Nou 30 graden vind ik super maar kan dan niks met mijn paardje en heb pas zo'n mooi zadel voor mijn vriendje gekregen.

Kan ik hem niet gebruiken want 30 graden is niet echt rij weer .
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nikkielvis schreef:Cer :Tja wil best zoeken maar weet inderdaad niet waar ik moet beginnen.
Nou 30 graden vind ik super maar kan dan niks met mijn paardje en heb pas zo'n mooi zadel voor mijn vriendje gekregen.![]()
taverno schreef:nikkielvis schreef:Cer :Tja wil best zoeken maar weet inderdaad niet waar ik moet beginnen.
Nou 30 graden vind ik super maar kan dan niks met mijn paardje en heb pas zo'n mooi zadel voor mijn vriendje gekregen.![]()
Welk vriendje bedoel je![]()
Het wordt trouwens maar 27 graden hoor.
kimtiffany schreef:de eerste proef 179 - 6 strafpunten ( hoorde de voorlezer niet, dus ging de verkeerde kant op) kwam dus op 173.
De tweede 167... dus wat minder, op zich ging die voor mijn gevoel beter, maar nu ik het protocol terug lees staat daar vooral op dat ze niet meer voorwaarst genoeg was.
En dat voelde ik ook wel, denk dat ze best moe was geworden. Ze had al daarheen moeten rijden, toen nog even verder warm rijden, al 1 proef gedaan etc....
Toen ze klaar was hebben we haar ook even lekker afgezadeld en hapje laten grazen e.d.
op de terug weg door het buitenpark nog even lekker een galopje over de ruiterpaden en dat vond ze even heerlijk!
Vandaag heeft ze lekker een dagje rust... haar oude eigenaar komt zo even kijken hoe ze het maakt!
Coby, ik ben naar RC de voorweg gegaan.
nikkielvis schreef:Elvis![]()
Heb gehoord dat ze naar hem op zoek zijn op tv.
En zich afvragen of ie nog leeft.
Nouja heb gister wel lekker op hem gereden.