manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 15:41

Hoi!
Kims, 22 december kan ik niet: ben ik op vakantie! Vind het erg jammer dat ik er niet bij kan zijn! Pff jullie hebben ook echt geen geluk met Floortje, duimen dat het goed komt met haar...
Nel, woensdag weer ouderwets half 11? Heb er al zin in! Veel succes met de modeshow: we horen er wel van!
Haha Thirz; ik kan me voorstellen dat je weer terugdenkt aan vroeger, het was ook altijd zo spannend als de Sint kwam!
Hmm Anne, dat filmpje is eigenlijk best zielig, dat paard kan de drukte en alles duidelijk niet aan! Geen paard van Sinterklaas meer voor hem dus Knipoog Hopen dat C. er snel bovenop is; zal niet meevallen met de broze botten die zij vast moet hebben! HP ben ik nog niet om geraced in het Nederlands omdat ik de engelse versie al heb gelezen, maar wil 'm graag nog in het NL lezen! Trouwens ook nog gefeliciteerd met je positieve beoordeling, altijd tof!
Bar, leuke foto's! Moest je vandaag weer op wedstrijd?
Cis, nog maar een paar dagen, dan komen we er aan! Heb er zin in!
Ik ben zoals altijd weer fijn aan mijn huiswerk, jippie!
O ja, kreeg een mailtje van mijn oude werk: er is vacature voor 16 uur vast voor kinderfysio: of ik ze al miste en niet terug wilde komen? Ja natuurlijk mis ik ze en natuurlijk wil ik terug komen! Maar ja... kan niet alles willen he! Moeilijk dit soort dingen...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 16:02

ow das idd moeilijk! Je kan echt niet nog een extra dagje in de week toveren? Dus dat jij stiekem gewoon 8 dagen hebt? (doe er dan mteen 9, heb je nog een extra rustdag ook Knipoog ) Lastig.. Je kan t niet combineren? Zeker moeilijk zoiets.. suc6 met de keuze!
Ja, filmpje is behoorlijk zielig! Vond ik ook al. Duidelijk dat niet iedereen happy is met de intocht.. Gewoon zonde voor het beestje (schijnt dat de sint verder de tocht heeft gelopen, paardje kon het gewoon niet aan. Deed ook voor de eerste keer mee stond in t topic)
En met HP heb ik dus t zelfde. Net voor de kerstvakantie even met mn boekenbonnen t boek halen Ja (net voor de vakantie ja, anders komt er van school zo weinig én tis nogal een zwaar boek om mee te slepen naar Rotterdam Vork )
C is gewoon zielig nu. En dat door zoiets doms als een putje in de weg. (t verhaal op de manege klonk ook lichtelijk verwijtend naar de personen die kwamen helpen, maar in hoeverre dat waar is weet ik niet. Maar dan is t ook helemaal sneu!)

Logisch dat je dat terug denkt aan vroeger Ja Ik ben nog nooit (of miss 1 keer?) naar de intocht hier geweest. We gingen altijd naar Roosendaal Ja En als we dan terug bij oma kwamen zat er al wat in onze schoen Haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:38

22 december Nel!
Jammer dat je neit kan komen Bianz! Volgend jaar beter Lachen

Ik had mijn schoen gezet, maar vanmorgen zat er niks in Verdrietig En ik dacht dat ik zo lief was geweest dit jaar!
Misschien komt t omdat Amerigo neergestort is. Arm paard! Paarden kunnen echt hun kop neerleggen van stress en ook gewoon doodgaan!

Ik kom net terug van Nous, ben er een hele middag geweest. Eerst deden Marieke en ik Jade, daar mag marieke zelf wel wat over vertellen Haha! We hebben ons in ieder geval kapot gelachen! Daarna ben ik met Nous gaan springen. Ze was daar iets te enthousiast mee haha. Maar de dressuur ging top!

