Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en joen gaat morgen de wcmuur opschuren en kijken of de verf daar een beetje lekker pakt 
en ja hoor, 2 onwijs leuke lapjeskatten dames van 7 en 5 jaar oud. Ze heten Mona en Lisa (
) en zijn allebei erg lief. Mona is echt een kroelkont en komt dirct op je af voor een kriebel, Lisa is iets afwachtender. Maandag gaan we nog een keertje bij ze kijken en wellicht nog een aantal andere katjes bekijken, we hebben nog wel een koppel gezien maar dat waren kittens en dat willen we liever niet omdat we zelf niet de tijd hebben om ze echt op te voeden omdat we allebei werken.

(Nu nog niet maar vanaf komende week). En ik rij er alleen 3 als ik Phan ook doe, anders 2.... Als het uit komt. Soms ff longeren of dagje vrij natuurlijk. Maar tot nog toe alleen vrijdag niet gereden.... vind ik opzich wel een mooie uitslag.
)
gaan maandag nog een keertje kijken of ons gevoel nog steeds goed voelt erbij en als dat zo is dan gaan we ze reserveren.

Verder hadden we Pepsi en Twoface nog mee!