Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Damber

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 07:49

Goedemorgen Doei!

Gisteravond heb ik lekker m'n benen laten harsen, ben dus geen teddy meer Haha! Nadat mijn benen zijn geharst, heb ik mijn ouders nog ff geholpen. Ze hadden namelijk een waterbed, maar vandaag komt hun nieuwe bed. GEVOLG: waterbed moest leeggehaald worden. Dit hebben we al vaker gedaan.. fluitje van een cent. MAAR DAN MOET WEL DIE POMP WERKEN!!!

Die pomp die we gehuurd hadden deed het dus niet. Gelukkig had de buurman een soort van pomp waarmee we ook water uit het bed konden halen. Echter.. dit was maar een heel klein pompje.. We zijn dus ruim 5!! uur bezig geweest om dat *(%&^_* bed leeg te krijgen... Boos!
Enfin; ik lag dus pas om half 2 in bed... en het hele huis zat vol muggen.. mijn vader is bang in het donker en zet dus overal het licht aan.. maar de slang van de pomp hing uit het raam.. het raam stond dus wijd open.... Nu zit ik dus helemaal onder de muggenbulten Boos!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 08:29

Goedemorgen allemaal

Hebben jullie nou ook steeds problemen met inloggen op bokt. Heel vaak als ik wil inloggen dan wordt ik er weer uitgegooid, snap er helemaal niks van. Dat is ook de reden waarom ik niet zoveel meer op bokt kom. Wordt er een beetje toereledoki van!!!!! Verward Frusty No Cheer

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 08:39

spettertjuh schreef:
Goedemorgen allemaal

Hebben jullie nou ook steeds problemen met inloggen op bokt. Heel vaak als ik wil inloggen dan wordt ik er weer uitgegooid, snap er helemaal niks van. Dat is ook de reden waarom ik niet zoveel meer op bokt kom. Wordt er een beetje toereledoki van!!!!! Verward Frusty No Cheer

Ja heb ik ook, maar ik ben erachter gekomen dat je als je "automatisch inloggen" aanvinkt bij het aanmelden dat je er dan niet wordt uitgegooid.. beetje vaag allemaal maar het werkt wel Haha!

Zijn er trouwens nog mensen die maandag willen lessen??
Die week daarop is Mike er niet (17 sept)

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 09:51

Binar schreef:
Xeen schreef:
OOOH MIJN GODDD,
IK HAAT FIETSENDIEVEN.
PFFFFFFFFFFFF MIJN FIETS IS GEPIKT.

Iemand nog een dames fiets over voor een leuke prijs ? Bloos

Is je fiets thuis gepikt??

In tanthof oost zat een vrouwtje (vlakbij dat houten bruggetje bij abtswoude) die goedkoop fietsen verkoopt, ik weet alleen niet of ze dat nog steeds doet Bloos Ik had daar een paar jaar geleden een (batavus) fiets met 7 versnellingen gekocht voor 40 euries, ok niet moeders mooiste maar hij doet het verder wel goed Clown
En anders ff op internet speuren??

Ikweet waarje bedoeld Ja , maar nee niet thuis. Bij de tram halten.
Boos!

En nu ben ik mijn busabbonoment ook nog eens kwijt.
Gaat lekker dus, godsiedoriie

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 11:06

spettertjuh schreef:
Goedemorgen allemaal

Er is een forum waarin dit probleem wordt beschreven.. moet je even kijken bij FZ.
Ik heb geen problemen meer gehad.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 13:06

Jee, Sil, hopen dat Par snel beter wordt!
Fanny gaat zondag al weg, dus als ik je kan helpen ergens mee, laat je het maar weten. Heb nu tijd zat! Knipoog Je hebt mijn telefoonnummer.
Zal wel wennen worden, ineens 2 uur over per dag. Kan ik eens met het stof aan de gang. Het verplaatst zich wel maar gaat niet weg Frusty

Maar ik heb al oppaskindjes aangeboden gekregen, haha. Tara, Julia, enz, enz

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 13:55

Fanneke schreef:
Jee, Sil, hopen dat Par snel beter wordt!
Fanny gaat zondag al weg, dus als ik je kan helpen ergens mee, laat je het maar weten. Heb nu tijd zat! Knipoog Je hebt mijn telefoonnummer.
Zal wel wennen worden, ineens 2 uur over per dag. Kan ik eens met het stof aan de gang. Het verplaatst zich wel maar gaat niet weg Frusty

Maar ik heb al oppaskindjes aangeboden gekregen, haha. Tara, Julia, enz, enz

Jeetje joh, dat gaat ook snel. Maar wel fijn dat je een goed gevoel hebt bij die mensen. En mocht het toch niet goed gaan, dan mag je natuurlijk altijd terugkomen Knipoog
Enneh je kan natuurlijk altijd ff langskomen voor een bakkie. Genoeg oppaskiddies dus je zal je vast niet snel vervelen Clown maar kan me heel goed voorstellen dat het straks wel raar zal zijn om er niet meer dagelijks mee bezig te zijn Ach gut
Ga je nou nog wel op zoek naar een verzorgpaard?

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 14:12

spettertjuh schreef:
Goedemorgen allemaal

I.d op automaties klikken dan heb je geen problemen,ik wordt gelijk ingelogd als ik internet aanzet,errug handig want ik vergeet mijn inlog gegevens nogal snel Blond

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 14:53

Joeppieee ben uit van school!

