manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 18:09

Wauw Nel wat een prachtige jurken zeg Haha!!

Ik had vandaag wedstrijd, 1e proef ging wel redelijk, 2e proef was echt bagger. Ik had 181 en 174. Met de 181 was ik 2e Haha!!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:41

wauw nel! je zou zowat weer gaan trouwen vanwege de jurken Knipoog
@ Thirz & Bianz: is (was als je het leest Knipoog ) het leuk in engeland? Veel gezien en gedaan?
@ Anne: dankudanku Haha! Binnenkort komen er ook gouden fotolijstjes op. Beetje jammer alleen dat er eentje verdwenen is!

Ik heb afgelopen 3 dagen rustig aangedaan met Nous. donderdag en vrijdag heb ik zonder zadel op haar gereden. Dit ging goed! Ze loopt dan echt fijn. Vandaag het zadel erop gedaan. Madam was in een bok-bui en in een ik-wil-niet-werken bui. Toen ging ik maar op buitenrit, maar daar was ik na 5 minuten ook weer op terug gekomen. Alles was eng en ze wilde alleen maar hard. Daar had ik geen zin in!
Morgen weer eens springen. Dat vind ze altijd wel erg leuk om te doen.

Vandaag Jade in actie gezien! Marieke mag de details vertellen Knipoog Het is echt een keigaaf beestje!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 19:50

eentje verdwenen? hoe dat zo? Gewoon kwijt gelegd ergens in een huis? Of verdwenen op stal?

Marieke heeft de details al verteld Haha! Ik vind t ook een super pony om te zien (omgang ken ik der nog nie zo, maar ik vind der tot nu toe echt lief en braaf. Met een gekke uitspatting zo nu en dan, maar das nie erg denk ik Lachen Beetje karakter mag wel Knipoog )
Nu wordt wel weer nóg hoger tijd voor foto´s Mariek! haha

Wel raar trouwens dat ze nu ineens zin had in gek doen en hard Kim. Of nouja Clown Eigenlijk alleen maar mooi dat ze dat donderdagen gister nie had Vork Dat zit wat minder zonder zadel

Pfft... en ik heb t voor elkaar hoor: ik ben verkouden.. Jeej... Dat haat ik zo he. *wie niet* Helemaal omdat nu ook meteen mn kaakholtes opspelen en mn ogen weer wat dik zijn Scheve mond Nog leuk overgehouden van dat Pfeiffergrapje vorig jaar *zucht*

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 21:43

mooie jurken hoar nel Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 22:05

Hoe hadden Jaël en de eigenaresse (even naam vergeten) van Fenna gereden?

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 22:55

Barbie1986 schreef:
Hoe hadden Jaël en de eigenaresse (even naam vergeten) van Fenna gereden?

Jael had de beide proeven gereden(bij allebij 2x winst ! ) maar Angelina groomt altijd Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 01:18

Angelina stond toch op voor het L2??? 's avonds....

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 18:24

ja d8 ik ook

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 10:44

En Thirz en Bianz... hoe was het???

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:20

Arme Jade, ze is vandaag bij de tandarts geweest en ze had heeeeeeel veel haken op dr kiezen, heel dr wangen lagen open, vind het zooo zielig, en voel me wel een klein beetje schuldig dat ik er niet eerder naar heb laten kijken. Wat gewoon niet had gekund ivm die droes, dus niks om me schuldig te voelen, maar toch vind t zo zonde...
Misschien dat ze dan nu ook wat rustiger is met dr hoofd Kim, ga het morgen weer testen....

Oh ja, vrijdag wordt ze gekeurd, hoop echt dat dat wel allemaal goed is.....

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:52

aaahh ja dat dachten we eigenlijk ook al wel he Mariek? Dat schuimen en hoofdschudden wezen er ook al op. En aan de zijkant voelde je heel duidelijk bobbels zitten! Hopelijk herstelt dr mond snel zodat het hoofdschudden zal stoppen.
En hopelijk wordt ze goedgekeurd! Dat huppeltje zou inderdaad gewoon een balansprobleem kunnen zijn. En t is echt een geweldige pony, ze zit lekker! En pakt alles lekker snel op.

Ja inderdaad, wij willen nu wel eens foto's + verslag van engeland Thirz en Bianz Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:14

Nou, Engeland was super Haha! We hebben genoeg lol gehad! Die jongen daar zijn echt ongelofelijk Clown
Heb veel foto's, die zal ik als ik tijd heb uploaden + een posten met een leuk verslagje!

Ik ging vandaag Jade meeten onder t zadel, maar ze had zo'n heftige behandeling gehad bij de tandarts dat ik t maar ff heb laten doen. Ze vond de tandarts erg spannend, maar was uiteindelijke erg braaf! Dus ben nog steeds benieuwd hoe ze is. Dan ruilen we nog wel een keer Marieke Knipoog

Arme Anne! Veel mandarijntjes eten en snel beter worden (voor stappen van zaterdag Vork )
En Bar: nog gefeliciteerd met je 2e plaats!

Ik ga lekker douchen, heb t koud Doei, doei

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:13

Ahhh arme Jade Marieke... tis zonde! Ik laat voor Sharon ieder voorjaar de tandarts komen en ieder jaar heeft ze weer haken. Best bijzonder, want normaal gesproken is 1 behandeling in de 2 jaar wel voldoende...

Klinkt super Thirz!!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 19:28

Barbie1986 schreef:
Ahhh arme Jade Marieke... tis zonde! Ik laat voor Sharon ieder voorjaar de tandarts komen en ieder jaar heeft ze weer haken. Best bijzonder, want normaal gesproken is 1 behandeling in de 2 jaar wel voldoende...

