Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik krijg les van femke die heeft ook geen diploma, maar wel ontiegelijk veel inzicht, ervaring en kennis. (ze is er wel mee bezig trouwens) maar ik ben toch van mening dat er wel verschil zit tussen mensen met veel ervaring en kennis zonder diploma als mensen met weinig ervaring en dus ook minder kennis zonder diploma (en nee dit bedoel ik niet betweterig oid voor iemand daar weer over struikelt
)

__Nathalie__ schreef:manon als jij diva zou kopen zou je haar dan op de manege laten staan of ergens gaan staan zoals wij met wei erbij?
.
__Nathalie__ schreef:Bedoel er niks kwaads mee hoor ben alleen benieuwd omdat ze nu zegt dat de reden is dat er geen andere mogelijkheid is (is ook zo want het is niet haar paard) vandaar mijn vraag als ze haar zou kopen dan heeft ze wel een andere mogelijkheid of ze het dan wel zou doen

?
Selando is nog niet geschoren die zal wel zeiknat zijn morgen. Als goed is gaat zondag zn haar eraf.