L_bonsai_L schreef:hee linn
ik zag dat je nog geen reactie hebt hier op bokt voor een verzorg paard?
misschien marktplaats nog even proberen?
het staat ook al op marktplaats, toch bedankt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mariekeoo schreef:eindelijk weeer bericht gehad van eigenaarresse . hehe zegt ze ik neem van de week wel contact met je op. hoop op geen slecht nieuws ben bang van wel
Evelijn schreef:kijk ik ben heel gemotiveert met agiera maar zij laat steeds niks van zich horen@Marieke, wat vervelend. Tja als bijrijder/verzorger ben je wel erg afhankelijk van de eigenaresse.
@Linn, ik vind je wel erg ongeduldig in je advertentie voor bijrijderdaarnaast zou ik ook geen bijrijder nemen die vooral in weekends en vakanties tijd heeft... want dan heb ik zelf immers ook wel tijd.
Bak hier is na heel weekend regen ook wel behoorlijk nat... en dan is de regel ook... beetje rijden mag wel (als dat kan) maar longeren niet want dat is voor de bak slechter... steeds zelfde rondje.
Evelijn schreef:@Marieke, wat vervelend. Tja als bijrijder/verzorger ben je wel erg afhankelijk van de eigenaresse.
@Linn, ik vind je wel erg ongeduldig in je advertentie voor bijrijderdaarnaast zou ik ook geen bijrijder nemen die vooral in weekends en vakanties tijd heeft... want dan heb ik zelf immers ook wel tijd.
Bak hier is na heel weekend regen ook wel behoorlijk nat... en dan is de regel ook... beetje rijden mag wel (als dat kan) maar longeren niet want dat is voor de bak slechter... steeds zelfde rondje.