Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SuusKiiss schreef:Nu pas
Ik zit echt te L*llen tegen mezelf! Als je dat zegt komt er zo'n raar woord toch??

hestejente schreef:Ooooo!Krijg je daar ook al een sticker van??!
Ik hoef geen cbr-sticker, een ruiterbewijs is toch een apart kaartje? Ik wou maar dat dat meisje terugmailde over dat paard...
SuusKiiss schreef:Ik heb nog foto's belooft van mij en goldie!!
Ik ga ze nu uploaden!!
hestejente schreef:SuusKiiss schreef:Nu pas
Ik zit echt te L*llen tegen mezelf! Als je dat zegt komt er zo'n raar woord toch??
Van de week had iemand het hier op bokt over poedersuiker, en bedoelde dus ook echt van dat spul voor op de poffertjes. Duurde een tijdje voor ik dat doorhad, eerst dacht ik dat 't weer zo'n woord was dat bokt in plaats van k*t gebruikt. Snapte de zin ook al niet
hestejente schreef:Dus als ik straks CBR 3 heb gehaald moet ik als ik buiten rijd en het ruiterbewijs en mijn FNRS-paspoort met sticker bij me hebben?
_Anneke_ schreef:hestejente schreef:Dus als ik straks CBR 3 heb gehaald moet ik als ik buiten rijd en het ruiterbewijs en mijn FNRS-paspoort met sticker bij me hebben?
nee maar als je je paspoort laat zien. en je sticker sit dr niet in.. mag het waarsch nog niet
maar anders zou je ook geen sticker nodig hebben toch??
) _Anneke_ schreef:ik weet ook niet hoormaar anders zou je ook geen sticker nodig hebben toch??
Georgette schreef:Graag gedaan hoor Pauline
hestejente schreef:_Anneke_ schreef:ik weet ook niet hoormaar anders zou je ook geen sticker nodig hebben toch??
Daar zit ook weer wat in

We zijn bezig geweest met de beginselen van de spaanse pas, buiging en op commando zijwaarts. Gipsy deed het best goed voor een eerste keer!

Gezellig! Citaat:@ Roosmarijn: mooie filmpjes! Max heeft wel lief, zeg! Gipsy is bijna 2 keer zo groot... Leuk dat je VD met haar gaat doen!
En max is zeker lief ja, maar wel een ondeugende!
Het VD is erg leuk tot nu toe!

Gezellig bij mij op de woensdag!