Haha, ik bedoelde dat ik er langs lag Viesje vond dat ik maar in mijn eentje over het greppeltje moest. Maar dat verdomd scheef staan is natuurlijk ook nog steeds zo! Haha
Zaterdag paardrijden, leuk. Bereid de Stier voor. Ben wel kei verkouden dus het gaat weer de oude vertrouwde kant op. Mag niet ziek zijn zaterdag.
Juut
Geplaatst: 14-04-11 19:12
Tip; eucalyptus douche van Kneipp. Liefst gewoon om de paar uur, werkt bij mij goed Smeer ook wel eens heel dun laagje inhaleerzalf onder mn neusgaten, helpt ook.
Thnx maar is te laat. Ben echt kei ziek. Vannacht bijna niet geslapen en hele nacht koorts gehad. NU enorm pijn aan mijn hoofd. Vind er niets aan. Had inderdaad eucalyptus douchegel van Kneipp maar die is vorige week opgegaan. HAd me voorgenomen om dat altijd in huis te hebben maar dat is nog niet gelukt.
Wij zijn hier bezig met de tuin. Ik heb wat kruiden gezaaid in zaaibakjes die ondertussen kleine plantjes zijn. J is bezig geweest met het eerste gedeelte te bestraten waarmee hij op 1/3e zit nu. Het begint al ergens op te lijken. Nog even en de plantenbakken zijn ook klaar en dan kunnen de plantjes ook langzaam aan de tuin in. Dan nog de schorsmatten tegen de schutting, de pergola afmaken, netten aan de schutting fabriceren en we hebben de tuin catproof gemaakt.
@ Annie: De foto's van jou en Vies onder april in je profiel waarbij je van hem afvalt, is dat de pijnlijke val? (overigens wel een mooie foto voor het bloopertopic)
Juut
Geplaatst: 30-04-11 10:40
Gister voor de verandering eens Paco gereden. Pff, lang paard om bij elkeer te rijden! Maar uiteindelijk toch een hele volte van glorie; netjes ontspannen aan de teugel
Inderdaad dezelfde Paco, en t is met een C Verder druk hier in het bos; men2daagse. Dacht dat ik wel een veilige tijd had dat iedereen al aan de kant van Heijen zat, maar kwam toch nog op het kleine stukje dat ik over die route ging verschillende kennissen tegen. Heb Ascot ook even áchter een koets gespannen, heeft ie dat ook eens meegemaakt
Vandaag naar de koninginnedagmarkt geweest in Nijmegen. Vind dat altijd zo leuk. Veel dingen voor mijn MLP verzameling gevonden (kan zeggen dat ik een ERG goed jaar had) Roger had nog twee glazen gevonden, gewichtjes voor mijn polsen (moest ik van de fysio kopen en daar lagen ze voor 1 euro. Ik had ze zelf gemist maar Roger had ze gezien) Een mooi schilderij voor de woonkamer, waar we al een jaar naar op zoek zijn, voor een tientje helemaal nieuw in plastic. En Roger vond ook nog een Babybjörn draagzak die we ook gekocht hebben....
...en waar zouden we die toch voor nodig hebben?
Juut
Geplaatst: 30-04-11 17:38
Boeken Gefeliciteerd! Wanneer wordt de nieuwe ruiter voor Ulvy verwacht?
Emy: Ja was wel pijnlijk en het ging niet eens hard! Ik viel precies op het stuk onder mijn bodyprotector, dus lekker half op mijn stuitje. Heb er nog de hele week last van gehad. Maaaarrrrrrr uiteindelijk heb ik het slootje wel overwonnen!
Boeken Gefeliciteerd! Wanneer wordt de nieuwe ruiter voor Ulvy verwacht?
19 november Ik rijd nu ook geen paard mee. Carmen en Marieke rijden nu Red Bull. En mijn nichtje wil graag leren paardrijden dus paard krijgt het nog druk.
We hebben net twee katzels uitgezocht bij het asiel!
Juut
Geplaatst: 07-05-11 18:48
Hebben jullie het Khalid eigenlijk al verteld?
Gister weer een nieuwe ervaring opgedaan; laten we gezellig met de lesgroep naar Afferden rijden, pont over, rondje Sambeek en pont weer terug Belle Fleur vond het wel héél spannend, ik zat zelf op Moniek (knol ), die was zich aan het afvragen waar die hindernis achter haar ineens vandaan kwam (afsluitboom), en waar al dat water ineens vandaan kwam
Ik geloof ook niet dat ik dat zou durven. Vraag me af wat RB zou doen dan. Wist niet eens dat dat mocht met paard op de pond.
Juut
Geplaatst: 07-05-11 20:17
Hans was mee, he En het was zijn idee. Ben zelf ook niet zo'n held, hoewel een kennis van me dit grapje al een paar jaar uitvoert. Komt voor clubweekend vanuit Groesbeek hierheen, gaat bij Gennep de brug over en bij Sambeek de pont.
En waar paarden in paniek naar toe gaan; naar elkaar. Het hele zooitje stond op elkaar gepropt midden op die pont
Ohw, dat zou ik dus echt niet durven he. Knap dat jij het wel aan gedurft hebt.
@ Annie: Dat heb je verkeerd begrepen. We willen de eerste paar jaar geen oude katten meer in huis nemen, dat is wat anders. Khalid kan natuurlijk niet eeuwig alleen blijven, dat kan gewoon niet bij Sphynx katten. Hij brak vorige week het huis al af, dus vandaag toch maar gaan kijken. [url]Site van het asiel[/url] en dan zijn het Blacky en Snuitje, maar zo blijven ze natuurlijk niet heten. Ze gaan bij ons Nemesis en Myrdinn heten. Ze zijn 5 jaar oud. Dinsdag gaan we ze ophalen.
Juut
Geplaatst: 07-05-11 23:13
Je link doet het niet t was eigenlijk geen vraag van wel of niet durven; t was meer in de richting 'bij elkaar blijven, rustig blijven, en íedereen gaat die pont op!'
Emytje
Geplaatst: 08-05-11 10:11
Haha, dat komt omdat ik de link er niet tussen heb gezet, lekker blond. Nog een keertje Site asiel
Overigens was ik dan alsnog niet mee gegaan, ik zou het dood eng vinden.