Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lin4Life

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 12:44

Ik ben gewoon thuis :)

Vanmorgen Sieb ff gereden, Ging wel goed eigenlijk.. alles vond die heel spannend, maarja die heeft nu ook een week niets gedaan..

Ja ff lekker met sen 2en weg :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 13:00

Ik ga om 13.26 met de bus, dus ben er dan om 13.56:)
Is wel fijn dat de bussen alleen om het uur gaan in het weeken *not*:P
Tot strakkies:)

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 13:36

Foto :D
Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 22:48

Hij is echt hip!
Edit: volgens mij heb ik je nog nooit zo duivels zijn kijken Lin! :Y)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:09

Zoo ik ben er ook weer :)

Ik zeg nogmaals heel veel sterkte :) kan het niet genoeg herhalen vind ik omdat ik toen in groningen zat, en er zo weinig voor je kon zijn :\

Die foto is wel echt hip :) Mooi dat je het naar je zin hebt gehad :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:22

Hey Lotje!
Fijn dat je er weer bent:) Hoe heb je het gehad?

X

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:24

@ Lin wat een onwijs gave foto... enne die blik mag je wel laten hoor :D

Heey lotte...
Welkom back!! Heb je het leuk gehad?? Wel mooi weer iig!!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:28

Haha ja ik zei ook al: er komen nog net geen vonken uit die ogen, arme Domm;)

Ik krijg binnenkort een nieuwe telefoon en abo van 13,95 p. maand voor 2 jaar. Vind dat het nu toch wel eens tijd wordt voor een abo met al dat gesms;) Ik krijg de LG cookie hierbij, vet gaaf ding man:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:28

Ja heb het heeeeel leuk gehad :) Verschrikkelijke zadelpijn van gister, dagtocht en pony heeft knetterhard zadel :roll: Foto's komen wel een keer :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:34

Had jij ff pech!:( Een minder fijne afsluiter dus:P Mooi dat het zo leuk was. Ga je de rest van de vakantie werken of blijf je nog eventjes lekker vrij?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:38

Morgen werken, dinsdag werken, woensdag werken, donderdag van 9 tot 9 werken, vrijdag werken en zaterdag werken, zondag vrij en de maandag naar zweden :')

Lin gaat zondag nog door? :) Hoe laat verwacht je iedereen? :)

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:41

denk dat Lin uitgeteld is... :D was in ieder geval gister nog actief zat maar ja wat wil je in al die dagen tijd net 10 uurtjes slaap?? Maar het was gezellig wat ik begreep en het was gister ook nog eens 10 uur dat ik thuis was en toen gingen hun nog lang niet dus denk dat ze eerst moet bijkomen hahahahaa

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:50

haha volgens mij ligt Lin de komende dagen in coma;)
Dat wordt een stel pannendeksels voor dr verjaardag geven hihi!

Lotje, dan ga je ook wel lekker fit naar Zweden toe *ahum*
Ach bekijk het maar zo: lekker geld verdienen;)

Ik werk nu 5 weken van maandag t/m vrijdag als voedingsassistent in een revalidatiecentrum. Ontzettend leuk werk. Iedere ochtend om kwart over 6 verklaar ik mezelf voor gek, maar zodra ik op het werk aankom, vind ik het weer onwijs leuk. Om 3 uur 's middags en in de weekenden ben ik lekker vrij dus ik verdien mooi wat en ik kan een beetje vakantie vieren:)

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 17:31

Nou ik ben nog best fit hoor :P
vandaag al alle boxen in de manege gemest van sieb en alle manege pony's en de 2 paarden die we heleend hadden..
Ik kan der best goed tegen om weinig te slapen en op een andere plek... Sanne allleen niet :P
Was wel echt super leuk met ponykamp, iedereen heeft zich vermaakt dus :D

Zondag tussen 2 en 3 :P Doen we daarna ook bbqen :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 18:00

Gezellig :) Ik heb er zin in om jullie allemaal weer te zien :)

Waren er veel kinderen op ponykamp dan? heeft iedereen het naar zijn zin gehad? :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 20:36

Ik dacht dat het 's avonds zou zijn Lin. Niet erg natuurlijk, des te meer tijd hebben we om een feestje te bouwen:D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:07

Iemand nog een navykleurige ankypad overnemen vor 35 euro?
Ik doe dr niks meer mee...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 14:45

Ohja, vanmorgen nog "leuk" nieuws gehad. Na Fleurtje komt het afscheid met Rover ook in zicht. Per 1 september verhuist Rover naar Liederholthuis, waar hij ook in de winter gereden kan worden, wat nu niet mogelijk is. Voor Marije natuurlijk een goede keus, maarja, ik heb er niks aan:( *snif* Was ik net dikke maatjes met Roofje, gaat dit ook alweer over. Het is puur dat het niet te doen is om telkens met mijn fiets naar Liederholthuis te knotsen, waardoor regelmatig bezoek er dus ook niet in zit. Heel jammer, maar helaas. Ik begin er sinds het afgelopen halfjaar zelfs bijna gewend aan te raken...