Niks zeggen over HP hoor! ik moet 'm nog helemaal lezen! Haal het boek maandag in huis Lijst

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:21

hahaha.... Kims, aan mij de eer om ons avontuur te vertellen hahaha.... Haha!

We gingen Jade ff in de roundpen loslaten, leek me verstandiger dan er op te klimmen of met dr in de bak te wandelen, want het zou best kunnen dat ze een beetje meer energie had dan vorige week bij de wandeling met Bianz.... Knipoog
Dit was een heeeeeeeel verstandig besluit van ons al zeg ik het zelf Bloos , want we waren net bij de eerste bak en madame springt op dr achterbenen, stijgert, bokt, geeft een gil en laat een scheet, ik stond echt naar dr te kijken van wat doe jij nou stom??????? Ok, madame stond weer op dr benen, en Kim en ik lagen in een deuk van het lachen, want het sloeg totaal nergens op wat ze deed, want er was niks engs om van te schrikken ofzo....wij verder gelopen richting roundpen, nog 3 keer moeten stoppen omdat ze weer zo'n rare actie had, haar dus wel ff flink op dr donder gegeven, want ze moet wel een klein beetje normaal doen.
Kim zette haar in de roundpen en moest maken dat ze weg kwam, want met een bok en een scheet scheurde ze er vandoor, niet te geloven wat had dat beest een energie, maar ze liep wel echt super, met dr gangen is niks mis hebben we al gezien.... Haha!
Na ongeveer een half uurtje was ze uitgeraasd en konden we weer op een rustige manier terug naar de stal lopen, hebben wel gemerkt dat ze erg dominant is, dus daar zal ik hard aan moeten werken...Misschien ook eens die dingen doen die jullie (Kims en Thirz) ook met Nous hebben gedaan, waardoor ze nu zo braaf en rustig met je meeloopt, en netjes wacht als het moet.....
Nadat ze opgedroogd was mocht ze nog even een uurtje op de paddock, dit vond ze heerlijk en ze heeft lekker in het zonnetje staan soezen...... Gaaaap
Thirz ik wens je al succes voor morgen....als het nou zo is dat ze niet meer kan lopen van de spierpijn, hoef je dr niet echt te longeren, dan laat je dr alleen ff los en kan ze zelf rennen...

Ik heb mn schoen niet gezet, gaan dat wel op mn werk doen met alle kindjes.....

Ben ook benieuwd naar Harry Potter, denk dat ik m maar ff uit de bieb ga lenen als die daar is..

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 21:30

RESPECT! *doet gebaar*
Haha

Maar ze klinkt wel erg wakker vandaag Tong uitsteken Hihi, Fotomoment! Inderdaad een verstandig besluit dus Ja Haha, als ik t verhaal hoor moet ik al lachen Vork raar paardje, t kon weer eens geen normaaltje zijn hoor Clown
Hihi, wel meteen flink ál der energie kwijt dus. Moet je nu flink bijtanken in t zonnetje om morgen weer Hyper! te doen! hihi
Ik wordt steeds benieuwder hoe ze is straks als ze beter is en lekkr op conditie Haha! Ze klinkt nog wel érg leuk hoor mariek! Vind het binnenkort ook écht weer tijd voor foto's hoor! Ja

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 14:03

We vonden het ook zó jammer dat we geen camera hadden!
Dat beest kan showen, niet normaal! Ze zag er echt geweldig uit, supermooi! En na afloop staan hijgen en druppen van t zweet natuurlijk, haha! Toen ze een beetje uitgeraasd was ben ik nog even in het midden gaan staan (toen durfde ik t pas aan Nagelbijten / Gniffelen ) en heb ik nog een klein beetje serieus met dr gewerkt. Ze pakte het erg goed op en ze was zeker gehoorzaam! Die knopjes zitten er goed op Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:11

Wauw, dat zou wel erg leuk werk zijn Bianz! Hmm, moet je je toch maar in 2-en delen Clown Is het nog gelukt met de route voor Engeland?
Vandaag ging ik net rijden met Nous toen er een enorme vrachtwagen de mest kwam ophalen Nagelbijten / Gniffelen ..toen ben ik buiten maar ff een rondje wezen maken, daar kan je ook prima je dressuuroefeningen doen! Daarna Jade, dat beest stond als een zotte naast me te springen, al was ze niet de enige; Vanity ging na mij in de paddock en die ging ook tekeer Bloos! Zouden ze last van de kou hebben?! Maar na een tijdje was Jade moe en kon ze gewoon lopen!

