ponykamp het fjordenpaard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MRIIIS

Re: ponykamp het fjordenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:24

Nou Kiek; Ga je gang Haha!

Vivianne___x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:29

@ Kiki: Ja, ik ben de Duim-Vivianne Tong uitsteken
@ Marisa: Ik zat ook in week 2 vorig jaar, met Marlous, Astrid, Joy en nog veel meer Knipoog
@ Jitske: ja, ik heb Velvet dan 1 keer gezien!! Ik ken der verder totaal niet hoor Tong uitsteken Gewoon 1 keer geaait Tong uitsteken

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:43

Dan ken ik jou, Vivianne Haha! Maar leuk dat je ook op Bokt zit Knipoog Dit jaar ga je dus in week 9 op kamp? Ga je alleen of met vriendinnen? Lachen

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:23

Hee, dan ken ik jou ook Vivianne Haha!

Wat leuk/toevallig dat je Velvet herkent! Lachen
*edit* woon je hier in de buurt dan? Tong uitsteken

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 18:24

Ghello!! ik ben er ook weer! haha

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:39

Heey Nan Haha! Zullen we onze kampreis weer vervolgen? Clown

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:18

Oke, korte uitleg van mijn onderschrift Schijnheilig
Wij reden maandag in Hummelo en ik belde mijn zusje om te vragen wat ze wilde eten, Friet, Pizza of Chinees, en ik hoor haar dus zeggen Piet Chinees, maar dat moest dus zijn Friet, Chinees Vork Dus zo mijn Piet Chinees uit Hummelo Vork
Toen Tivara op wedstrijd stond te grazen knalde ze met haar kop tegen de trailer en het ging iets in de trant van
Jitske: "Jeetje, POF!"
Kiki: "Wil jij POF heten paard? Nee, ze wil geen POF heten Jits!"
Jitske: "Dan noem je haar maar Poffertje!"
Kiki: "Wil jij Poffertje heten paard? Haha! " En toen kwam Tivara dus doodleuk op me aflopen Vork
Achja, je moet wat als je 17 bent en knettergek toch Haha!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:45

Hahaha geweldig Haha! Vandaar dus Clown

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 21:30

whahahha geweldig!!

OOHW GVD IK HAAAT DIE MAN ECHT AFFENTOE! wat ik nu dus hoor hé! hij wilt die bijreider van tiemke overhalen na 2 weken om op tanja te gaan. en dan die meiden van tiemke weer vragen om tiemke te doen!! .. EN IK DAN???!!! :|

*had vandaag beetje rusie met tanja.. kreeg les van esther en ze loopt niet op m'n buitenhand en ik zit te veel aan me binnenhand.. dus ze luisterd niet! ik word boos en geef haar een ram met me arm op d'r hals tot 2 keer aan toe en toen gingen we inene heel hard galoppeeren ik me binnenhand naar me knie toe! en buitenhand eraan.. sjonge jonge wat een trut!! Dus iemand tips voor mij graag..!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:53

Ik ben helemaal trots op Velvetje Lovers
Ze had nog nooit langs straat enzo gereden met veel verkeer,
komt er een grote vrachtwagen langs, ze kijkt een keer, boeiend, en loopt gewoon door Wow!
Vervolgens is er in een weiland een tractor aan het maaien bij de slootkant, maakte heel veel lawaai, Velvet kijkt een keer en loopt vrolijk door, ze was nog rustiger dan Cyrano *LOL*
In de les was ze verder ook super braaf Lovers

Nanda: iig niet slaan met je arm op de hals, daar snapt paard niks van. (ookal is het frustrerend voor jezelf, ik spreek uit ervaring)
Verder je binnenteugel zoveel mogelijk proberen te ontspannen,
als je teveel vasthoudt op je binnenteugel moet je gewoon vaak eens een aai met je binnenhand over de hals geven, dan ontspan je je binnenteugel automatisch Lachen
En als ze zo hard gaat galopperen, op de volte zetten en terug rijden en dan weer voorwaarts naar galop, als ze hard wil zal ze hard gaan, maar dan wél als jíj het zegt, niet als zij het wil. Knipoog
En véél overgangen maken waardoor ze op jou gaat letten en naar jou gaat luisteren.

(Wat een lúl van een vent trouwens als ik dat zo hoor Scheve mond)

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 22:00

_Jitske_ schreef:
Nanda: iig niet slaan met je arm op de hals, daar snapt paard niks van. (ookal is het frustrerend voor jezelf, ik spreek uit ervaring)
Verder je binnenteugel zoveel mogelijk proberen te ontspannen,
als je teveel vasthoudt op je binnenteugel moet je gewoon vaak eens een aai met je binnenhand over de hals geven, dan ontspan je je binnenteugel automatisch Lachen
En als ze zo hard gaat galopperen, op de volte zetten en terug rijden en dan weer voorwaarts naar galop, als ze hard wil zal ze hard gaan, maar dan wél als jíj het zegt, niet als zij het wil. Knipoog
En véél overgangen maken waardoor ze op jou gaat letten en naar jou gaat luisteren.

