Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Denise1984

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:06

Nou ik kan dus echt niet rijden he. Heb net een stukje in m'n moeders auto gereden een benzine ding zonder stuurbekr. Nou dat ging dus voor geen meter koppeling moet je veel ste hoog laten komen en ik kan dus niet schakelen met dat ding. Op een gegeven moment begon dat ding zo te hotsen en te klotsen dat ik hem aan de kant heb gezet en tegen me moeder zei van rij jij maar verder. Ook heb ik net in een vriendin der auto gereden en die laat ik dus uit vallen en kan ik ook niet mee schakelen. pff zou ik ooit in een andere auto kunnen rijden :S

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:25

Hahaha, ja heus! Dat komt helemaal goed! Is altijd banketstaaf want iedereen lest in een diesel, en stapt daarna in een benzine auto en die koppeling is nou eenmaal heel anders, maar heus, het komt goed!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:28

Het is te hopen ik zag al die mensen al kijken zo van: Nou die heeft der rijbewijs zeker bij een pakje boter gekregen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 23:33

Ik weet ook nog heel goed hoe ik de eerste keer in mijn moeders benzine-auto ging Bloos Went heel snel hoor Denise!
Nog gefeliciteerd met je rijbewijs trouwens!

Ik ga slapen. Net voor het eerst sinds een week weer wat gereden, ging wel fijn Ja
Morgen weer om half zes op dus hoogste tijd om te gaan douchen en slapen Dromen

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 23:40

idd bekend verhaal! (vooral dat van de stuurbekrachtiging Boos! )

Maar als je eenmaal in zo'n auto kan rijden dan worden de andere autos allemaal alleen maar makkelijker!!
Voor je het weet zit je jezelf al op te winden over lesautos en slome weggebruikers! (dat ging ongeveer nog sneller dan het wennen aan de auto)

Weet iemand trouwens wanneer het laag water is en waar ik dat precies kan vinden? vast knmi.nl.. Heb nu met raffie steeds schuimvlokken en tsunamigolven gehad..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 10:14

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 11:27

Pff ik kocht 2 weken nadat ik mijn rijbewijs haalde een auto en kwam er ook amper in weg. Elk stoplicht waar ik stil kwam te staan stond ik zo lang dat het stoplicht ondertussen 3 keer op groen was geweest. Na 1 dag was ik wel aardig gewend, tot ik een keer in de file kwam te staan, viel de auto ook continu uit.

Het went echt hoor! Ik kan nu ook gewoon in elke auto rijden.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 16:06

Niekie, dat stond een tijdje geleden nog op het prikbord met tijden enzo, ik weet niet of het er nog steeds staat.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 12:17

Ik heb een boekje liggen thuis waar de tijden van laag water op staan. Vorige week zaterdag stond er dat het pas om half 9 laag water zou worden. Maar toen ik om 7 uur op het strand kwam was het al laag water dus dat boekje klopt voor geen meter. En ik had hem bij de dierenwinkel vandaan.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:29

De tijden die worden aangegeven zijn de tijden waarop het water op z'n laagst (of op z'n hoogst) is. Je kan rustig een uurtje eerder dan de aangegeven tijd gaan rijden omdat het water dan al aan het zakken is.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 21:02

O'h tsja blond he Knipoog

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:00

Wat een rust hier...
Nou ik heb wel wat te vertellen Clown

Er was gister een open dag bij 1 van de maneges in Almere... En jullie raden nooit wat ik gedaan heb!?
(hoeft ook niet want ik ga het lekker toch vertellen)

Mennen!!!

Dat is gaaaaaaaf! Was echt heel leuk! Over twee weken ga ik een keer een proefles doen en als ik het dan (buiten het manege terrein) nog steeds leuk en niet eng vind ga ik heel hard sparen om misschien van het voorjaar voor het koetsiersbewijs te gaan!

Dat wou ik even kwijt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 12:47

Mennen is inderdaad leuk DenK !

Vriendinnetje van me uit meppel, staat met haar paard op een tuigpaardenstal.
Nou ja en als je dan op visite bent daar, moet je natuurlijk op de bok klimmen Nagelbijten / Gniffelen Clown
Zo'n grote tuiger voor je is a) héél eng Clown b) héél sterk maar c) super gaaf Haha!
Mocht ik ooit niet meer kunnen / mogen rijden dan wil ik ook zeker dat gaan proberen.
Zie me wel zo lekker chique door de baan gaan, leuk hoedje op, leuk pakje aan, tuigertje ervoor Haha!

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 13:41

Mennen lijkt me ook wel lachen ja Tong uitsteken
Ik heb wel eens bij iemand op de bok gezeten met een welshje ervoor maar ik vond het eigelijk best eng!
Als ze ervandoor gaan ofzo.. Alleen ik weet niet of je veel minder controle heb als dat je erop zit.. Maar toch!