Ging het vandaag goed met de NS Anne?
En Nel een goede modeshow gelopen?

Owja: over 2 weken gaan we weer stappen met stal Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 21:06

Jaja, trein ging goed Go jij! Go jij! Al zal ik maar nie te hard juigen zeker?
*komt ff langsvliegen, net thuis en moet nog eten*

En t stappen is dus flink bevallen Clown das duidelijk Haha!
De kolder in de kop Tong uitsteken En Nous was zeker de rust zelve? Wel super dat Jade nog leuke goede knopjes heeft! Ja (ergens onder al die gekkigheid Vork

*gaat nu snel stage dingen doen en dan eten. Denk dat t met t bordje voor HNTM zitten wordt Tong uitsteken ook geen probleem opsich
Doei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 12:04

Haha Anne, niet zo hard juigen idd, je weet het nooit met de NS en blaadjes op de rails Lachen

Thirz, route voor Engeland is gelukt hoor! Moeder van Cis heeft een heel boekwerk geschreven, dus daar kunnen we mooi ff op studeren Knipoog
Nel: les morgen om half 11 gaat gewoon door toch? Thirz, half 10 Agrimarkt?

Haha die Nous en Jade zijn toch verrassend: de een laat buiten haar dressuurkunstjes zien en de ander is zo gek als een deur en laat ineens haar scheurkanten zien haha! Moet ik Jade morgen nog voor je longeren Marieke? Wil ook wel eens zien hoe gek ze is Haha!

Pff heb nu echt ff een energie dip: gisterenavond laat thuis, want de les liep nog eens een beetje uit, vandaag een supervolle agenda en dan nog tennisles (ik duim dat het nu kurkdroog is vanavond; vorige week ging het wel door ondanks de regen en dat is koud!!). Moet voor morgen dus echt ff een energieboost, aangezien het een lange dag wordt!

O ja, stappen over 2 weken: cool! Het weekend van de 1e neem ik aan?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 14:24

Ja, stappen is de 1e! Duim voor je dat het droogblijft vanavond. Hoop voor vanmiddag én morgenochtend ook op droog weer: rij graag droog Lachen Ik zie je half 10 bij agri, kunnen we onze reis naar Engeland ook nog uitstippelen!

Was Daniel een beetje lief gister Marieke?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 21:25

Bianz: ben morgen rond half 11 op stal.
Nou Mariekje, dat wordt nog wat met je paardje. maar wel leuk dat ze weer helemaal aan het leven is!

De modeshow was leuk, het lopen ging goed!
T was wel eng, voor zo'n publiek, maar gelukkig ging het om de mooe jurken die we droegen, dus we stonden zoiezo in de spotlights!!!
Foto's komen nog.
Maar ik ga nu lekker op bed liggen, ben moe!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 21:40

Zo ik meld me ook weer even in het topic. Heb het echt enorm druk met mn werk. We moeten aanstaande vrijdag middag een presentatie geven voor 45 mensen en dat moeten we allemaal voorbereiden, maar iedereen heeft het zo druk dat dat betekent dat we steeds s avonds moeten werken enzo...
Verder voel ik mezelf niet helemaal lekker, dus dat is niet zo handig allemaal!

Met Saskia gaat het op dit moment ook niet echt super, dus daar maak ik me ook wel zorgen om, vooral omdat ze zo "ver" weg is en ik niet gewoon even bij haar langs kan gaan...

