ja ik, maar niks te melden :p haha jaa wel dat ik echt zin heb in mn nieuwe baan en hoop dat t snel open gaat en dat ik mn huidige baan al lekker heb opgezegd
0Whisper0
Geplaatst: 01-12-10 00:04
Vanes..ik wil bij jou komen badderen Ik vond je huis al zo geweldig..maar nu helemaal!!!!
Ik ben vanmorgen gewoon door een wildvreemde vent, die in een auto naast mij reed, uitgelachen om mijn oorwarmers!! Ben juist zo blij met die dingen Heb voor op stal een heerlijk warme muts gekocht met van die bontflappies Zonnetje schijnt nu wel maar het is steenkoud buiten Oh en mijn huisje staat nu officieel te koop, stond vanmorgen op funda!!! Spannend hoor!!
Emmely, leuk paardje, hopen dat het nu allemaal goed is!!! Spannend!
De bak zou vandaag gedaan worden, ze hopen er vanavond mee klaar te zijn, afwachten dus! Ach ik kan toch niet eerder dan een uur of vier richting stal. Zal wel druk zijn met rijden dan denk vanavond, iedereen komt dan natuurlijk!?
Deze Sanne Bedankt allemaal voor de welkomst berichten. Gisteren de eerste spullen gebracht, nu stiekum toch wat spijt dat ik mijn zadel al heb weggebracht gezien de kou en we toch een stukje moeten lopen, maargoed daarna maar weer opwarmen.