Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lieziej schreef:Trouwens.. dr moet echt wat vaart achter die crosslessen komen, Carmen!
moet het wel een beetje half juli zijn, igg voor de 27e! want dan ga ik op ponykamp
voor hollandia
komt vast door het NL-ITALIE topic, dat gaat heel snel in 5 minuten ofzo 7 pagina's
of ze moeten opeens heel snel gaan scoren die italianen... och, en dan gaat heel nederland los hoor zometeen...
en NEDERLAND gaat los lieziej schreef:Lisa is 4 augustus weg zei ze net op MSN.. Weet jij van Lizzy?
Lag bij jullie bokt er trouwens ook uit?
en is ponykamp nog op een zondag? lieziej schreef:Wiezo? De hele maand Juli, want wij zijn 2 weken eerder klaar dan de zomeren is ponykamp nog op een zondag?
lieziej schreef:Wiezo? De hele maand Juli, want wij zijn 2 weken eerder klaar dan de zomeren is ponykamp nog op een zondag?
Wij hebben genoeg klokuren!! 
Jimb0o schreef:lieziej schreef:Wiezo? De hele maand Juli, want wij zijn 2 weken eerder klaar dan de zomeren is ponykamp nog op een zondag?
Wanneer ben jij klaar dan met school?
dus dan heb ik niets meer voor school, behalvecijfers ophalen en boeken wegbrengen en zo...
Ik kwam thuis en toen heb ik gelijk mijn oranje hoed en mijn toeter van zolder gehaald en heb buiten even flink staan toeteren in mijn TE brave en stille buurt..
Heel koos vriendloos.. 
en zit alweer thuis. ik zit nu al te bedenken wat ik mee moet nemen op vakantie haha als school is afgelopen zit ik de volgende dag al in turkije voor 5 weken.
en dan lekker 3 weken zonder mijn ouders.

heerlijk, lekker geen school... echt chillend.
Leoontjuh schreef:leona was vandaag weer lekker vroeg uit.en zit alweer thuis. ik zit nu al te bedenken wat ik mee moet nemen op vakantie haha als school is afgelopen zit ik de volgende dag al in turkije voor 5 weken.
en dan lekker 3 weken zonder mijn ouders.
![]()
jitske gaat met sauvage de ponykampen doen haha.
en dan gaat ze met de bosritten als begeleiding op sauvage..