Goeiemorgen!! Ik ben in slapa gevallen toen t bezig was (a) en heb heeeeeeerlijk geslapen. Wilde eoigenlijk pas 8 uur opstaan, maar als je dan wakker gepingt word en moet plassen en eigenlijk al heerlijk ruim 8 uur hebt geslapen... Ik ben dus gewoon wakker haha xD lig nog wel lekker op bed. Zo maar is rustig opstaan en dan ga ik gewoon weg als ik klaar ben
Bah hetonweer kwam hier ook langs, me ouders hadden verjaardag maar toen ze al die flitsen zagen zijn ze maar snel naarhuis gekomen. Vannacht nog een kraai die me wakker heeft gehouden en nu ben ik ook alweer wakker Ben nog best moe haha
Haha ik dan ongeveer t zelfde marlous, heerlijk diep geslapen, niks van onweer gemerkt. En nu werd ik net wakker van facebook en moet ik naar de wc dus ga er ook maar uit xD
Nou het is meer dat ik het een beetje eng vind dat de paarden in een open vlakte staan en liggen natuurlijk overal plassen door de regen dan kunnen ze nog wel eens getroffen worden (ik lees het wel vaker maar vooral dat koeien getroffen worden) het was idd voorspeld maar zo erf niet hoor! Eerst zeiden ze ja het wordt slecht weer, daarna let op code oranje voor zeeland, zuidholland en brabant en nog geen half uur later ook utrecht, hilversum en gelderland dus dat iedereen maar het best binnen kon blijven en precies toen zaten wij op de weg. We zagen echt zo'n vlaag regen op ons af komen iedereen super hard remmen maar je kon zo slecht voor je zien dat we niet eens zagen dat ze allemaal remde best gevaarlijk! Ik ga zo maar even kijken hoe het met Ferro gaat, mijn nichtje en vriendin van mijn neef wilde een keer mee kijken en ze wilde vandaag komen maar ik heb helemaal niks meer van ze gehoord...
Ja ik had een tijdje geleden idd ook gehoord van 2 paarden die door de bliksem getroffen waren, is natuurlijk hele kleinde kans maar t kan wel. maar daar denk ik maar niet over na..
Hier was het ook een ramp gister... mega lekkage gehad! Van de week al paar keer, maar wist niet waar t vandaan kwam....gister met dat noodweer begon het dus te lekken waar ik bij zat.. gelijk allemaal handdoeken neergelegd enzo, tv helemaal weg moeten halen, want daar lekte het op..gelukkig was dr een vriendin hier zodat ik niet alles alleen hoefde te doen...toen lang opgebleven tot het ergste noodweer voorbij was en daarna dus niet meer kunnen slapen. T spookte elke keer door mn hoofd dat het verder zou lekken en ik kortsluiting zou krijgen... uiteindelijk een keer in slaap gevallen en vannochtend weer vroeg wakker. Gelukkig was het gestopt en heeft er niks meer gelekt! Ben blij dat mn ouders vannacht weer thuiskomen!
Lowaaa! Ik heb echt heerlijk geslapen vannacht! Mag ook wel na een nacht met maar anderhalf uur slaap en de hele dag op HE! En toen ging me wekker om 7 uur pffff, was nog echt TE vroeg.
Heb vandaag weer voor het eerst proefje gereden op Dixie. Ik had verwacht dat ze weer super gespannen zou zijn en dat ze gek zou gaan doen. Maar ze was echt SUPER BRAAF!! Me proef ging echt SUPER lekker!!! Me punten vielen dus iets tegen....211. Maarja wel gehaald dus. Was het niet helemaal eens met het commentaar van de jury. Volgens mij moet ze even een brilletje kopen dan kan ze de bakletters wat beter zien. Er stond namelijk een stuk of 4 keer op de ik te laat na de letter op de hoefslag was, wat dus echt niet zo was! Maarja over 3 weken weer een kans!
Nu even btj chillen en even me draaiboek aanpassen en vnaaf om half 6 weer werken.