Stilte hier! Ik had gister dressuurwedstrijd, M1proefje en ik ben eerste geworden Satino was erg lief! toppertje (: ik had t zelf niet verwacht want er zaten echt nog vrij veel foutjes in, de jury is ook heel eerlijk en redelijk streng geweest. Ik had 180, met een 1e plaats. dus dat is (zeker bij ons) best laag/streng gejureerd. Maar wel fijn met nuttig commentaar er bij. Dus dat is wel fijn. En hij hoorde dat we in de lessen bijna niet doorzitten, dus daar gaan we komende periode hard op oefenen in de les en dan weer proberen bij de kerstwedstrijden
meneer was ook tevreden na zijn proefje haha (:
galopje, ZITTEN -.-'
drafje, beetje onduidelijk
dit zijn still's uit t filmpje. dr komen maybe nog wel meer foto's
Ziet er best netjes uit Sanne! Maar let op je voeten Vanuit je bekken meer ontspannen, maar dat zal wel verbeteren als je meer gaat oefenen met doorzitten in de les
Ja klopt mn voeten zijn heel erg, dit heb ik trouwens niet alleen met doorzitten, ik doe dat ook met lichtrijden... en ik moet mijn teugels meer op maat houden, ik laat ze telkens steeds langer worden.. en ik zak regelmatig te veel krom, zeker met doorzitten, en naja zo kan ik nog wel even doorgaan. maar inderdaad oefenen
Het was erg leuk! Ivy heeft zich super goed gedragen , leek echt of ze daar al 10 jaar stond ofz hahah! En IEDEREEN vond haar zo op tommy lijken hahah!