Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Drukke dag dus.
)
gelukkig wel met ondertiteling zodat het geluid uit kon voor de mensen die wouden slapen, maar daar kwam niet veel van want je sliep bijna en ze vroegen iets aan je!

vakanties duren altijd veel te kort!!!
haha naja schijt. en nu weer naar semm.
we zitten een beetje te hoog ingedeeld.. en we moeten met een meisjes team tegen gemengde teams. echt zwaar! maar ik had en beetje ruzie met mijn tegenspeelster echt grappig hestejente schreef:Hee. Ja, heb in 2006 (zomer) tot april 2007 bij Hagenauwe gereden@ Anneke: dank je wel, er hangt inderdaad een briefje op het prikbord en CBR 3 is dacht ik ergens in de zomer, en daarvoor nog 1 en 2.
@ Annemiek: hoe ging je les? Was Tommie weer zo fris?
@ _Maurits_: allereerst: hoi! Ik vind die Fries ook erg mooiVroeg me ook af wie je bent, ik rijd nog maar pas een paar maanden bij de manege en ik denk niet dat ik je ooit gezien heb... heb je soms ook bij Hagenauwe gereden?
. Ben daar begonnen nadat de lespony (van andere stal) verkocht werd, nadat ik aantal x mee had gestart (KNHS). En ben er gestopt omdat ik toen Maurits kreeg. Dus denk dat ik je dan idd nog niet gezien heb
SannevdM schreef:Okee, leuk zeg!@ Anandi: Ik kom niet meer op Hagenauwe (De 4 hoeven).![]()
En ik ga Verpleegkunde studeren in A'dam.
_Roosmarijn_ schreef:Ja, idd! Was zeker een leuke les@ Pauline: Anandi heeft idd ook op hagenauwe gereden!Gezellig bij mij op de woensdag!
Was altijd erg leuk he Anandi?
Wat gaan jullie trouwens weer snel, zeg... 
_Anneke_ schreef:idd dat is echt niet normaall.. deze vakantie hebik het ook zo druk gehad. volgens mij heb ik niet 1x uitgeslapenhaha naja schijt. en nu weer naar semm.
en heb gekorfbal't met 16-4 verlorenwe zitten een beetje te hoog ingedeeld.. en we moeten met een meisjes team tegen gemengde teams. echt zwaar! maar ik had en beetje ruzie met mijn tegenspeelster echt grappig
_Maurits_ schreef:hestejente schreef:Hee. Ja, heb in 2006 (zomer) tot april 2007 bij Hagenauwe gereden@ Anneke: dank je wel, er hangt inderdaad een briefje op het prikbord en CBR 3 is dacht ik ergens in de zomer, en daarvoor nog 1 en 2.
@ Annemiek: hoe ging je les? Was Tommie weer zo fris?
@ _Maurits_: allereerst: hoi! Ik vind die Fries ook erg mooiVroeg me ook af wie je bent, ik rijd nog maar pas een paar maanden bij de manege en ik denk niet dat ik je ooit gezien heb... heb je soms ook bij Hagenauwe gereden?
. Ben daar begonnen nadat de lespony (van andere stal) verkocht werd, nadat ik aantal x mee had gestart (KNHS). En ben er gestopt omdat ik toen Maurits kreeg. Dus denk dat ik je dan idd nog niet gezien heb
Wie is die lespony dan? In april 2007 kwam ik al wel bij Hagenauwe, heel af en toe ging k mee om naar de les van mijn zus te kijken. Maar die reed niet op woensdag. mAnDyXX schreef:_Anneke_ schreef:idd dat is echt niet normaall.. deze vakantie hebik het ook zo druk gehad. volgens mij heb ik niet 1x uitgeslapenhaha naja schijt. en nu weer naar semm.
en heb gekorfbal't met 16-4 verlorenwe zitten een beetje te hoog ingedeeld.. en we moeten met een meisjes team tegen gemengde teams. echt zwaar! maar ik had en beetje ruzie met mijn tegenspeelster echt grappig
JAJA ik zou ook zeggen dat je dan te hoog zit ingedeeld goeie smoes!! Haha! Maar waarom had je ruzie dan?
en toen werd ze boos omdat ze zei dat ik niet moest duwen. echt een beetje gek in dr hoofd.
echt super. ik heb op semm gereden vanmiddag. hem eerst ff gelongeerd. die frisheid eruit. daarna beetje kijken hoe ze reageerde bij het zadel enz. en toen hangen. en uiteindelijk zat ik er op
we hebben ook gedraafd en ze was echt superbraaf. ben echt trots op dr. morgen weer heel eventjes. voel me helemaal blij
_Anneke_ schreef:Whhhaaaaecht super. ik heb op semm gereden vanmiddag. hem eerst ff gelongeerd. die frisheid eruit. daarna beetje kijken hoe ze reageerde bij het zadel enz. en toen hangen. en uiteindelijk zat ik er op
we hebben ook gedraafd en ze was echt superbraaf. ben echt trots op dr. morgen weer heel eventjes. voel me helemaal blij