Ik was net in het centrum, zieke rookwolk... is niet heel ver weg ik denk 1/1,5 km? maar ik kan het nu vanuit mijn raam niet zien. (staan bomen voor) Het is geen huis maar een oud leegstaand gebouw wat eigenlijk gewoon een keer gesloopt moest worden. Was ooit een benzinepomp dus dat fikt wel denk ik... Maar geen huis dus.
wat een mooierd daan! hopen dat haar rug snel goed is da je lekker aan de slag kan met haar en lous wat een fijne stage dat je al gelijk zoveel mag rijden! en mooi dat het met Phantom ook goed gaat
Wij zijn nog steeds druk aan de klus, inmiddels is bijna al het houtwerk geschilderd, morgen nog de traptredes doen en de binnenkant van een kastdeur en dan is dat iig klaar en joen gaat morgen de wcmuur opschuren en kijken of de verf daar een beetje lekker pakt Vandaag zijn we naar het asiel geweest om eens te kijken of er wat leuks al zat en ja hoor, 2 onwijs leuke lapjeskatten dames van 7 en 5 jaar oud. Ze heten Mona en Lisa ( ) en zijn allebei erg lief. Mona is echt een kroelkont en komt dirct op je af voor een kriebel, Lisa is iets afwachtender. Maandag gaan we nog een keertje bij ze kijken en wellicht nog een aantal andere katjes bekijken, we hebben nog wel een koppel gezien maar dat waren kittens en dat willen we liever niet omdat we zelf niet de tijd hebben om ze echt op te voeden omdat we allebei werken. En als maandag ons gevoel nog steeds hetzelfde is dan willen we ze reserveren en dan daar nog even in pension houden tot het huis klaar is
Ja tis ook echt super leuk!! En eerste weken is altijd even wennen! Ben natuurlijk niet gewend om meer dan 2-3x per week te rijden, dus dan is 2-3 paarden per dag wel even wennen whahahaha maar ik ben woensdags vrij en doe zaterdag dan een halve dag. Dat is echt wel super fijn, want dan kan ik zondag en woensdag aan me verslag enzo (Nu nog niet maar vanaf komende week). En ik rij er alleen 3 als ik Phan ook doe, anders 2.... Als het uit komt. Soms ff longeren of dagje vrij natuurlijk. Maar tot nog toe alleen vrijdag niet gereden.... vind ik opzich wel een mooie uitslag.
De 4-jarige was van de week trouwens wel stout toen ik aangeloppeerde. Rug bol en half springen hihihi maar was me eigen fout, ik ging iets te fanatiek zitten zegmaar(en dan niet denken dat ik in de rug knalde want dat was niet zo, ik ging gewoon net ff te zwaar zitten hihi) Vandaag ook beide weer gereden. Had ik niet verwacht, had nog bijna me cap thuis gelaten whahahah dacht van zal wel alleen even mesten zijn en wat klaarzetten ofzo. Maar ach me cap zat toch in me tas en was maar goed ook dus hahahahaha! Tis ook echt wel super leerzaam want op die oudere merrie kan ik echt alles voelen, vanmiddag ook echt zonder enige moeite met alleen been wat verplaatsen schouderbinnenwaarts en travers gereden en dat is toch wel echt gaaaaaaf hoor als het zo weinig moeite kost. Weet nog op de manegepaarden was de hulp een stuuuuuuuk groter. En dat is dus wel super vet want vriendinnetje van Phan is nu ook bezig met schouderbinnenwaarts weer meer bevestigen enzo dus sluit super aan. En wat ik dan dus op die ervaren merrie voel kan ik op dat jongere dier weer meer in praktijk brengen(niet t schouderbinnenwaarts enzo haha das bietje overdreven, maar wel gewoon het gevoel )
Zoo dat was mijn verslagje weer hihihi
Leuk Suus dat het zo vorderd met jullie huisje!! En katjesss superrrleuuuk!!!
Marlous: ze zit helemaal vast in der rug en heeft daar veel pijn aan. Als je op wou stappen stond ze rechtop. Dat heb ik allemaal gehoord van daar. Dankiedereen voor de complimenten over mn paardje!
Jullie posten zoveel dat ik niet alles bij kan lezen. Ik las iets over een 2 katjes die Suus uit asiel heeft? Super leuk! Foto? Verder iets over een brand? Brrr bah!
We hebben e nog niet hoor daan gaan maandag nog een keertje kijken of ons gevoel nog steeds goed voelt erbij en als dat zo is dan gaan we ze reserveren.
KarmaWitch
Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-12 23:43
Oja even een lief fototje van mijn vriendje en mij:
Alba heeft gister vast de mooiste foto naar me gestuurd, ze moet het per foto doen namelijk en ze heeft alleen hier bij het wwoofershuis internet, de rest komt dus nog wel een keer.
Hier rijd ik Carat voor de tweede keer. Om ons heen was het een gekkenhuis. De hoefsmid en de dierenarts was er en Bandolero ging voor het eerst sinds anderhalve maand weer in de paddock (was hoefbevangen dus had boxrust). Carat bleef er echt super rustig onder.
@ Lous: fijn hea paarden die goed aan de hulpen zijn! Ik heb dat hier ook met Sao Martinho, die doet zo alles op een simpel hulpje. Schouderbinnenwaarts, wijken, appuyeren, wisseltje, huppaa doet die zo even makkelijk, super tof!
Mooi dat jullie al zo ver zijn, en wat leuk van de katten! Ook super dat jullie 2 volwassen nemen. Hier in het asiel zitten die er in iedergeval vaak lang. Omdat er ook zoveel kittens zijn..
Suuskipje
Geplaatst: 16-09-12 15:30
Uhu Hier alvast een foto van Lisa! Onderin de pagina links, ze kijkt hier alleen wel een beetje boos We hebben juist voor volwassenen gekozen omdat we geen tijd hebben om twee kittens op te voeden, die moet je toch gelijk kunnen corrigeren en dat gaat niet als wij aan het werk zijn. Morgen weer lekker knuffelen met de dames en we gaan ook nog een aantal andere katten bekijken want daar waren we gisteren niet aan toegekomen. Maar stiekum weten we denk ik al dat we voor mona en lisa zullen gaan
Komt weer even binnenvallen! Vandaag weer gehuurd Eerst zat ik op Duke, toen nog geruild halverwege en zat ik op Afra! Verder hadden we Pepsi en Twoface nog mee!