Vandaag zijn we weer bij een huisje gaan kijken! Het is echt een superleuk huisje, dus we zitten nu te denken om een bod uit te brengen.
Het gaat om dit huisje:
http://www.sinke.nl/Woningaanbod/Zoekre ... F19A/vzs/1

@ Marieke: echt grappig dat jade zo loopt te showen! Als je dat er onder het zadel ook uit kan rijden belooft het nog wat Knipoog! Wanneer ga je weer beginnen met rijden?

@ Nel: leuk joh zo'n modeshow! Lijkt me echt gaaf om te doen, ben erg benieuwd naar de foto's!
Hoe is het nu met Daniël?

@ Bianz en thirz: super gaaf joh dat jullie bij Cis op bezoek gaan! Heel veel plezier! Maar dat zal vast wel goedkomen Knipoog

Aanstaande zaterdag heb ik weer wedstrijd, Sharon liep de afgelopen dagen nogal te klooien, maar vandaag ging het gelukkig alweer wat beter. Weet echt niet waarom ze opeens zo vervelend loopt te doen... nouja, hopen dat het zaterdag wel goed gaat. Heb dezelfde jury als bij mn vorige wedstrijd en toen heb ik 2 winst gereden... dus ik hoop dat dat me nu weer gaat lukken!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 22:44

michelle wil je die foto van mij en flitsje hier ff op ztten die wil ik echt hebben:P

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 09:49

Das een vet leuk huis Bar, woon je vlakbij mij Lachen Succes alvast voor vrijdag én zaterdag.
Ben benieuwd naar je foto's Nel, volgens mij echt gaaf om in zo'n jurk te lopen!

Wij zullen ook wel foto's maken in Engeland, ben erg benieuwd hoe t daar is! En nu maar hopen dat we ff droog weer hebben...was gister niet echt gelukt

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 18:45

Citaat:
Owja: over 2 weken gaan we weer stappen met stal Haha!

Ik ga mee! Gezellig!

@ bianz & Thirz: moeten jullie vrijdag vroeg jullie bedden uit, of vallen de vliegtijden mee?

@ Bar: leuk huisje hoor! Hij is ook echt direct bewoonbaar volgens mij. En echt om de hoek bij Thirz

Ik post straks meer, moet nu weer naar iemand toe Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 20:17

Vroeg? bedden uit? *lampje Pling * vanaf waar moeten jullie vliegen? Gaan jullie met de trein? Schijnheilig
Valt t opsich mee hoor vrijdag. Ik moet dan ook naar mn stage, maar dan wel met een klasgenootje (uit Bergen) Ja Dus zit maar tot en vanaf Bergen alleen. We hebben intercollegiaal consult --> eens kijken op een andere stageplek. Leuk idee hoor, maar 5 dus dagen vroeg op Bloos! *kijkt naar Kim* Humz, zo slecht heb ik t nog nie geloof ik. Hoe staat t nu met t slapen bij jou? Mag je al meer dan 3 uur op 2 dagen slapen? Ik zie ook nooit licht bij jullie als ik 's avonds naar huis fiets Clown (fiets ik nu sinds de afgelopen week ook om door de wijk, ipv langs de stoplichten hoor)
En hoe ging de les? Droog gehad? (mij is t op de heenweg iig niet gelukt om droog te blijven.. heerlijk met zo'n natte broek in de trein. Was gelukkig precies droog voor de volgende bui in Rotterdam Ja )
KLinkt als een leuk huisje Bar Ja Al besloten of je idd daar een bod op gaat uitbrengen? En suc6 met de presentatie! Komt vast goed. Net als de wedstrijd Knipoog Suc6!

hee en Bianz, had je nog power genoeg om vandaag de dag door te komen? *powert nog ff wat extra energie erbij Hyper! *

Ben ook erg benieuwd naar de foto's van de modeshow Nel! Wel érg gaaf!

