje' over mijn Hi-avontuur...

Vorige week kreeg ik een geweldige aanbieding van Hi: het hi online 15 abbonement. Daarbij kreeg ik de LG Cookie aangeboden. Normaal gesproken hield ik niet zo van die telefoonpraatjes, maar dit leek me wel wat. Enfin, ik mijn gegevens doorgegeven, alleen mijn simcode niet, aangezien ik op mijn mobiele telefoon werd gebeld. Die avond zou ik nog terug worden gebeld door Hi om mijn code alsnog door te kunnen geven. Uiteindelijk heb ik die avond geen telefoon gehad, waarop ik de volgende dag maar weer zelf heb gebeld met de vraag of ze mijn gegevens nog moesten aanvullen. Vervolgens kreeg ik te horen dat ik helemaal niet in het systeem stond geregistreerd, "er wordt aan een nieuw systeem gewerkt, dus er gaat nog weleens wat fout de laatste dagen". Ja, daar kwam ik achter. Uiteindelijk voor de tweede keer hetzelfde abbonement laten aansluiten.

Vandaag zou dan eindelijk mijn toestel binnenkomen. En inderdaad, keurig op afgesproken tijd ging de deurbel en daar stond de koerier met mijn nieuwe telefoon. Nog even wat gegevens in het contract doornemen, checken of de bankpas klopte en dan het toestel in handen krijgen. Helaas bleek het allemaal wat anders te lopen. In eerste instantie klopte mijn voorletter niet, mijn roepnaam begint met een J, maar er stond toch duidelijk een E bovenaan het contract. Kan gebeuren, gelukkig kon die koerier dit wijzigen. Tot hij mijn achternaam ging checken, ook deze bleek fout te zijn. Mijn achternaam is Drost, deze heb ik nog duidelijk een paar keer aan de telefoon gespeld, dus hoe ze dan uiteindelijk op Dorst zijn gekomen maar een raadsel heten. Dit zou dus betekenen dat er 2 wijzigingen aangebracht moesten worden, iets wat de jongeman aan de deur niet mocht doen. En zo zag ik mijn telefoon dus weer vertrekken en had ik nog niks. Al lichtelijk boos op het feit, dat mijn gegevens niet goed waren doorgegeven, besloot ik om Hi op te bellen om hier meer over te vragen en ook wat er nu met mijn abbonement zou gaan gebeuren. Want ik mocht nu dan geen toestel hebben, de aansluiting van het abbonement zou vandaag of morgen wel van start gaan. Gelijk dus maar het abbonement laten cancelen en een nieuwe aangevraagd. Echter, ik kon natuurlijk weten dat dit zo makkelijk nog niet zou gaan. Het zit namelijk zo, dat het aansluiten van een abbonement binnen een paar uur is gelukt, maar dat het annuleren toch zeker 2 weken tijd nodig heeft. Wat dus inhoudt dat ik ook nog eens 2 weken langer kan gaan wachten tot ik weer een nieuw abbonement kan aanvragen. Of ik dan nog steeds diezelfde actie heb? Dat is de vraag nog maar, aangezien dit slechts een tijdelijke actie was van vorige week. Maar, volgens de 'Hi-man' moet ik gewoon maar de discussie aangaan en de boel uitleggen. Helaas is vandaag al een paar keer gebleken dat dingen proberen uit te leggen niet het beste is wat je kan doen en dat Hi zelf ook niet heel duidelijk is in het uitleggen en verklaren van dingen.
Voor mij voorlopig dus even geen 'Hi', maar 'bye nieuw toestel'.

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 13:53

hmmz.. dat is niet echt leuk.. Hopen dat je m dan nog met die actie kan krijgen...

Ik heb een dillemma..
Weet niet of k een nieuw paard wil ja of nee...
Best lastig..

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:11

Lieve schat je moet je hart volgen.. Ik begreep dat je het erover had dat je bootje weg wou doen en een paard met iets meer potentie en dat iets verder is. Ik zeg alleen volg je hart...