Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nicole1995 schreef:Zeker wel dat ik een hard oordeel heb,heb iets TEVEEL meegemaakt met de "family" aan de andere kant van het spoor.
Wat ook mij een dosering hoger heeft opgeleverd voor mijn epilepsie,is echt niet vreemd als ik een keer voor mezelf ga heb al veels te lang daar energie in gestoken in mensen die alleen maar van je energie vreten en niks terug geven.
Begrijp dat jij het anders meemaakt maar hier gaat het ff anders aan toe en ze zoeken het maar uit.
Zo dat moest er even uit,sorry vat het niet persoonlijk op maar heb zo genoeg van die wijzende vingertjes mijn kant op.

mntj schreef:tatata. heb vanmorgen maar een lesje gereden. daar ik er toch niet op uit kan. gelukkig had veldt ff zin en tijd.
wel lekker gereden. uit eindelijk m toch wat losser gekregen op links. maar we zijn er nog lang niet.
om 12.00 uur les nemen !!!!!)
xan schreef:Nicole1995 schreef:Zeker wel dat ik een hard oordeel heb,heb iets TEVEEL meegemaakt met de "family" aan de andere kant van het spoor.
Wat ook mij een dosering hoger heeft opgeleverd voor mijn epilepsie,is echt niet vreemd als ik een keer voor mezelf ga heb al veels te lang daar energie in gestoken in mensen die alleen maar van je energie vreten en niks terug geven.
Begrijp dat jij het anders meemaakt maar hier gaat het ff anders aan toe en ze zoeken het maar uit.
Zo dat moest er even uit,sorry vat het niet persoonlijk op maar heb zo genoeg van die wijzende vingertjes mijn kant op.
Ik lees hieruit dat jij door je familie hier "op aangekeken wordt" ???
(het wijzende vingertje jou kant op)
Maar dat lijkt me een beetje de omgekeerde wereld.
En zo bedoelde ik mijn opmerking uiteraard niet.
Wist niet dat de verhoudingen daar zo liggen.
Ik vat het niet persoonlijk op hoor, maar bij ons in de familie liggen de verhoudingen
wat normaler (gelukkig). Mijn zus komt dan met haar verhaal bij ons.
Zo van: en wat moeten we er nu mee ???
Dus met dat in mijn achterhoofd, gaf ik mijn reactie.
Wij zeggen hier thuis dus tegen elkaar, tja kan ons dus ook overkomen.
Gewoon de middelbare school afgemaakt en het daarna niet meer kunnen vinden.
En dus zit hij thuis met zijn 21 jaar !!!!!
Maar bij jou is het verhaal (of vooral de verhoudingen onderling) anders.
Laat je er niet gek door maken.
LIQUITA schreef:Ik heb eindelijk eens een nacht goed geslapen. Ik was dan gisteravond ook doodop. Carrousel-les ging voor mij niet zo lekker, maar ben toch blij dat ik ben gegaan. Stom he, maar ik had helemaal een beetje rare buik om naar de manege te gaan.
Nicole1995 schreef:San,hoe gaat het met je?Weet niet zo heel goed wat ik zeggen moet op zo`n moment maar wilde toch je laten weten dat ik aan je denk.
Nicole1995 schreef:xan schreef:[Ik lees hieruit dat jij door je familie hier "op aangekeken wordt" ???
(het wijzende vingertje jou kant op)
Maar dat lijkt me een beetje de omgekeerde wereld.
En zo bedoelde ik mijn opmerking uiteraard niet.
Wist niet dat de verhoudingen daar zo liggen.
Ik vat het niet persoonlijk op hoor, maar bij ons in de familie liggen de verhoudingen
wat normaler (gelukkig). Mijn zus komt dan met haar verhaal bij ons.
Zo van: en wat moeten we er nu mee ???
Dus met dat in mijn achterhoofd, gaf ik mijn reactie.
Wij zeggen hier thuis dus tegen elkaar, tja kan ons dus ook overkomen.
Gewoon de middelbare school afgemaakt en het daarna niet meer kunnen vinden.
En dus zit hij thuis met zijn 21 jaar !!!!!
Maar bij jou is het verhaal (of vooral de verhoudingen onderling) anders.
Laat je er niet gek door maken.
Je hebt het helemaal bij het rechte eind,maar het boek is dicht wat mij betreft ze doen maar.Ik hoop dat ik mijn kind andere normen en waarden leer weet wel zeker.
Ik praat veel met Lars zodat ik hem een gevoel geef altijd met vertrouwens dingen bij me terecht te kunnen dat vind ik heel belangrijk.En volgens mij kun je dan zulk soort dingen bespreken met elkaar en niet zo`n soort actie verwachten althans dat hoop ik.
_sandra schreef:Nicole1995 schreef:San,hoe gaat het met je?Weet niet zo heel goed wat ik zeggen moet op zo`n moment maar wilde toch je laten weten dat ik aan je denk.
lief van je hoor!
gaat allemaal wel hoor, zal eraan moeten gaan wennen dat mav er niet meer is.
vandaag gewerkt, en dan is er geen tijd voor verdriet. zal wel ff vreemd zijn als ik weer op manege ben.
heb het met shailo allemaal al een xtje meegemaakt. toen vond ik het ergste dat ik niks meer te doen had op de manege.
kon helemaal jaloers zijn als iedereen ging uitmesten.
ach, alles op zijn tijd. we zien wel hoe het loopt!

_sandra schreef:Nicole1995 schreef:San,hoe gaat het met je?Weet niet zo heel goed wat ik zeggen moet op zo`n moment maar wilde toch je laten weten dat ik aan je denk.
lief van je hoor!
gaat allemaal wel hoor, zal eraan moeten gaan wennen dat mav er niet meer is.
vandaag gewerkt, en dan is er geen tijd voor verdriet. zal wel ff vreemd zijn als ik weer op manege ben.
heb het met shailo allemaal al een xtje meegemaakt. toen vond ik het ergste dat ik niks meer te doen had op de manege.
kon helemaal jaloers zijn als iedereen ging uitmesten.
ach, alles op zijn tijd. we zien wel hoe het loopt!