Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Jitske_ schreef:Nanda: iig niet slaan met je arm op de hals, daar snapt paard niks van. (ookal is het frustrerend voor jezelf, ik spreek uit ervaring)
Verder je binnenteugel zoveel mogelijk proberen te ontspannen,
als je teveel vasthoudt op je binnenteugel moet je gewoon vaak eens een aai met je binnenhand over de hals geven, dan ontspan je je binnenteugel automatisch
En als ze zo hard gaat galopperen, op de volte zetten en terug rijden en dan weer voorwaarts naar galop, als ze hard wil zal ze hard gaan, maar dan wél als jíj het zegt, niet als zij het wil.
En véél overgangen maken waardoor ze op jou gaat letten en naar jou gaat luisteren.
(Wat een lúl van een vent trouwens als ik dat zo hoor)
_Jitske_ schreef:Nanda: dat veel belonen met binnenhand scheelt echt veel, wanneer je beloont kun je niet vragen met je binnenhand, dan ontspan je automatisch je binnenteugel.
Klinkt een beetje stom, maar helpt echt super
JessiiCaa schreef:hee, ik kom me hier ook maar weer eens melden!
maar Nan is idd echt niet leuk! jij hebt dat beesie toch ingereden, bij jou doet ze toch meestal wel wat je vraagt *behalve je vorige les dan*
en zo een meisje zou toch een goed woordje voor je doen? omdat ze eigenlijk alleen bij jou lief is?!
*heb hier nl wel mee gelezen, maar geen tijd om te reageren ivm examens*
k vind t eigenlijk niet kunnen!
succes ermee!