Viesje vond dat ik maar in mijn eentje over het greppeltje moest. Maar dat verdomd scheef staan is natuurlijk ook nog steeds zo! Haha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Viesje vond dat ik maar in mijn eentje over het greppeltje moest. Maar dat verdomd scheef staan is natuurlijk ook nog steeds zo! Haha
Wendy!
Gefeliciteeeeerd!! Woepieee! Wat leuk joh!
Belle Fleur vond het wel héél spannend, ik zat zelf op Moniek (knol
), die was zich aan het afvragen waar die hindernis achter haar ineens vandaan kwam (afsluitboom), en waar al dat water ineens vandaan kwam
Brrrr....
En het was zijn idee. Ben zelf ook niet zo'n held, hoewel een kennis van me dit grapje al een paar jaar uitvoert. Komt voor clubweekend vanuit Groesbeek hierheen, gaat bij Gennep de brug over en bij Sambeek de pont.
Zou hij wel vaker gedaan hebben gok ik? 
Khalid kan natuurlijk niet eeuwig alleen blijven, dat kan gewoon niet bij Sphynx katten. Hij brak vorige week het huis al af, dus vandaag toch maar gaan kijken. [url]Site van het asiel[/url] en dan zijn het Blacky en Snuitje, maar zo blijven ze natuurlijk niet heten. Ze gaan bij ons Nemesis en Myrdinn heten. Ze zijn 5 jaar oud. Dinsdag gaan we ze ophalen.