Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 15:51

moossie schreef:
Weet je toevallig of Dennis al iets verder is?

Iets verder met wat??

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 16:00

Binar......... heb de zilveren BLINGBLINGETJES gevonden

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 16:09

KiWiKo schreef:
Binar......... heb de zilveren BLINGBLINGETJES gevonden

Jippie!! Ik kom van het weekend ff bij je kijken

Ireen_

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 17:37

brr.. ik ben net thuis, zit moed te verzamelen om naar stal te gaan fietsen

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 18:23

Binar schreef:
moossie schreef:
Weet je toevallig of Dennis al iets verder is?

Iets verder met wat??

Hij zou dingen voor ons uitzoeken! Maar ik hoor het wel na het weekend denk ik!

brrr het is zeker heel slecht weer nu! bah Succes Ireen!

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 19:22

moossie schreef:
Hij zou dingen voor ons uitzoeken! Maar ik hoor het wel na het weekend denk ik!

brrr het is zeker heel slecht weer nu! bah Succes Ireen!

Ik zat te denken aan buurman Dennis Ik heb Dennis F. er eigenlijk niet over gehoord, dus ik weet het niet. Zal het maandag wel ff navragen aan hem

BAHBAH en nog eens BAH, wat een verschrikkelijk vies goor zeikweer Ik hoop dat het morgen wat beter weer wordt
Heeft er iemand nog wat gedaan met zijn paardje?? en zo ja wat?

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 19:30

ik heb handdoeken voor de ramen hangen, in de hoop de storm hierbinnen te laten luwen........ pannetje onder het eerste dakkapelletje......... denk dat mijn laminaat er niet goed tegen kan

Hondjes effies snel uitgelaten.......... het is even rustig nu

maar hemellief wat een extreem weer zeg!!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 19:56

Echt eng weer he? pfff Ik verstop me binnen vanavond

Even een vraagje! Ik ben Yus zijn paspoort kwijt Ik weet dat ik heb toen aan iemand heb gegeven voor de entingen (mei ofzo) En weet eigenlijk niet of ik hem terug heb gehad, maarja zal wel hoor, maar even toch voor de zekerheid!
Of heeft iemand toevallig Yus zijn paspoort ergens zien liggen?
Ik heb ongeveer het hele huis overhoop gegooid, maar hij is echt foetsie Ik hoop dat ik hem toch nog ergens vind, maarja even voor de zekerheid zo vragen!

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 20:11

Jeetje, balen zeg dat slechte weer....Komt iedereen zaterdag wel naar stal. Was er net even, maar het leek uitgestorven (of moet ik zeggen verdronken. Hoop dat mijn stalletje nog staat...
Marc zijn ouders zouden morgen komen helpen om het huis schoon te maken, maar vanuit Apeldoorn kan en mag je de weg niet op....
Hopelijk morgen wel weer....
Heb net twee keer geroepen: nog 1 dag....maar niemand hoorde me...zielig he? Hopelijk zie ik morgen nog heel veel mensen. Tuurlijk ben ik onwijs blij met mijn nieuwe huis met de paardjes erbij, maar ik zal jullie wel missen hoor....

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 21:04

Pff net terug van stal.. heb het redelijk droog gehouden en de wind is gelukkig ook een heeel stuk weggetrokken
Paar keer heen en weer gewandeld met de heren!

Mir, je moet toch eens wat vaker in je bakken kijken Paspoort-mysterie opgelost Wel leuk hoor, ff neuzen in andermans spullen

Loes, we zullen jou ook missen hoor!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 21:06

pff, ik ben heen naar stal met de fiets gegaan, maar kon halverwege gaan lopen omdat ik het bijna niet voor elkaar kreeg op m'n fiets te blijven zitten
Terug kon ik gelukkig met Linda mee rijden in de auto, dus mijn fiets moet maar even op stal overnachten

heel raar, hier is het nu droog en het lijkt zelfs bijna windstil...?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 21:24

Nou Loes zekerweten!! maar wel een spannende dag voor je morgen!

hihihi Ja Anous ik ben een beetje hahaha heb je nog iets leuks gezien tussen als die troep?

Het nog even over het weer. Echt bizar. Ik hoor net op het journaal dat er al mensen avanaf vanochtend in de auto vastzitten en dat er nu dekens enzo worden uitgedeeld! Echt iets uit een film!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 22:48

Jaah het is vandaag wel heel erg...allemaal nare verhalen en ik heb echt met die mensen te doen hoor Nou Ireen, ik kwam thuis en ik voelde zo dat de wind ging liggen, echt heel raar. Alles ziet er ineens anders uit als het niet stormt. Ik hoop dat Thomas zich een beetje gedraagt nu hij al twee dagen op stal staat, hij zal morgen wel een klein bommetje zijn dus iedereen maar dekking zoeken

Anous ik heb net een telefoontje gehad van Slingeland en we kunnen alle vier zondag 18 december wedstrijd rijden. Ik zal Gabi en Ghitta even een sms-je sturen, ik hoor wel wat jullie willen.

Twinklebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:35

Ik heb net even tijdens het droge uurtje drie kwartier met Vienna aan de hand gestapt. Ik ben het nog niet verleerd blijkbaar, al heb ik gelukkig de laatste acht maanden niet hoeven oefenen. Zelfs de superbodem bij ons op stal is veranderd in een zwembad en de paarden mochten dus ook niet los.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:56

Serada schreef:
Anous ik heb net een telefoontje gehad van Slingeland en we kunnen alle vier zondag 18 december wedstrijd rijden. Ik zal Gabi en Ghitta even een sms-je sturen, ik hoor wel wat jullie willen.

Ik vind het prima, moet alleen nog ff overleggen met onze chauffeur
Gaby is dit weekend niet op stal, ze zit in Florence, dus als je geen antwoord krijgt dan weet je hoe dat komt
Hebben ze bij Slingeland afvallers of zouden ze de groep groter hebben gemaakt?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:07

Binar schreef:
Hebben ze bij Slingeland afvallers of zouden ze de groep groter hebben gemaakt?

Dat weet ik niet, toen ze me de eerste keer belde vertelde ze me al dat er nog veel verschuivingen konden plaatsvinden. Ik merk het wel of Gabi reageert, ik heb onze namen al eerder opgegeven en afmelden kan altijd, toch?!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 14:52

Lieve verhuizers, allemaal heel veel plezier bij jullie nieuwe stalletjes!
Loes en Dees, jullie ook veel plezier in jullie nieuwe huizen.

Mensen, wat een weer gisteren! Ik ben niet gek , dus met de trein naar mijn werk gegaan. Het leek wel een wereldreis! op Schiedam centrum was een deel van het dak eraf gewaaid, allerlei treinen kwamen niet of reden van Delft meteen terug naar Den Haag.....
Ik was om half acht op weg gegaan en kwam via omwegen om kwart over negen op mijn werk aan....Gaar als een ingeblikte sardine en door koud!
De terugweg verliep een heel klein beetje soepeler, werd uit het bushokje geblazen en met hagelstenen bekogeld. Gratis douchen enzo, kletsie natsie! Was om half acht thuis.
John heeft Warenko voor me opgestrooid! Lief hoor, bedankt, John!

Straks zie ik jullie weer, degenen die al verhuisd zijn.....DIKKE ZOEN

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 20:20

hallo iedereen, paardjes zijn veilig overgekomen. Ze zijn al lekker in de paddock geweest en de box bevalt ook goed. H heeft uitgevonden dat vlas best eetbaar is....als dat maar goed gaat.
Ik ben trouwens Marc zijn fiets vergeten dus ik kom eind volgende week wel weer ff buurten.
Ireen ik heb trouwens jouw singel in de kantine gelegd (en de rekening erbij). De mijne was ook echt supergaaf, mooi ding.
Helaas heb ik niet van iedereen afscheid kunnen nemen...ik zal jullie missen, maar ben ook blij met mijn eigen stekkie. Ik moet zelf nog verhuizen, maar als jullie in de buurt zijn, kom gezellig een bakkie doen.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 20:21

heel veel succes en plezier!!!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 20:39

hee Loes ik ben blij te horen dat het goed is gegaan!!

ik hoop dat het goed gaat met H jeetje ik heb dat met far gehad en hij had 2 weken lang een fikse slokdarm verstopping
(ik wist niet dat hij het at niemand had het gezien vandaar dat het zo lang duurde)
dus als je hem ziet kwijlen moet je het eruit halen !!

nou ja verder alles goed jammer genoeg morgen niet naar farretje vanwegen het weer de gladde wegen en alle sneeuw in het oosten
helaas maar ja volgende week toch Linda??!!

nou tot snel doeidoei

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 01:40

Hee Loes, ben blij dat jullie goed over zijn gekomen en alles goed is gegaan!!! Ik wens jou en de paardjes heel veel plezier en geluk in jullie nieuwe huisje en als we een keer in de buurt zijn komen we een lekkere bak reeuwijkse koffie bij je drinken!!!!!!

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 09:11

Bedankt Joyce, sorry dat ik je met dat bakkie heb laten zitten. Ben je trouwens al begonnen met je nieuwe baan?

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 10:18

Nee nog niet, ik moet morgen naar A'dam voor de testen, dus het is nog even afwachten, maar ik denk wel dat het goed gaat komen. Ik ben ook nog bezig om gewoon bij mijn huidige werkgever te blijven alleen dan een anderen afdeling, een baan van 9 tot 5!!!!!!!! Dat lijkt me toch eigenlijk ook wel lekker.

En die koffie, tsja die heb ik maar samen met Eef opgedronken

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 14:26

Ik ben zo blij dat het hier niet sneeuwt
Ik heb het zelf niet zo op de winter, regen, kou, sneeuw..brr, geef mij maar lekker de zomer, paardjes dag en nacht op het land, lekker 's avonds rijden etc

Ireen: hoe staat het met evita?

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 17:58

Was een lekker bakkie hoor Joyce!!!

Loes, fijn dat je goed bent over gekomen!!!!
Mir en Lin ook goed aan gekomen?? Hoe vinden Yus en Thomas hun nieuwe onderkomen????

Nou, ik ga snel weer aan het werk, de baby's roepen!!!!!!!!!