Haha, ik had Cis ook al opgedragen om foto's te maken Tong uitsteken En jullie maken natuurlijk ook een láding foto's! Haha! helemaal goed! Ben benieuwd!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 20:23

Ik ga nu naar Guus Meeuwis (en LUV, Van Velzen, Ilse de lange en natuurlijk Gordon)!!!!!!!!!! Met Thirz en Bianz...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 20:25

NU? Op dit moment?
klinkt iig LEUK!

Muziek! Brabant!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 20:39

hannes schreef:
michelle wil je die foto van mij en flitsje hier ff op ztten die wil ik echt hebben:P

Zodra ik het kabeltje heb Bloos

Die ik niet kan vinden

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 10:36

Haai!
Nou gisteren had ik nog genoeg power, vandaag is t alleen een wat lager pitje het Thirz en Mariek (waren nogal laat thuis)? Was erg leuk concert gisterenavond; vooral van Luv hebben we genoten Haha! Van Velzen is live erg goed en Guus was ook top!
Morgenochtend om 3:30 uur uit bed, moeten dus idd vroeg vliegen!
Vond de les gisteren weer erg leuk Nel, zit nog steeds op een roze wolk vanwege die paar heerlijk verzamelde galopjes Lachen Nel heeft Janis ook nog ff uitgetest: moest weer wennen op een paard. Maar jullie zijn wel een goede combi qua lengte (vooral je beugels een paar gaatjes korter doen dan ik he haha)!
Hoe is het met Kims en de bevallingen? Trek je het nog een beetje? Doe het je niet na hoor als je echt 3 uur slaap in 2 dagen hebt, dan zou ik kapot zijn!
Je huis ziet er supergaaf uit Bar; hoop dat het lukt met kopen!
Ga nu weer lekker verder werken, bye!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 13:45

Concert was erg leuk Lachen Beetje jammer dat ik vanmorgen onverwachts om 7 uur moest beginnen... En dat ik vanaaf dus nog tot 21u moet werken en heel vroeg op moet morgen! Maar ach, zo is het nu eenmaal. Als ik in slaap val in het vliegtuig kan ik er niets aan doen Clown

Succes met Nous Kims, ze was gister in een bokbui Vork Hou me maar op de hoogte!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 11:07

Ik had nog foto's van de modeshow, heb er een paar uitgezocht.
Wilco had meer dan 300 foto's gemaakt...

Afbeelding
eerst de haren en de make-up...
Afbeelding
In deze jurk zou ik nog wel een keer willen trouwen... Pling
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik heb nog veel meer jurken aangehad, maar t zijn teveel foto's.

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:14

@ Nel, mooie jurk(en)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 16:21

behoorlijk vroeg dan idd Bloos! Phoe hee!
Maar wel gaaf zeg dat concert! En maar zeggen dat ik niets vertel Vork Kweenie, maar jullie vertellen dit ook nie ff! Tong uitsteken Maar gaaf hoor! Waar, hoe, wie, wat, wanneer? Haha! Even meer details natuurlijk, wil wel ff álles weten Knipoog
Logisch dat je energielevel de dag erna wat minder was dan. Humz en das zeker een beetje jammer Thirz Scheve mond Gewoon in t vliegtuig wat bijslapen (zorgen dat Bianz oplet en even roept wanneer je er bent) en dan ben je helemaal klaar voor t weekendje! Veel plezier! (niet dat je dit nog leest, maargoed.. das een detail hè)

Wat een verschrikkelijke gave jurken Nel! Die eerste vind ik ook écht zó gaaf! Ja (hihi, gewoon nóg een keer trouwen dus Knipoog Doen alsof je de eerste keer vergeten bent, en gewoon nog een keer! Haha!)
gaaf hoor! hihi, en van mij mag je nog best meer foto's plaatsen hoor Lachen Ze zijn leuk!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 16:26

WHAAA Hyper! En jullie hebben echt een geweldige super kast Kims en Thirz Ja Hij is leuk!
En hoe ging t vandaag met Jade Mariek?