hier staan meer foto's van vandaag in van bo en pascha en een leuke tekst erbij van een vriendin die ze heb gemaakt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zirano schreef:Zet dan wel even een duikplanje voor Bella neer zodat ze bij extrem warm weer even een duik kan nemen.Trapje naar boven en ze is weer lekker op het land.Wel met Speedo in het land zetten hoor.

k u t toetsenbord wordt er gek van
*ziet het al helemaal voor zich* Bella in haar speedo
Begint morgen om 14.00 uur in Hoevelaken. Morgenochtend voor de bijeenkomst of na de bijeenkomst nog maar even langs mijn knappe mannetje (Omar dus
). Tamara doet het morgen voor me.

en daar ergens tussen bo naar de opfok brengen
hahahha
(nouja, paar HONDERD.. volgens mij zijn het er maar 100 ofzo) 
Dabo schreef:Gek? Bella? KNETTERgek bedoel je!
B-E-B grote volte in ren-galop...
Of ik nerveus ben? welneeeeeehahahha
Ja Marjan, dat nudistenland, paar honderd meter links van Taams(nouja, paar HONDERD.. volgens mij zijn het er maar 100 ofzo)
Ik kan wel gewoon met je mee hoor Bren, als ik zorg dat ik Bella ervoor gedaan heb, kan ik erna door naar Budje, want Marijke komt dan denk ik wel gewoon daarheen. Ze heeft Bella van de zomer nog gezien, en gereden. (Marijke is de ex-trainer van Bella, uit Frankrijk. Een van mijn beste vriendinnen, die is een paar dagen in Nederland)
Zirano schreef:Dus als ik Omar doe moet ik oppassen voor een kater?? of geld dat voor het bazinnetje?Staat bella dan op het naaktlandje???(wow)zo maar open en bloot??
Het is hier weer ouderwets gezellig
Zal zorgen dat hij morgen geen kater heeft
Ging je hem morgen nou masseren? Hoe was de verjaardagsvisite?
Zirano schreef:Ik ga lekker mijn bed opzoeken en wens iedereen welterusten.Morgen lekker uitslapen.
mag niet van de da want dat kom schade doen voor de afval in dr uiers ofzo
Trusten allemaal
Dabo schreef:Startlijsten staan volgens mij pas vanaf woensdag op de site van de RV..? En de lijsten hangen volgens mij pas vanaf donderdag bij Taams...
behalfe dat Bella me eng vond
maar verder zaten er nete stukjes tussen dus ik ga duimen als je moet
pascha7 schreef:ja bedankt hoop dat alles vlekkeloos verloopt
en anders tja... ga je lopen
hihi