We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SsSimonee

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 20:21

oh vandaag zo heerlijk in het bos gereden met Twister :)

Gaaf paard linn!
Leuk suus die poesjes!
Afra lijkt mij ook wel tof :)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 20:44

Ja Afra lijkt me ook zo'n leuk eigenwijsje :)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 20:48

Wauw gaaf paard Lin, super!
Aaahw wat een dotje zeg, Suus!
Afra lijkt me zoooo vet hea!

Vandaag zou ik op buitenrit gaan, maar is voor mij helaas niet doorgegaan. Ben ziek en goed verkouden. Dus en als ik 7 km zou moeten fietsen ga ik neer. Gister was het stuk minder erg. En toen ook 7 km gefiets, man wat was ik kortademig, hoesten benauwd, alle kanten zweten...
Dus ja... Jammer maar helaas.
Morgen moet ik sowieso naar de dokter voor de prikpil te vragen en dan laat ik direct even luisteren...

Zo mijn verhaal weer voor vandaag hahaha

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:14

Gewoon lekker rustig fietsen en dan bouw je vanzelf een beetje fiets conditie op.

Ik fiets tegenwoordig ook regelmatig naar faron.
Dat is 10km en is af en toe ook wel zwaar. Vooral met fietsen - rijden - fietsen.
Maar gewoon lekke met een muziekje op en rustig fietsen.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 23:10

Flying_Angel schreef:
Komt weer even binnenvallen! :))
Vandaag weer gehuurd :)
Eerst zat ik op Duke, toen nog geruild halverwege en zat ik op Afra! :+: Verder hadden we Pepsi en Twoface nog mee! :)

Mijn lieve duke hihi
Is al bijna weer zover 26-28 oktober westernweekend super leuk
En toen ik mijn kitten kreeg hoefde ik helemaal niet te corrigeren ze kon zo op de kattenbak die heb km gelijk laten zien en hetzelfde met de krabpaal ze is nu in middels bijna 2

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 23:13

ja maar als we moetne corrigeren dan gaat dat niet omdat er overdags niet altijd iemand thuis is ;) wil gewoon het risico niet lopen. Kittens zijn leuk maar er gaat gewoon veel meer werk in zitten dan in een volwassen kat.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:03

Leuke foto lin :)

Mijn god hee dr zit een jongen bij mij in de klas die ik echt niet uit kan staan! En we zitten nog in hetzelfde studie groepje ook. Alles wat ik bedenk vindt hij niet goed, alles wat ik doe vindt hij stom, overal een discusie over beginnen. De rest van het groepje bijv vindt het fijn dat ik dingen die we bespreken opschrijf en daarna door mail. Maar hij vindt het 'niet nodig'. Straks moeten we een presentatie houden over representeren maar elk idee dat ik benoem moet volgens hem weer anders terwijl de rest het goed vindt. Mennnn ik krijg nog een keer ruzie met hem :s

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:35

Oh my god ik ben DOOD!!! We gingen vanmorgen na het ontbijt de kudde merries scheiden. 9 merries dit jaar zijn drachtig (waarvan 1 nu ook een veulen heeft, die staat samen met een andere mams en veulen ergens anders). 9 merries moesten de kudde uit (1 is niet drachtig maar die is al wat ouder en die moet ook bijgevoerd worden) om ergens anders geplaatst te worden zodat we ze kunnen bijvoeren. Wij dus eerst die merries zien te vangen, dat was al een heel gedoe. Wij die 9 merries verplaatsen. Ik dacht dat we toen klaar waren....niet dus. Het ergste kwam nog. De rest van de kudde moest verplaatst worden naar het land tegenover mijn huis. Imri en ik moesten achter lopen en de andere 3 hadden een paard aan een halster genomen en liepen vooruit. Natuurlijk ging de helft van de kudde de andere kant op en dus moesten Imri en ik achter die paarden aanrennen!! In deze hitte!! Rende we daar door heel dat land (wat op en neer gaat, grote stenen bevat, oftewel je moet ook nog onwijs oppassen waar je rende). Zweet gutste over me hoofd.....uiteindelijk was de kudde weer bij elkaar (die paarden rennen natuurlijk harder dan wij dus voor wij ook weer daar waren duurde het wel even, maar de rest liep gewoon door). Nou wij ze in dat land gedaan. We waren toen vlak bij mijn huis dus ik ben nog een stukje verder naar beneden gerend want ik moest en zal een blikje energydrank hebben! :P Maarja nu ben ik dus echt vet moe, heb hoofdpijn....zucht sorry, even een klaagmomentje hoor.

Oh en echt, ik dacht dat ik eigenwijs en soms egoistisch was......nou niet dus. De Spanjaarden hier zijn echt veel erger, die denken echt alleen maar aan zichzelf...zwaar irritant. En ja ja, ik weet dat ik nu weer negatief klink maar je mag best soms even je frustratie eruit gooien toch.

