Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
..
.. 

ze kan inderdaad ook best leuk lopen!._PassoaJus schreef:Rhona doet niets, ze kan alleen héél pissig kijken. Maar ze zal nooit happen/trappen, altans toen der tijd bij on sop stal niet.
.HatsikiDildo schreef:_PassoaJus schreef:Rhona doet niets, ze kan alleen héél pissig kijken. Maar ze zal nooit happen/trappen, altans toen der tijd bij on sop stal niet.
Oke.. ze kwam een tijd geleden wel een keer beetje té dicht bij me toen ik voorbij liep.. misschien kwam het ook wel omdat ze toen aan het voeren waren haha.
Maar het valt me trouwens wel erg op dat wel meerdere paarden bij ons op stal heel chagerijnig kijken etc.

.
, je hebt haar zeker van het weekend ook even gezien?
!
. HatsikiDildo schreef:_PassoaJus schreef:Rhona doet niets, ze kan alleen héél pissig kijken. Maar ze zal nooit happen/trappen, altans toen der tijd bij on sop stal niet.
Oke.. ze kwam een tijd geleden wel een keer beetje té dicht bij me toen ik voorbij liep.. misschien kwam het ook wel omdat ze toen aan het voeren waren haha.
Maar het valt me trouwens wel erg op dat wel meerdere paarden bij ons op stal heel chagerijnig kijken etc.
HatsikiDildo schreef:Haha leuk is dat!
Verschilt het trouwens veel in prijs de stal in Wirdum en WB Stables.. ik heb namelijk geen idee.
HatsikiDildo schreef:@ RianneH, de paarden komen volgens mij elke dag er wel uit.
Sowieso de sportpaarden, leasepaarden en de friese paarden.
Met de paddocks zijn ze druk bezig, ik heb zo'n idee dat als ze klaar zijn ook volop in gebruik zijn.
Sence schreef:Als je wilt, kun je vragen of dat zo en zolang op het land mogen staan als het goed is.
En die pony is vanaf het begin af aan al ''chagrijnig'', dus het zal niet aan de stal liggen i guess?

_PassoaJus schreef:HatsikiDildo schreef:Haha leuk is dat!
Verschilt het trouwens veel in prijs de stal in Wirdum en WB Stables.. ik heb namelijk geen idee.
Hoeveel betaal je bij jullie qua stalling?
Maar bij jullie komt er denk ik ook nog het gebruik van de stapmolen e.d. overheen...
. _PassoaJus schreef:Sence schreef:Als je wilt, kun je vragen of dat zo en zolang op het land mogen staan als het goed is.
En die pony is vanaf het begin af aan al ''chagrijnig'', dus het zal niet aan de stal liggen i guess?
Was bij ons ook al zo..
Maar Nicky is ook heel erg veranderd. Die stond bij ons in de hoek met een schot er tussen en ook nog een sbij de voertonnen. Hartstikke druk dus. Sinds ze in Leeuwarden staat is die best wel veranderd vind ik.
HatsikiDildo schreef:In de positieve of negatieve zin?

?
Hoewel ik me daar ook wel wat bij voor kan stellen maar hem natuurlijk niet ken en dus niet kan oordelen.
En zo'n stal als WB-stables en reacties van mensen die er komen zegt mij genoeg. Maar misschien ben ik te natural voor dat..