hee allemaal! laat ik ook maar weer eens reageren.
vorige week ook springwedstrijd gehad, op Armani ging echt goed. Hij had er heeeeul veel zin in hahaha. Bevalt me erg goed op school, zit nu op Deltion College in Zwolle en doe ondernemer/manager horeca (Hotelschool). Heb woensdag leuke praktijkmiddag in de keuken lunch klaarmaken en 's avonds diner bediening. andere 3 dagen school.
Ik heb ook die mail ontvangen over die reunie, ik twijfel nog ik vind het leuk om te gaan maar is voor mij wel vrij duur, ik ga bv ook naar walibi fright night kost me ook al 30 euro en de trein is erg duur, ben nog geen 18 voor gratis OV helaas.
en ik mag vanavond weer paardrijden, werd vorige week op Florian gezet (paar paarden waar ik vaak op rij deden ook niet mee) en moet er vanavond weer op. Was weer eens wat anders. Heb wel 3 flinke blaren overgehouden van vorige week dus vanavond maar handschoentjes aandoen. Maar beviel me goed Flow, weer eens wat anders hij was ook lekker voorwaarts en alles ging top, hij liep erg netjes na wat hangen aan de teugel is het dan toch gelukt haha.
en hoe is het met jullie? heb deels wel bijgelezen.