Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annemarie

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 20:33

Bij jou wel Clown
Ja, mijn mama brengt ons naar het Lamoen ja, misschien eerst nog even bij mijn huis langs voor de spullen, maar dat moet ik nog even afspreken.

Marianne, is het goed als we om 12 uur vertrekken? Dus om half 12 op het lamoen? Dan kunnen wij ook nog op een redelijk christelijke tijd met de trein Nagelbijten / Gniffelen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 20:36

(8.05 vertrekken vanuit voorhout dus Clown )

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 08:54

Ik vind het goed. Hoe lang gaan we eigenlijk?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 10:49

Eeuh.. dat zijn we vergeten te overleggen. Clown
Fenna?
Zal wel twee uur worden? Anderhalf? Wat voor rondje wil je d'r van maken?

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 10:57

het maakt mij niet uit hoor. Ik hobbel wel mee. O, nee ik heb de leiding dus ik bepaal wat we gaan doen Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 11:30

Iets van twee uur? Gewoon een ontspannen ritje Ja Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 11:53

Dan zijn we ook mooi om twee uur terug Clown
Lijkt me goed Ja
Jullie weten vast wel een leuk rondje Tong uitsteken

(Trouwens Fenna, weet je hoeveel duurder twee enkeltjes zijn dan 1 retourtje! Bloos! Ik dacht altijd dat het niet zoveel scheelde, maar in dit geval.. Hopelijk heb ik sponsorende ouders Nagelbijten / Gniffelen )

Vandaag wordt huiswerkmaak dag, al heb ik net alleen nog maar vanalles opgeruimd. Ik weet niet waar ik moet beginnen Nagelbijten / Gniffelen

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 13:14

ik ben ook voor een ontspannen ritje. Misschien kunnen we het nieuwe ruiterpad achterlangs nemen. Het is nu de laaste tijd redelijk droog geweest, dus dan zou je erover heen kunnen . Weet niet of jullie weten welk pad ik bedoel? Achter het koeienpad ga je dan zo'n kronkelpaadje in.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 13:15

superfries schreef:
het maakt mij niet uit hoor. Ik hobbel wel mee. O, nee ik heb de leiding dus ik bepaal wat we gaan doen Knipoog

Precies, zo pak je dat aan Clown nee hoor, grapje
Gaat vast een hele mooie dag worden.. ik wou dat ik meekon, maar heb zoveel te doen.

Misschien niet heel boeiend voor jullie, maar ik vind het superleuk: mijn zus begint vandaag haar loopbaan als dierenarts *LOL* *trots*

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 13:16

superfries schreef:
ik ben ook voor een ontspannen ritje. Misschien kunnen we het nieuwe ruiterpad achterlangs nemen. Het is nu de laaste tijd redelijk droog geweest, dus dan zou je erover heen kunnen . Weet niet of jullie weten welk pad ik bedoel? Achter het koeienpad ga je dan zo'n kronkelpaadje in.

Dat pad kun je ook wel nemen als het niet heel droog is, maar dan wel voorzichtig Ja je ziet vanzelf na een tijdje of het te nat is of dat je door kunt rijden. Is tegenwoordig mijn favo paadje.. vooral als de zon schijnt is het supermooi daar.

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 14:03

Is ook echt een geweldig stuk. Ben er de laatste tijd nietmeer geweest. Is nu te ver voor Wietske. Vanmorgen zei de verloskundige dat het beter was als ik mijn paard niet meer zo hard liet rennen... Lachen Dus dat wordt zeker een ontspannen ritje Knipoog Bloos

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 14:20

O, dat paadje, ja ik weet. Is een fijn paadje. Volgens mij heb ik dat ook wel eens gereden terwijl het beregend was(met trektocht). Dan was het gewoon uitkijken voor uitglijden, maar ging het prima. Lachen

en nee ik weet niet hoeveel duurder dat is, maar ik hoop voor je dat het dan een beetje gesponserd wordt Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 14:34

Jaa, dat paadje is leuk!
Maar als Mariannes paard niet zo hard meer mag rennen, redden we dat dan binnen twee uur?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 14:51

uhm...

Heb trouwens kaartjes voor ST gereserveerd Ja

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 15:36

Oke Haha!
Dan moet ik me vanavond nog maar even inlezen Clown

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 18:08

Oh, wanneer gaan jullie naar Sweeney Todd? (neem aan dat ST daarvoor staat Knipoog )
Fenn schreef:
O, dat paadje, ja ik weet. Is een fijn paadje. Volgens mij heb ik dat ook wel eens gereden terwijl het beregend was(met trektocht). Dan was het gewoon uitkijken voor uitglijden, maar ging het prima. Lachen

We hebben er meerdere keren gereden Ja Weet je nog die ene keer dat jij en Lotje leiding waren en ik met Maartje achteraan reed, toen gingen we ook over het kronkelpad.

