Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CharlyBrown schreef:(nou ja dit is incl. die 2 paarden die nu in die veulen stallen staan, die op zo'n nieuwe stal staan te wachten.. misschien gaan er ook paarden uit het 4-stalletje naar de nieuwe stallen?)
roxxxiejjj schreef:CharlyBrown schreef:(nou ja dit is incl. die 2 paarden die nu in die veulen stallen staan, die op zo'n nieuwe stal staan te wachten.. misschien gaan er ook paarden uit het 4-stalletje naar de nieuwe stallen?)
Die tegenover mij staan gaan als het goed is ook daarheen, ik blijf gewoon staan.
edit: diegene naast mij gaat als het goed is weer weg in september.
mo_van_dijk schreef:Ik stem tegen. Jan zijn land is veels te slecht om op te springen en ik zie Jan nog geen gedraineerde springtuin aanleggen
CharlyBrown schreef:roxxxiejjj schreef:Die tegenover mij staan gaan als het goed is ook daarheen, ik blijf gewoon staan.
edit: diegene naast mij gaat als het goed is weer weg in september.
Ok.. dan komen er nog vier bij..
dan staan er straks zo'n 75 paarden (ex de opfok)
Das best een hoop!
mo_van_dijk schreef:Wanneer je een agterberg eb&vloed bodem hebt en je onderhoudt hem zoals het hoort... Dan had je er afgelopen winter een stuk meer plezier van kunnen hebben!