Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Ik heb ook even laten kijken naar hoe het zadel van Sandra op First z'n rug ligt. Ik kan hem wel gebruiken, maar ze adviseerde me om niet te intensief te gaan rijden. Ik mag het zadel van Sandra zo af en toe lenen en daar ben ik enorm blij mee. Verder ga ik ook maar lekker longeren, longeren en nog eens longeren
. 

LIQUITA schreef:Yeah....ik heb vandaag een WOW zadel besteld. Het zat echt heerlijk, en ik voelde First echt anders lopen. M'n eigen zadel mag meteen de verkoop in. Die ligt op de plekken van de verkleuring veel te strak. Heb het zelf ook goed kunnen voelen. Nu maar wachten op m'n nieuwe zadel. Ik hoop dat het niet heel erg lang ga duren, maar ik ga daar maar wel van uit. Kan het alleen maar mee vallen. Ik heb ook even laten kijken naar hoe het zadel van Sandra op First z'n rug ligt. Ik kan hem wel gebruiken, maar ze adviseerde me om niet te intensief te gaan rijden. Ik mag het zadel van Sandra zo af en toe lenen en daar ben ik enorm blij mee. Verder ga ik ook maar lekker longeren, longeren en nog eens longeren
.