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 18:38

Ik red mij wel hoor! Janette dacht trouwens dat het om een andere Marianne ging, maar het was wel goed. Ik heb al Toontje of Fiona gereserveerd. Lekker rustig hihi

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 18:49

Clown Ik dacht nog zou Janette het wel goed hebben begrepen, maar ik dacht vast wel, dus ben er verder niet achter aan gegaan. Nouja, fijn dat het toch goed was! En doe mij die ander van het duo dan maar Tong uitsteken

We gaan inderdaad naar Sweeney Todd. En weet je waar mijn vader net uit zijn werk mee kwam aanzetten? Juist! Sweeney Todd op dvd Clown

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 18:57

Wow, nu al op dvd?

Marianne, was alles verder goed bij de verloskundige? Lachen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 19:22

Zwartwitje schreef:
Oh, wanneer gaan jullie naar Sweeney Todd? (neem aan dat ST daarvoor staat Knipoog )
Fenn schreef:

We hebben er meerdere keren gereden Ja Weet je nog die ene keer dat jij en Lotje leiding waren en ik met Maartje achteraan reed, toen gingen we ook over het kronkelpad.

Ja, dat weet ik nog wel Ja Ik vind dat pad tussen het km-pad (dacht ik) en het heidepaadje in ook altijd wel fijn. Net breed genoeg voor een relaxt drafje of om lekker te stappen.
Volgens mij zijn we er de vorige meeting ook langs gegaan? (Ik zal dat meeting verslag weer even opzoeken Clown )

en nu al op DVD, illegalie Knipoog Ik ben zelf wel beniewd.

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 19:23

Alles was goed bij de verloskundige. Voor het eerst het hartje gehoord. Wel een raar idee hoor, zo'n klein leventje in je buik. Ik deed het allemaal prima. Bloed was allemaal goed en de kleine was goed gegroeid. Nu ik nog... Ik was afgevallen hihi

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 19:37

Ja, wij Ali Illegali Cool

Fijn dat alles goed was! En dat afvallen is wel wat aan te doen, we proppen je wel vol woensdag Nagelbijten / Gniffelen
(En ik herinner mij nu de wijze woorden van mijn natuurkunde leraar vorige week: "En OOOOH mensen, LET op MIJN woorden!... Laat nooit TE vaak een echo doen, alleen als het ECHT nodig is want OH-OH-OH!!! ... " Want wat was het eigenlijk toch slecht voor de oortjes van het kindje. En dit alles naar aanleiding van een examenoefening over echoscopie Clown Hij is de laatste tijd nogal maatschappelijk en godsdienstig bewust.. wij houden het op een late-life-crisis Nagelbijten / Gniffelen )

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 23:28

superfries schreef:
Alles was goed bij de verloskundige. Voor het eerst het hartje gehoord. Wel een raar idee hoor, zo'n klein leventje in je buik. Ik deed het allemaal prima. Bloed was allemaal goed en de kleine was goed gegroeid. Nu ik nog... Ik was afgevallen hihi

OK dan!
Maar hoe kun je nu weer zijn afgevallen? Ik dacht dat als je zwanger was je juist heel veel eetlust enzo hebt? (Ik weet al wel, dat als ik zwanger ben, ik mooi een smoes heb om lekker veel chocolaatjes te eten Haha! )

Fen, ja ik weet welk pad je bedoelt, dat semi-brede zandpad? Dat was vroeger het van-hek-tot-hek-pad Ja als je dat afrijdt tot aan de kruising met de achterkant van het koeienpad, en daar dan rechtdoor gaat, heb je ook een mooi breed pad waar je best leuk kunt galopperen. Is heel recht en breed, dus je ziet eventuele tegenliggers van verre aankomen. Oh, maar van galopperen zal misschien geen sprake zijn woensdag Nagelbijten / Gniffelen Maar als je daar dan aan het eind naar links gaat, kom je op de Oude Rijssenseweg en rij je weer naar de vijfsprong.

Wel foto's maken he, dames!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 09:02

Nou.. even een berichtje van mij nog vanachter mijn eigenste computer. Over een klein uurtje zit ik in de trein richting de andere kant van de wereld. Waar ik rond half 12 dan hoop aan te komen, als alles goed gaat Nagelbijten / Gniffelen
Dan is het een kwestie van Fenna zoeken en dan .. Go jij! Go jij! Haha!

Fototoestel zit in de tas (net zo als heeel veel waardoor mijn tas bijna uit elkaar knalt Nagelbijten / Gniffelen ) Ja

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 09:08

Veel plezier bij Fenna! Ik mag best nog wel een stukje rustig galopperen hoor. Er zijn ook mensen die tot en met de zevende maand nog rijden.
En dat afvallen is niet zo moeilijk hoor! Ik ben vorige week ziek geweest. Door de hoofdpijn had ik eerst geen zin in eten. Toen kreeg ik een kuur en daar werden mijn darmen hyperactief van... hihi.
Ik heb nog geen enorme eetlust. Komt misschien nog wel!