Kims, 22 december kan ik niet: ben ik op vakantie! Vind het erg jammer dat ik er niet bij kan zijn! Pff jullie hebben ook echt geen geluk met Floortje, duimen dat het goed komt met haar...
Nel, woensdag weer ouderwets half 11? Heb er al zin in! Veel succes met de modeshow: we horen er wel van!
Haha Thirz; ik kan me voorstellen dat je weer terugdenkt aan vroeger, het was ook altijd zo spannend als de Sint kwam!
Hmm Anne, dat filmpje is eigenlijk best zielig, dat paard kan de drukte en alles duidelijk niet aan! Geen paard van Sinterklaas meer voor hem dus
Hopen dat C. er snel bovenop is; zal niet meevallen met de broze botten die zij vast moet hebben! HP ben ik nog niet om geraced in het Nederlands omdat ik de engelse versie al heb gelezen, maar wil 'm graag nog in het NL lezen! Trouwens ook nog gefeliciteerd met je positieve beoordeling, altijd tof! Bar, leuke foto's! Moest je vandaag weer op wedstrijd?
Cis, nog maar een paar dagen, dan komen we er aan! Heb er zin in!
Ik ben zoals altijd weer fijn aan mijn huiswerk, jippie!
O ja, kreeg een mailtje van mijn oude werk: er is vacature voor 16 uur vast voor kinderfysio: of ik ze al miste en niet terug wilde komen? Ja natuurlijk mis ik ze en natuurlijk wil ik terug komen! Maar ja... kan niet alles willen he! Moeilijk dit soort dingen...
(net voor de vakantie ja, anders komt er van school zo weinig én tis nogal een zwaar boek om mee te slepen naar Rotterdam
)

En ik dacht dat ik zo lief was geweest dit jaar!
, want we waren net bij de eerste bak en madame springt op dr achterbenen, stijgert, bokt, geeft een gil en laat een scheet, ik stond echt naar dr te kijken van wat doe jij nou stom??????? Ok, madame stond weer op dr benen, en Kim en ik lagen in een deuk van het lachen, want het sloeg totaal nergens op wat ze deed, want er was niks engs om van te schrikken ofzo....wij verder gelopen richting roundpen, nog 3 keer moeten stoppen omdat ze weer zo'n rare actie had, haar dus wel ff flink op dr donder gegeven, want ze moet wel een klein beetje normaal doen.
Hihi, Fotomoment! Inderdaad een verstandig besluit dus
te doen! hihi
) en heb ik nog een klein beetje serieus met dr gewerkt. Ze pakte het erg goed op en ze was zeker gehoorzaam! Die knopjes zitten er goed op
Zouden ze last van de kou hebben?! Maar na een tijdje was Jade moe en kon ze gewoon lopen!
Al zal ik maar nie te hard juigen zeker?
* vanaf waar moeten jullie vliegen? Gaan jullie met de trein?
Brabant! 

Gewoon in t vliegtuig wat bijslapen (zorgen dat Bianz oplet en even roept wanneer je er bent) en dan ben je helemaal klaar voor t weekendje! Veel plezier! (niet dat je dit nog leest, maargoed.. das een detail hè)