Eerst eten, en dan naar stal.
Even rijden als t beetje goed met Pina's been gaat. Ja

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:30

doppie45 schreef:
spettertjuh schreef:
Goedemorgen allemaal

I.d op automaties klikken dan heb je geen problemen,ik wordt gelijk ingelogd als ik internet aanzet,errug handig want ik vergeet mijn inlog gegevens nogal snel Blond

Ja dat is nou juist het probleem, ik kan me niet op automatisch inloggen zetten want dat zou betekenen dat als ik op mijn werk zit iedereen bij wijze van spreke ook mee zou kunnen genieten van ons gesprek of (heel ver gezocht) via mijn account kunnen reageren en dat wil ik voorkomen. Er kunnen zoveel verschillende mensen bij deze pc.

dus daarom kan dat niet. Moeten ze het maar op gaan lossen bij bokt. zal wel een mail sturen Boos!

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:32

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:34

Ja heb daar gekeken dank je
scheelt weer een hoop typewerk Knipoog

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:42

hallokidoie,

D'r net lekker met Spetter en Vesra naar buiten geweest. Laura op Vesra, en ik op Spetter. Was leuk Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:52

Ben jij met Laura (zus van Kim) naar buiten geweest........hoe vond Laura het op die ukkies ????????

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 17:49

spettertjuh schreef:
Ja dat is nou juist het probleem, ik kan me niet op automatisch inloggen zetten want dat zou betekenen dat als ik op mijn werk zit iedereen bij wijze van spreke ook mee zou kunnen genieten van ons gesprek of (heel ver gezocht) via mijn account kunnen reageren en dat wil ik voorkomen. Er kunnen zoveel verschillende mensen bij deze pc.

dus daarom kan dat niet. Moeten ze het maar op gaan lossen bij bokt. zal wel een mail sturen Boos!

Maar je kunt je daarna uitloggen zoals altijd en dan meld hij zich niet meer autom aan (tenminste bij mij op het werk niet Sigaar )

Net lekker geshopt in Vlaardingen, kwamen Vera nog tegen Clown
Ga nu ff lekker naar buiten en de paardjes doen
WEEKEND!!!!!!!!!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Haha!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 18:43

Ik heb vandaag lekker op Julia gereden, een prima paard weer mee te beginnen. Het was even wennen aan elkaar, maar na 20 minuutjes liep is al wat beter ontspannen door de hals. Een lief ding!
Tara heb ik ook nog even buiten gezet. Ik ga Kim ook helpen met Mos en Champ. Dus ik krijg het druk genoeg! Haha!

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 18:48

Super Marijke dat het allemaal zo goed is gegaan... Wat een schatten zijn het toch ook op stal he.. ze staan altijd voor je klaar..

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 19:14

Jeetje zeg en jullie allemaal maar weer weekend vieren en ik maar werken.........het is niet eerlijk ohhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeee.

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 19:16

spettertjuh schreef:
Jeetje zeg en jullie allemaal maar weer weekend vieren en ik maar werken.........het is niet eerlijk ohhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeee.

calimero Zij zijn groot en ik is klein!

Ik denk wel aan je hoor Ja

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 19:16

Kom ik net thuis.. belt m'n schoonzusje...
M'n broer heeft een aanrijding gehad... Heel de auto in elkaar... total loss...
Hij reed op de snelweg en reed voor het eerst in zijn leven helemaal rechts... Hij wordt ingehaald door een auto links van hem (10 cm bij hem vandaan)... Hier schrok m'n broer van en keek dus naar links.. Toen hij weer naar voren keek... stonden al de auto's voor hem boven op hun rem.. Mijn broer kon dit niet meer aanremmen.. Zijn auto raakte in de slip en mijn broer had dus geen controle meer over zijn auto.
De mensen die hij aanreed, wonen ook in Zoetermeer.. hij wordt nu dus thuisgebracht door die mensen. Die mensen hadden een lease-auto dus die kregen vervangend vervoer.
M'n broer heeft last van zijn nek en rug (hij denkt zelf aan z'n spieren).. Vanavond nog naar het ziekenhuis dus om dat te laten controleren....

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 19:35

jeetje wat een verhaal zeg, nou maar hopen dat het niet al te ernstig is met je broer.......en ach blikschade is niet leuk maar gewonden zijn veel erger. Sterkte met alles.

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 19:36

Precies... auto is te vervangen.. m'n broer niet

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:06

Nou mijn broer heeft de huisartsenpost moeten bellen... De oren werden van z'n hoofd gevraagd... en hij moet vooral rustig aan doen.. Zoals het nu klinkt heeft hij alleen spierpijn.. mocht hij pijn krijgen dan mag hij paracetamol slikken.. mocht hij allemaal klachten krijgen dan moet hij alsnog langskomen...

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:20

Fanneke schreef:
Ik heb vandaag lekker op Julia gereden, een prima paard weer mee te beginnen. Het was even wennen aan elkaar, maar na 20 minuutjes liep is al wat beter ontspannen door de hals. Een lief ding!
Tara heb ik ook nog even buiten gezet. Ik ga Kim ook helpen met Mos en Champ. Dus ik krijg het druk genoeg! Haha!

leuk joh!! Julia is idd een lieverd! Lachen
Haha en jij maar denken dat je je straks gaat vervelen Tong uitsteken

Damber, beterschap voor je broer Ach gut Hoop dat hij er niets ernstigs aan over houdt! Wel aardig van die mensen dat ze hem hebben thuisgebracht

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:24

spettertjuh schreef:
Ben jij met Laura (zus van Kim) naar buiten geweest........hoe vond Laura het op die ukkies ????????

Xeen hierzo, ehm Laura ja Ja die vond het leuk.