moossie schreef:Weet je toevallig of Dennis al iets verder is?
Iets verder met wat??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moossie schreef:Weet je toevallig of Dennis al iets verder is?
KiWiKo schreef:Binar......... heb de zilveren BLINGBLINGETJES gevonden
Ik kom van het weekend ff bij je kijken
Binar schreef:moossie schreef:Weet je toevallig of Dennis al iets verder is?
Iets verder met wat??
Maar ik hoor het wel na het weekend denk ik!moossie schreef:Hij zou dingen voor ons uitzoeken!Maar ik hoor het wel na het weekend denk ik!
brrr het is zeker heel slecht weer nu! bah Succes Ireen!
Ik zat te denken aan buurman Dennis
Ik heb Dennis F.
er eigenlijk niet over gehoord, dus ik weet het niet. Zal het maandag wel ff navragen aan hem
Ik hoop dat het morgen wat beter weer wordt

Ik weet dat ik heb toen aan iemand heb gegeven voor de entingen (mei ofzo) En weet eigenlijk niet of ik hem terug heb gehad, maarja zal wel hoor, maar even toch voor de zekerheid!
Ik hoop dat ik hem toch nog ergens vind, maarja even voor de zekerheid zo vragen! 
Paspoort-mysterie opgelost
Wel leuk hoor, ff neuzen in andermans spullen

hahaha heb je nog iets leuks gezien tussen als die troep?
Nou Ireen, ik kwam thuis en ik voelde zo dat de wind ging liggen, echt heel raar. Alles ziet er ineens anders uit als het niet stormt. Ik hoop dat Thomas zich een beetje gedraagt nu hij al twee dagen op stal staat, hij zal morgen wel een klein bommetje zijn dus iedereen maar dekking zoeken
Serada schreef:Anous ik heb net een telefoontje gehad van Slingeland en we kunnen alle vier zondag 18 december wedstrijd rijden. Ik zal Gabi en Ghitta even een sms-je sturen, ik hoor wel wat jullie willen.
Binar schreef:Hebben ze bij Slingeland afvallers of zouden ze de groep groter hebben gemaakt?
, dus met de trein naar mijn werk gegaan. Het leek wel een wereldreis! op Schiedam centrum was een deel van het dak eraf gewaaid, allerlei treinen kwamen niet of reden van Delft meteen terug naar Den Haag.....
Dat lijkt me toch eigenlijk ook wel lekker.