Hallo dames, hier even een bericht vanuit Bulgarije. Heb alleen vandaag internet. Afgelopen dagen heel veel zon gehad en behoorlijk warm geweest. Ben dus ook lekker verbrand. Vandaag is het een stuk bewolkter, maar is niet zo erg omdat we zo nog even naar het dorp gaan wandelen. @Amanda handig hè twee van die knuffel paarden, had het laatst ook toen ik ze samen meenam naar de molen, precies voor de molen staan kriebelen aan elkaar en dus echt de molen niet inwillen. @steef, maandagochtend had ik ook regen bij het longeren. Gewoon maar doorgegaan. Waren aan het uitmesten dus kon de stal niet in. Gedraagt lovis zich nog een beetje? Zal ik dinsdag lovis voor je doen? @Karin, leuke knuffel @Femke, mooi hoofdstel. Welk merk is het? Waar heb je die gekocht? Zal willem goed staan. Hoe is het met hem? Moet nog steeds een keer langs komen. Voor de mensen die vanavond wedstrijd hebben, heel veel succes.
Gr. Marianne
Jonge_Monte
Geplaatst: 17-09-11 11:41
Zo ben jij ff lekker op vakantie.
Jonge_Monte
Geplaatst: 17-09-11 11:47
Hallo meiden. Ben weer even in het land. Vanavond natuurlijk bij mijn kind kijken. Ben voorlopig even afhankelijk van iemand die me moet rijden mag dat zelf niet. Operatie is gebeurt.
Even een kleine samenvatting. Ze hebben heel erg veel littekenweefsel tussen mijn gewrichten weggesneden. Was een aardige operatie, langer dan de planning. 26 september moet ik terug voor controle en dan over een week of 6 zei de chirurg. Mogelijk moet ik nogmaals worden geopereerd want 1 gewricht moet worden ingekort. Dat hoor ik allemaal nog. Hoop dat het niet nodig is. Maar het is allemaal afwachten.
tot laters Oh ja en voor de liefhebbers die een leuk paardje zoeken. Er is mee een Tinker aangeboden 15 jaar kan kunstjes en is bereden. Schijnt een lieverd te zijn.
Lovis gedraagd zich echt top! Vandaag even naar het park geweest, was super voorwaarts en kon zelfs gewoon omkeren zonder dat ie in de staak oid ging! Lief paard opzich wil ik em zelf best dinsdag doen, miek zou me dan even komen helpen, maar je mag em van mij mag je em ook zelf doen, dan helpt miek een andere keer. Ik hoor het wel
hallo dames, ik ben er weer. heerlijk hoor, weer in je eigen bedje slapen. volgens mij heeft amma ons gemist, die is niet bij me weg te krijgen. straks eens kijken of lovis met nog gemist heeft. fijn dat het zo goed ging steef. wel even wennen aan het temparatuur verschil, maar kan ik mooi mijn nieuwe vest aan. Leuke foto's joyce. Hoe ging jullie wedstrijd? zag hier en daar wel wat punten voorbij komen.
hallo!! lovis was gister weer heel braaf. toch weer even gereden. mijn nieuwe methode werkt als een speer. Hij leert snel. Weet iemand nog een weilandje / stalletje voor een minishet hengst? ben opzoek naar een goed huisje voor hem.
ja het gaat niet echt goed met hem daar. :-( hij heeft het niet meer naar zijn zin en ik kan hem helaas niet op mijn balkon kwijt. hoop wel dat hij ergens hier in de buurt kan staan.
Dat is balen miek. Ik baal ook want mijn wasmaschine stopt er in eens mee. Net een nieuwe was er in gedaan, doet dat ding niks meer, krijg deur ook niet open dus kan er ook niks uithalen.