Er stond ook nog ergens een 5 en erachter belonen na H, maar daar is een 6 van gemaakt en doorgekrasd, was anders ook wel raar, want annemiek zat beloon hem maar beloon maar dusja
Hoezo dan?? En springt Thalita normaal wel? Of had ze nog nooit gesrpongen?
Steef
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-09 10:19
Bij die extra sprong staat er zegmaar een -2 bij awt ik eigenlijk moet doen, dat reed ik daaarna, maar nu heb ik dus voor bij C op de linkerhand een 3 Terwijl ik daar toch ook gewoon een 6 voor had kunnen krijgen en dan bij die andere (zonder beugels enzo) een 3 -2, dat lijkt mij echt veeeel logischer..
Want nu heb ik namelijk een 0 -2 en ook nog is een 3..
Laatst bijgewerkt door Steef op 06-07-09 10:20, in het totaal 2 keer bewerkt
Steef
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-09 10:19
x_sabine schreef:
Hoezo dan?? En springt Thalita normaal wel? Of had ze nog nooit gesrpongen?
Nouja Dana zei dat ze wel kon springen, maar daar was niks van de merken gister
ik weet het niet precies steef had je eigenlijk gister moeten vragen.. maar misschien kan len het je ook wel vertellen..
Steef
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-09 10:22
Ja inderdaad, vraag het wel even aan len als ze er weer is.. Annemiek kan ook, maar die is er pas weer over 5 weken Heb dan waarschijnlijk les van Leone
Ga denk ergens in de vakantie nog wel een keertje bij jullie meerijden, vond het erg leuk!
Ja klopt, Maar wij hebben as zaterdag al les van leone volgens mij En de vrijdagavond heeft vrijdag gewoon van Len Maar leone doet ook de zaterdagmiddag volgens mij Dus beetje raar allemaal
ja volgens mij heb je het goed begrepen steef Ik werk pft, al vanaf 9 uur maar krijg aardig goed betaald: €5,- per uur en dan zit ik ook nog in een gesloten kamertje. Wat moet ik doen? Papier vernietigen, bieb opruimen gymles geven en dat is het haha...
Wat ik ook al zo raar vondt was dat er bij mij stond: Prestatie van het geheel ; 7 en dat ik ergens te laat in stap ging terwijl ik toen juist zo blij was omdat het goed ging? En de galop aanspringen was ook wel goed, heb ik een 5 noujaaa zeg hahahah ajoh ik heb lol gehad
jeps len doet het nu bij ons, erg leuk want vindt len fijner me tuitdelen (maar annemiek met lessen). Ik ga eens een keer een ''raar'' paard vragen, maar weet nog niet wie iemand ideeën?