Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nou ja, eigenlijk heet hij Dalwhinnie's Forum 
)
)
Mendi schreef:Haha ja inderdaad! En een routeplanner is ook handig![]()
Wel groot maar toch ook wel weer gezellig. Tenminste dat was mijn indruk. Iedereen gaat daar lekker zijn eigen gangetje.
Schimmelig schreef:Minder? Gewoon helemaal niet. Dat was mijn ervaring met die stal, hihi

Was weer leuk!!
Maar al met al toch nog een winstpuntje gereden.
Lavandula schreef:Goeden avond!!!!!![]()
Daar ben ik weer![]()
Vandaag heel de dag op Wennekers rond gehuppeld en mijn uiterste best gedaan om een super goede groom te zijnWas weer leuk!!
Helaas gingen dr proefjes niet zo goed, paardje blokkeerde weer, ze vind het allemaal nog al spannend die jury hokjes, hekjes en zo'n blêrend mens in de hoek van de bakMaar al met al toch nog een winstpuntje gereden.
Alano: heb nogg ezocht naar je paardje, maar ik wist niet naar welke ik moest zoeken, omdat ik je berichtje hier nog niet had gelezen, dus heb je paard ook niet gevonden hihi![]()

Lavandula schreef:Haha ja daar heb ik ook gegeken, maar ik was opzoek naar een schimmel.. Weet eigenlijk ook niet waarom, maar dacht jij hebt een schimmel
Maar geen schimmel kunnen vinden, althands wel eentje maar die heette niet zoals jouw paard
Heb je mij nog zien rondhuppelen met Nora? (erg lenig zwart paard...)
welke schimmel heb je dan gevonden? er staat nog een andalusier schuin tegen over mij. nora...die naam herken ik ergens van...staat die in de rij luxe boxen tegenover de kleinere oude boxen? volgensmij heb ik die vandaag gezien...dat paard had mega onderlappen om de achterbenen en witte bandages klopt dat? Lavandula schreef:Heey Schimm!! je staat in de statistieklijst van meeste berichten posters
op nmmr 36 hihi (En dat terwijl je een ban hebt gehad!! zozo)
viewtopic.php?sid=&f=25&t=631234&view=unread#unread
36 | Schimmelig | 2234 | 1313 | 507 |

Lavandula schreef:Schimm: ja best erg hahahaha
Alano: Ze had eerst idd even onderlappen met gifgroene bandages achter om, maar dat was omdat ze gisteren linksachter niet lekker liep, gisteren avond laat nog in de klei gezet, en vandaag met instappen s'ochtends dus voor de zekerheid even gebandageerd, Maar met inrijden had ze gewone onderlappen en gewone witte bandages om... en ja ze staat waar jij het over hebt! ken je dr?
maar die aparte onderlappen vielen me zo op en toen keek ik naar het naam bordje en vandaar dat ik het zag... misschien heb ik der wel eens gezien..heeft ze lang blond haar? ik zag haar een keer rijden (als het goed is...paar dagen geleden) en haar ouders waren erbij geloof ik..(kan dat kloppen)
). Ik wil het alleen een beetje rustig aan doen wat wedstrijden betreft op het moment...
Leuk dat ze een puntje heeft gereden, wat start ze eigenlijk?