__Marloes schreef:Ik heb mirthe ondertussen wel een beetje leren kennen, maar bij haar sta ik nergens meer van te kijken
Idd!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
XxDamelzaxX schreef:haha ik niet, krijg nog wel een nieuw dressuurdekje voor kamp. Ga denk naar Hippo, die heeft wel veel eurostar. En moet nog een mooie/leuke zweetdeken.
mistid schreef:Ik heb een nieuwe cap gekochtwilde hem altijd al hebben
(vanaf dat ik 'm zag he)
De grote fotohttp://www.rijhelm.nl/index.php?option= ... view&id=38
XxDamelzaxX schreef:ehm, ik denk deze:
http://www.ooteman.nl/afbeeldingen/prod ... VJ2010.jpg
in dressuur. Maar ligt vaak net aan waar ik tegen aanloop
XxDamelzaxX schreef:ja idddie blauwe wil ik denk voor VZH
voor dressuur vind ik hem ook heel mooi. maar weet niet, twijfel voor die tussen VZH en dressuur
xShanty schreef:je maakt me jaloers Jetske![]()
Ik heb nog 3 dingen op mijn verlanglijstje staan voor kamp
-ES dekje
-Nieuw hoofdstel met brede aansnoerneusriem (mama zei vandaag dat ze de helft wil betalen)
-Nieuwe Ipod 16 GB![]()
Maar het is allemaal zo duur
mistid schreef:
xShanty schreef:Tja, mijn B-day kado gaat niet mee, wedstrijdjasje..
Mijn mams snapt het nut van nog een dekje niet.. Opzich begrijpelijk omdat ik nog steeds niet alle oude/te kleine/niet in gebruik dingen heb verkocht/weggegooit. Ga ik van de week eens achteraan denk ikzeker nu ik ook dat te kleine halster heb gewonnen..
aah, zorg nou niet dat ik ook een andere cap wil dan mijn stomme HH cap(en dan heb ik het over gpa en die laatste link van mirthe, niet die afschuwelijke zwart met roze stom model ding
)
xShanty schreef:surprice, ook mijn springwedstijd van volgende week staat niet op de knhs site..
ladyisabelle schreef:Oeeeh, alle engelse woordjes weer geleerd, nog maar 2 te gaan
__Marloes schreef:Ik heb mirthe ondertussen wel een beetje leren kennen, maar bij haar sta ik nergens meer van te kijken
mistid schreef:
__Marloes schreef:waaaaah
het kleine viertal (echt allemaal lievige meisjes van een jaar of 6 tot 10 met eigenwijzeshetlanders en normale c ponytjes) zijn kringkampioen geworden![]()
vind het zo leuk voor ze!
Dat tegen 2 viertallen die al heel lang bij elkaar rijden, hun zijn sinds begin dit seizoen pas bezig
xShanty schreef:pfoei, mijn wedstrijd van volgende week was wel goedgekeurt, stond alleen onder de paarden op de knhs.
Is wassenaar iddWel apart
want die staat dus alleen onder de paarden op de knhs
en 24 juli staat wel onder paarden+pony's