(Wat een lúl van een vent trouwens als ik dat zo hoor Scheve mond)

hmm ik weet t 't slaan heeft geen nut! maar ik moest op een manier ff duidelijk maken dat ik boos was.. Bloos heel slecht! i know! en totaal geen nut! en toen had ik oorlog en gingen we hard ik ging wel op een volte en ze mocht pas terug toen ik wilde dat wel!!
Maar t probleem is ook.. dat ik te veel vraag met m'n binnenhand! en me buitenhand te veel laat hangen.. en in stap is ze juist weer "te" soepel!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:00

Jeuzus Nan! Heeft die gast dan helemaal geen gevoel ofzo? Wat een kl**tzak!!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:03

Nanda: dat veel belonen met binnenhand scheelt echt veel, wanneer je beloont kun je niet vragen met je binnenhand, dan ontspan je automatisch je binnenteugel.
Klinkt een beetje stom, maar helpt echt super Ja

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 22:06

_Jitske_ schreef:
Nanda: dat veel belonen met binnenhand scheelt echt veel, wanneer je beloont kun je niet vragen met je binnenhand, dan ontspan je automatisch je binnenteugel.
Klinkt een beetje stom, maar helpt echt super Ja

Ookée!! ik ga t uitproberen! en idd daar heb je een punt dan laat je je teugel ff vieren

en die man.. is idd een kwal!! ik MOET met m praten en snel ook!! maar wat moet ik melden?

JessiiCaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:59

hee, ik kom me hier ook maar weer eens melden! Tong uitsteken

maar Nan is idd echt niet leuk! jij hebt dat beesie toch ingereden, bij jou doet ze toch meestal wel wat je vraagt *behalve je vorige les dan Tong uitsteken *
en zo een meisje zou toch een goed woordje voor je doen? omdat ze eigenlijk alleen bij jou lief is?!
*heb hier nl wel mee gelezen, maar geen tijd om te reageren ivm examens*
k vind t eigenlijk niet kunnen!
succes ermee!

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 23:12

JessiiCaa schreef:
hee, ik kom me hier ook maar weer eens melden! Tong uitsteken

maar Nan is idd echt niet leuk! jij hebt dat beesie toch ingereden, bij jou doet ze toch meestal wel wat je vraagt *behalve je vorige les dan Tong uitsteken *
en zo een meisje zou toch een goed woordje voor je doen? omdat ze eigenlijk alleen bij jou lief is?!
*heb hier nl wel mee gelezen, maar geen tijd om te reageren ivm examens*
k vind t eigenlijk niet kunnen!
succes ermee!

ze kan bij mij wel raar doen maar ik heb haar altijd nog onder controle! en bij andere mensen gaat ze gewoon controleloos weg!

En zei heeft de boer dus nog niet gesproken! wat ik trouwens ook niet snap.. ze belooft dingen die ze (tot nog toe) niet waarmaakt..

En ik heb haar beleerd ja.. maar dat ging volgens hem ok niet goed! want ik moest meer rijden.. 4 keer in de week is blijkbaar niet genoeg als je het onwijs druk met school enz.. heb!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:26

JessiiCaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:27

ik vind 4 keer per week ook genoeg hoor! zeker als je ook school hebt.
maar heb ook nu even geen idee wat je tegen die boer kan zeggen.
ik hoop dat het snel opgelost word! Ach gut

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 07:57

ik hoop het ook voor je .... zal ik anders een goed woordje doen bij de boer.... gooi ik gewoon me charmes in de strijt Tong uitsteken
vandag weer school Boos! en dan mrogen stage Haha!
me hoofd word al wat minder heb nu niet meer zoon pijn alleen nog duizelig ga dus ook maar niet fitnesse vandaag met school ben dus lekker 2 uur eerder uit Haha!

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 08:53

Wat een zak Nan. Scheve mond

Echt bijna precies hetzelfde als toen met Madeira! Echt een klojo. Stoom uit je oren Ik hoop echt dat je er gewoon mag blijven...

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 08:53

Samir | 28-05-07 | 2 | 1 dag | Wijze van reageren ROFL

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 08:59

Hummus, ik snap je niet Inge Blond Clown

Jeetje balen zeg Nan! Ach gut Ik kan hier Jitske's verhaal wel in mijn eigen woorden gaan zetten, maar eigenlijk komt op hetzelfde neer Lachen Maar inderdaad ze min mogelijk druk op je binnenteugel pakken en meer aan de buitenkant.. Ookal is dat heel moeilijk Ach gut

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 09:26

Balen Nan, maar hopelijk komt ie er wel op terug. Waarom doen die meiden tiemke niet meer dan?

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 12:59

omdat ze het niet meer mogen omdat hij iemand anders heeft gevonden die 150 euro wilt betalen.. dus die werden ook zo weg gebonjourd!! ook heel banketstaaf...

En ik ga echt met m praten!! zo snel mogenlijk! want ik vind dit echt geen stijl.. en dan ga ik ook zeggen! ik hoor weer via via dat u tanja aan dat meisje toch wel wilt verhuren en dan mogen die meiden weer terug komen!.. waarom word ik niet gewoon gevraagd voor tanja?? Zoiets??!!??

En het is heeel moeilijk jaa haha!! ik kan er niet tegen als mevr.. stelling naar buiten gaat aannemen! maar dan ga ik weer te veel met me binnehand doen...

Vivianne___x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:31

Wow wel erg zeg voor je Nan!

En Jitske: Ik woon in Wageningen, maar een goeie vriendin woont in Wijchen, ligt er dichtbij. Ik ben daar een keer, tijdje geleden wezen logere, en toen gingen we ff naar de paarden, en toen heb ik Velvet denk ik 3 minuten gezien Tong uitsteken
Marisa: Jah ik ken jullie ook dan! Knipoog Ik ga dit jaar in week 9, samen met Larisa (vriendin). Zij gaat voor het eerst.

Welke week gaan jullie?