welke ist leukste ?:) ( niet letten op de pixxels at doet paint is strax weg
) Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)
tjaan_ schreef:
welke ist leukste ?:) ( niet letten op de pixxels at doet paint is strax weg)
micky schreef:Hallo Allemaal !!!!!!!
hier even een berichtje van kim en orambo
Het gaat heel goed met ons ,ik en orambo hebben het super naar ons zin het is nog wel ff wennen want je hoeft alleen te poetsen en te rijden.
de mensen daar zijn heel aardig en heb elke week les .
over de wedstrijden heb ik ook niet te klagen ,hoef nog maar 5 winstpunten en ben de B uit en heb nog maar 2 wedstrijden gereden .
Afgelopen zondag heb ik in Assendelft gereden voor kringkampioenschappen maar hellaas zat ik er niet bij maar het was echt hartsikke leuk om mee te maken . nu ga ik voor de zomer kampioenschappen ben al aan het trainen en ik wist niet dat ik ooit zo fanatiek zou worden , ik ben er nog lang niet moet nog veel leren en orambo ook, sander zegt dat het allemaal goed komt nou groetjes tot gauw !!!!!
. 
.
...
..
Sasje_ schreef:Ik ben ook creatief geweest!
Valt er even eentje binnen
LIQUITA schreef:Hebben jullie mijn lieve filmpje gezien? Ik blijf hem leuk vinden.
tjaan_ schreef:
LIQUITA schreef:LIEF!!!!
Shenavallie schreef:tjaan_ schreef:
De laatste van het rijtje!
Shenavallie schreef:tjaan_ schreef:
De laatste van het rijtje!
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Hebben jullie mijn lieve filmpje gezien? Ik blijf hem leuk vinden.
Ik vind hem helemaal top!!!!! Heb smakelijk zitten lachen, trouwens, om alle dingen die je er zo tussen neus en lippen op zet. Ik weet niet hoe je eraan komt, maar ik vind het helemaal geweldig en laat het iedereen die hier over de vloer komt even zien. Moet ik wel de paginanummers van dit topic onthouden, maar dat mag de pret niet drukken!
.