Dat komt doordat de paarden van tegenwoordig zover doorgefokt zijn, dat er sneller gebreken en dit soort dingen voorkomen, dus eigenlijk worden ze steeds zwakker, naarmate je ze te veel doorfokt...
Voice heeft het ook heel snel!

Anne: Beterschap hoor!
Hopen dat je, je weer snel fit en beter voelt!!! Ach gut
Mariekje: arme pony hoor! Heb je trouwens op je pony gereden?
Hoe ging het....?!
Thirz, Bianz: waar blijven de foto's.........

Ik had afgelopen vrijdag weer eens les, eerst ging t voor geen meter, voice en ik hadden even ruzie.
Maar na veel goeie instructies liep ze uiteindelijk super!!!! Knipoog

Afgelopen zaterdagmiddag heb ik van 12.00 uur t/m 17.00 uur lesgegeven bij de eendracht.
Ik moest even een keer invallen, en dat vondt ik best leuk!
Merkte wel dat het even geleden was, zoveel lessen achter elkaar.
Want daarna en de volgende dag was ik mn stem kwijt...haha Haha!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 09:57

Haai!
Engeland was zeker heel tof! Foto's en verhaal komen ws. vanavond, dus beware... Knipoog Slecht geklede meisjes, rare gozers: als je uit gaat kom je pas rare types tegen Lachen
Heb al gesmst over Jade, maar nogmaals; superzielig voor Jade, maar je was er toch snel bij? Je hebt het goed gedaan hoor!
Haha Nel, je moet je lesstem weer een beetje trainen; misschien moeten we eens lesmarathon regelen? Lachen Tof dat Voice lekker liep: een gevecht aan het begin komt bekent voor haha!
De foto's zijn echt heel mooi Nel: mooie jurken en ook hele mooie make-up en haar!
Bar, hoe is het nu met jullie huisje? En weer een winstpunt, jippie!
Kims, lekker dat je weer veel met Nous hebt gereden!
Anne, met jou ook alles goed?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:17

Dat ene huisje waar we het laatste naar waren gaan kijken wordt het toch niet, Frans vind er een aantal dingen niet zo leuk aan en we moeten er natuurlijk wel met zn 2en achter staan.
Vanmiddag ga ik nog bij een ander huisje kijken... we zoeken gewoon rustig door...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 15:56

Bar je vind vast wel een leuk huisje, ze zeggen toch ook dat je bijna nooit het eerste huis koopt waar je gaat kijken.......?
Anne al een beetje beterder? Je moet wel mee stappen hoor zaterdag....is al weer ff geleden...

Ik heb vandaag heerlijk op Jade gereden. Dankzij de tandarts schud ze niet meer zo met dr hoofd en het rare huppeltje hebben we ook niet zo heel veel gezien, af en toe eens een keer. Denk dat het toch met die tanden te maken heeft, of anders met het zadel wat toch niet helemaal goed ligt. Dat er nu een bontje onder ligt scheelt al wel iets, maar het is nog niet geweldig. Kims weet jij wanneer jullie wintec weer terugkomt. want dan wil ik die ook wel eens proberen op Jade, kijken of die beter ligt!
Thirz heeft ook ff op Jade gereden, en t is toch best een leuk paard he Thirz??? Na wat kleine tips van Thirz ging ik weer ff, en de tips werkten, ook ik kreeg het voor elkaar om haar in de stap naar beneden te rijden, echt een supergevoel joh, ben helemaal trots, krijg nog eens een echte dressuurpony onder mn kont hahaha.....volgende keer foto's????

Nel ik wil binnenkort wel ff een keer een lesje van je, om me een beetje vooruit te helpen, vind het toch best lastig, zo'n jong ding!
En Bianz, wanneer krijg ik longeerles van je, sta nu maar n beetje in het midden en madam loopt wel, maar ik heb eigenlijk geen idee wat ik doe...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 20:04

Iemand nog een tip om iets bij te verdienen???? Heb echt dringend geld nodig hahahaha...... Bloos (Ik kan sjaals breien???)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 20:07

Euhm oppassen???
Ik zou t echt niet weten Marieke...
Het rijden op Jade gaat wel goed dus? Is het al helemaal tot je door gedrongen dat het nu echt JOUW paardje is?
Ik hoop echt dat ze goedgekeurd wordt!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 20:33

ik wil best oppassen, zorg jij dan voor de kindjes hahaha???
zat al te denken aan thuiswerk ofzo, maar dat is zo'n gedoe met inschrijven enzo, dus dat wordt m gewoon niet...

Is nog best vreemd dat ik nu een paard heb, komt zoveel bij kijken, wat je gewoon niet van te voren kunt inschatten (vandaar ook het geldprobleem) maar vind het wel superleuk, zeker als het met rijden steeds een stukje beter gaat....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 20:35

Je hebt ook wel veel pech gehad he Marieke (qua geld enzo)...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:08

ik kan wel een topic gaan openen met mn zelfgemaakte sjaals hahaha...misschien vinden mensen ze wel hartstikke mooi en kan ik ze voor ze breien...krijg je zo'n oprah verhaal, mensen die van hun hobby hun beroep hebben gemaakt hahaha...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:12

Whahaha jaaa: M-Sjaals: de sjaal voor elke mood Haha!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:15

nou jullie vonden ze mooi toch????? zou een ideale handel zijn volgens mij, lekker breien bij de kachel hahaha.......
Laatst bijgewerkt door Mariekje22 op 27-11-07 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:16

Nou wat let je? Schrijf je in bij de KvK en beginnen die handel!