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 09:26

ja was niet echt fijn nieuws..
Gelukkig eigenlijk maar dat je hem niet zolang hebt gereden dat het makkeljiker is maar het blijft natuurlijk niet echt fijn!
Maar je mag altijd bij mij paardjes komen doen he!

Sieb vond t gister eerst echt heeeeeeeeel spannend.. met muziek en in een groot weiland en dan ook nog allemaal paarden om je heen en mensen die overal staan... ben je er eindelijk aan gewend moet je op zo'n raar stukje weiland met witte bordjes en een auto... En je mocht niet eens over de witte bordjes heen.. Heeeel flauw!
Dat kon gewoon echt niet!

1e proef slingerde we lekker van links naar echts en van in naar uit de baan O:) Ging echt nergens over.. maar goed toch een goede leerervaring voor m :P
Daarna naar de jury.. die was toch eigenlijk heel positief.. Vond het een super stoer paard met veel potentie en hij kon nog ver komen.. Ik moest maar zuinig op m zijn :)
Ik reed m goed van achter naar voren maar moest wel die verbinding aan de voorkant houden en m niet teveel loslaten want dan was die nog teveel naar mij aan het zoeken. Maar hji was nog goren maar mocht die nog met zijn leeftijd... was k het wel helemaal mee eens..
had ik 176 punten... dat was dan wel een beetje veel te hoog voor die proef :oo

2e proef ging beter.. alleen spriong die links 2x verkeerd aan omdat die met van alles bezig was behalve met mij.. maar verder eigenlijk een stuk netter en gecontroleerder..
Daarna naar de jury en ik moest meer rechtop gaan zitten en mezelf oprichten.. maar dat wist ik al wel :P
had die 172 punten.

Was beetje raar want me 1e proef ging veeeeeel minder maar had ik meer punten.

maar kortom een dagje waar sieb veel van heef t geleerd :)*... Ook hoe die over koeie vlaaien heen moet springen want die vallen je toch wcht wel aan als je die tegen komen :P :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 10:28

Hihi ja die gekke Sieb, hij deed wel zn best hahaha. Maar idd vreemd van die punten. Maargoed, hij heeft er weer wat bijgeleerd.

Idd wat je zegt, het is maar goed dat ik Rover niet zo'n heel lange tijd heb gedaan, half jaartje ofzo. Het zal ook geen Fleur-afscheid worden. Maar toch, we begonnen echt maatjes te worden. Mn mams zei ook al dat ik er dan maar wat minder heen moet gaan, ook om er aan te wennen. Misschien dat ik dat maar moet doen;) En ik vind het lief van je aanbod Lin:D Als je iets in de aanbieding hebt voor me, ik hou me aanbevolen! Desnoods geef ik Casanova 'mensen-cursus':P

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 10:36

Idd, weer een ervaring erbij Linda!

Ik zit nu thuis met een gezwollen hand. Na het hooi voeren en strooien is die zo dik geworden, maar nergens geen last van wondjes o.i.d. Dus nu een uurtje aankijken en anders naar de huisarts.

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 10:48

Goedemorgen dames!

@ Lin.. Die eerste jury was duidelijk meer een friezenliefhebber dan de tweede dan hahah maar wel leuk om ook dat met Sieb te hebben mee gemaakt! En wel een erg fijn commentaar van de eerste jury kun je iig nog wat mee! Fijne verjaardag vandaag schat! Je houdt van mij tegoed.

@ Jolien Dat is dus wel weer minder nieuws he. Eerst Fleurtje en nu Rover.. Heb het met je te doen! Gelukkig heb je zo'n lieve vriendin als Lin die van alles in de aanbieding heeft! En ja denk dat je mams wel gelijk heeft met nu al afbouwen. Ik heb het gehad met Vroni die moest ik van een op andere dag laten gaan en dat gaat je wel heel veel pijn doen hoor! Want mis dat dier nog elke dag!

@ Millennium Zou idd maar even naar huisartsenpost gaan want dat is geen goed teken. Sterkte

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 11:24

Hoezo? Is Vroontje verkocht inmiddels?:O Kan me voorstellen dat je dat ook zeer doet.
Haha ja gelukkig is daar Lin met dr paardenvoorraad:D

@ Lin: ik heb de bus van 13.56 vanaf het station dus ben rond half 3 bij jou. Moet eerst nog een half uur op het station wachten, wel lekker met die zomertijden:P

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 11:30

Nee Vroni is niet verkocht staat op het land. Ik ben inmiddels weer alleenstaande mama en kan het nu dus niet meer doen. Helaas...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 11:40

Maar als ze weer van het land komt dan? Of ben je definitief gestopt?