thanx Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
heel veel plezier op vakantie!!

ben ik ook weer wat een stilte zeg 

_Sammy_ schreef:Ey!
ben er alweer hoor![]()
Ja idd was dit jaar wel een uitzondering zo vaak op vakantie.. even kijken:
*Frankrijk (Familie)
*Slowakije(Met leuke groep)
*Tychie (zo, wat op sam? Hoe schrijf je dat ookalweer)
*Met Gen een week naar Weerterbergen..(En Tante enz..)
*Zeeland met Gen..
*2 daagjes bungalowpark met Jef..(Duitsland)
Haha lache he, normaal haate ik het echt om weg te gaan..
Nu nog wintersport

buiten ging weer wel goed 
ze is zaterdag begraven was wel effe zwaar
was echt me oma die 20 jaar naast me heeft gewoont waar ik ook echt mee ben opgegroeid
toch anders als je oma verder woont 

gezond en wel
je kan er wel hier willen houden maar goed als op is dan kan dat gewoon niet. en ze heeft super leven gehad geboren in zoeterwoude gewoont in zoeterwoude en dood gegaan in zoeterwoude nou kan niet beter!!

Maar kreeg kanker en het was binnen een paar maanden ook voorbij t leven gaat soms zo oneerlijk
En vrijdag kwamen er duitsers in het huisje naast ons nou ik heb gelachen gek
Ze gingen tot ongeveer 3/4 uur feesten in het huisje en BBQen en sochtends gingen ze weer de BBQ opstarten! en zaten ze weer aan t bier tis maar wat je wilt in de ochtend 
heerlijk in het bos was echt gaaf!

hadden we die hier maar pff kon je lekker effe rachen. toen we met de paarden in drenthe waren nou je had Mac moeten zien whaha die vond het echt geweldig!! 
het is inderdaad jammer dat we dat niet hier hebben
Heb hem toch niet meer nodig 
was ook maf dag van te voor zat ik je kast te zoeken echt nergens meer te bekennen whaha ik kenneth geroepen ken die kast nergens vinden kenneth yvon gebelt stond ie opeens ergens anders
alleen dat slot had ze er voor gelegd maar toen ik daar kwam lag het er niet
zal wel weer gepakt zijn door iemand ofzo?? zal ik hem anders in bakje leggen bij sjekkies voer? want als daar voor de deur leg is tie gelijk weg denk ik

noujah denk dat smiddags sjek ook nog wel effe doe dus dan ben ik er ook wel dan kan ik hem geven want ik ben het nu ook weer vergeten whaha

ga je ook nog rijden ang?