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 14:07

@Superlenie: Stond bij mij gister ook een grote tuiger voor! Super stoer vond ik het, ik heb al aanvraag lopen voor een proefles van een uur, en dan wordt er geloof ik een Tinker voor gezet, minder stoer maar lijkt me wel leuk.
(Als je naar www.manege-liesbeuker.nl gaat en dan naar nieuws, laatste nieuws en even naar beneden gaat zie je een fotootje van het betreffende paard van gister)
Eerst maar eens kijken of ik het in het verkeer niet eng vind, toch anders lijkt mij!
Ik zat toevallig naar andere stallen te kijken waar je kunt mennen maar daar liepen ze inderdaad allemaal strak in pak, whaha waar ik nu de proefles ga doen hoef je alleen te zorgen voor men handschoenen en een petje op is goed...

@Niekie: Op zich als je op je paard zit en hij gaat ervandoor reageer je ook met je teugels en stem. en paarden voor de kar reageren veel sterker op stem hulpen en je hebt een beste paar teugels in je handen Haha! Voor mijn gevoel had ik net zoveel controle als dat ik erop zou zitten...
Maar ja, heb het tot nu toe natuurlijk nog maar tien minuten gedaan Tong uitsteken

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:29

Mennen lijkt me ook wel wat. Knipoog

Ohh ik had net toch zo'n enerverend msn gesprekje met iemand, zo'n gesprek waarin je je ei wel ff kwijt kan zeg maar hihi en die deed heel banketstaaf over mijn verzorgmeisje...nou dat mag niet he, dan krijg je met mij te maken. Knipoog
Nu ga ik mijn schatje naar bedje brengen en ik hoop echt dat ik hem zo goed ga opvoeden dat hij later nooit bijdehand doet tegen volwassen mensen, tsjah soms maak je je daar zorgen over Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 14:50

Ik vind mennen doodeng Nagelbijten / Gniffelen

Ga weer verder met mijn computertoets over bacterien, dat blauwe scherm valt zo op Clown

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 17:26

Mijn kat ligt te dromen, dat ziet er zo leuk uit Lachen

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:20

Mensjes, ik ga jullie alvast een heel fijn weekend wensen!!
Morgen ben ik lekker vrij en ga ik samen met mijn vriendje op de motor een rondje nederland doen!!

Doei!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 09:50

Nou ik ben echt pissed, ik nam het voor iemand anders op tegen mijn bijrijdster en mijn bijrijdster werd vervolgens weer pissed op diegen voor wie ik het opnam en nu is diegene voor wie ik het notabene opnam pissed op mij?? volgen jullie het nog, kortom: neem het nooit voor iemand op want zo te zien wordt alles verdraaid dat blijkt maar weer eens!! Maargoed Lucje staat fijn met Andy op de linie en dat is heerlijk!! Oja en ik ben beroemd want ik sta in dat blad Te Paard met een foto van mij met luc bij de wasplaats grappig niet!! Verder had Lucje afgelopen woensdag goed gesprongen hoorde ik van niekie, over balken met dekens enzo als enige zei ze, pittig hoor. En Luc gaat volgende week voor het eerst starten met Kim in Middenmeer, we gaan kijken Knipoog Nou doegies, ik wens iedereen een fijne dag zonder al dat stomme prutsmuts....hihi

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 10:55

Jeuj, vanaf morgen mogen we weer overdag op het strand rijden!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:29

Hhaha jaa lekker he, tenminste niet meer al voor 9 uur erop en er af te zijn geweest, dat scheelt een hoop tijd Knipoog

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:40

En nou hoor ik net dat we morgen regen krijgen.... Boos! Maar ik wil toch naar het strand, want dat is alweer veel te lang geleden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 14:59

Heel goed van die regen, laat het maar lekker regenen hier Clown
Overmorgen ga ik lekker naar de zon Haha! GnaGnaGna Clown Haha!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 22:22

Ik had vanmorgen wel op het stand gereden zonder regen hoor hobbes! Oja en je wou een bakkie komen doen, zeg maar wanneer, nouja ik ben trouwens alleen dinsdags virj hihi.
Ik haalde Luc van de linie om 6 uur, zou eigenlijk rond 7 uur gaan samen met de latjes maar dat vond ik toch wat laat achteraf, en toen kwamen we mevrouw Bruin tegen en die vertelde dat Luc iemand omver had gerend, das niet lief he, wat een drammer is t ook soms, maarja aan de andere kant dan moet iedereen maar 1 tijd aanhouden toch en dat op het prikbord hangen of iets dergelijks.
Ja superlenie gaat naar de zon en wie gaat er naar dr kat?? hihi that's me Knipoog Nee vink wel leuk hoor superlenie!! Knipoog
En vandaag was er wedstrijd op de manege en Lisa was eerste wat heel goed is natuurlijk!! en Melisje was derde, ook goed!