De rest van de foto's duurt nog wel even. Ze zegt dat ze ze vanavond na het werk gaat sturen, maar ondertussen ken ik dr en weet ik dat dat toch niet gaat gebeuren.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:21

Net weer even lekker naar buiten geweest met faron
Wel jammer, we hadden netr zo'n goede conditie opgebouwd en ze was mooi slank.
Maar ze staat nu op een nieuw stukje gras, en ik kan minder vaak rijden door stage. Dus ze is alweer dikker geworden.
Maar ze is nog wel lekker actief onder het rijden :) en heeft de smaak helemaal te pakken van een stuk flink galloperen :p
Meestal hebben we hele rustige ritjes met veel stap en wat draf en gallop er tussendoor. Ik heb nu eigenlijk alleen in en uitgestapt :p en toen we een hond tegen kwamen.(Was een kort ritje)
Wel leuk dat ze dat nu wel volhoud :)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:32

Wat is het hier trouwens rustig!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:32

Leuk Lu,
Vandaag Levita even in het bos gereden, dat is die 20 jarige merrie. Ze was al lang niet meer geweest en erg enthousiast. Leek net een 4/5 jarige hoe ze aan het dribbelen was. Steeds aandraven. Nog niet gegalopeerd.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 23:19

Ah fijn lucy, mooi dat faron het zo lekker oppakt :)

Ik heb vandaag 4 uur paard gereden xD. Eerst 2 uur op shire Knorp bij bokker Dapper en Knorp is 2.07 meter hoog.
En savonds eerste uur les op Leopard en tweede uur op Wanna. Wanna is echt leuk, wel druk met haar hoofd maar ik vind haar wel fijn zitten :)
Nu lekker slapen! Ben ik wel aan toe

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 08:06

Haha dan zal je vandaag wel een houten kont hebben of niet suus? XD
Maar supe leuk! Ik wil ook ooit nog eens daar op een shire rijden :)
Knorp is hun grootste toch? Leuk dat je daar op mocht!

Leuk dat Levita zo enthousiast was simone!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 12:13

En Suus heb je spierpijn? Hahaha. Zo te lezen wel een leuke dag gehad!

Jammer Lucy dat ze nu weer een beetje achteruit gaat. Blijft ze in de winter ook op de wei?

Gisteren weer les met Ferro, hij was zoooo braaf joh! Mijn moeder was mee en was al een tijdje niet mee naar een les, de laatste keer was nog met stappen in de stal enzo. Ze was verbaasd over hoe goed hij het deed, geen kick geven om het feit dat ze op zijn rug zit, zelfs al gaan lopen klieren onder het zadel. M'n instructrice vindt het juist goed dat hij dat doet want dat betekend dus dat hij iemand op zijn rug accepteerd en zich zo veilig voelt om zijn eigen ding te gaan doen. Nu is het dus te taak om hem steeds een nieuwe uitdaging te bieden. Als het sturen helemaal goed gaat meer voltes rijden, overgangen en spelenderwijs dingen aanleren. Later ook de galop als zijn achterhand daar sterk genoeg voor is. Ik zie het weer helemaal zitten met hem hihi.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 13:58

heb vandaag mijn eerste hepatites b prik gehad :(

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 14:16

Oh leuk Suus dat je daar bent wezen rijden, ik reed toen op Ace, echt een leukie!

Hier gaat het even wat minder goed met mij. Ik ben echt alleen maar moe en voel me niet helemaal 100%. Vanavond ga ik ook niet werken, heb gevraagd of ik vrij mocht vanavond omdat ik echt moet slapen en uitrusten. Morgen nog werken en dan ben ik het weekend vrij. Hopelijk voel ik me na het weekend beter!

Verder leek het hier gisteravond net Nederland. Het GOOT!!!! Maar dit was wel echt nodig want het was nog steeds erg droog, maar ik geloof dus dat het regenseizoen hier is begonnen.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:08

Ja, ze blijft 24/7 op t land. Dus een beetje vetjes kan ook geen kwaad.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:55

Woehoe morgen 10daagjes Turkije!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 17:10

miejmoon schreef:
Woehoe morgen 10daagjes Turkije!

Leuk!! Heel veel plezier!!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 20:13

haha hier nog toevallig mensen die naar Haren komen voor het feestje? hahaha echt zo slecht xD

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 20:13

heel veel plezier Simone!!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 20:15

Hahahaha ja ik ben echt benieuwd of er nog mensen heen gaan haha!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 21:54

haha ja volgens mij zijn er nog best wat mensen op af gekomen..
ben benieuwd of ik morgen weer normaal door Haren kan (Faron staat vlak achter Haren xD)

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 23:03

Veel plezier simo.e!!

Ik wens je veel suc6 lucy! Schijnt inmiddels helemaal uit dehand gelopen te zijn.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 23:15

Ik hoorde het idd, ME aan te pas gekomen, rellen, gevechten enzo. Dat meisje zit schijnbaar ook ergens onder gedoken.