Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:LIQUITA schreef:Ben benieuwd naar Xan d'r punten. Komt vast nog wel...toch?
YES
Ik mag op vakantie reces![]()
Het is gister (wonder boven wonder) nog goed gegaan ook.
Het was weer reuze spannend voor No op dat grote grasveld.
Zelfs Kim (die was mee) was verbaasd over het drukke gedrag van No:
"dat doet ie anders nooit" zei ze nog![]()
Het is ook zo heel anders, dat rijden op gras, overal paarden en mensen, en
niet te vergeten de grote vrachtwagens, trailers en auto's (ook op het gras !)
Inrijden ging dus niet zo super, ik had het druk met mezelf (hihi) en met No.
Op een gegeven moment toch maar een galopje ingezet, want dat moet toch ook
wel even bij het inrijden. Al met al ging het wel lekker na een tijdje.
Ik heb wel mijn proeven zonder zweep geredendie had ik duidelijk niet nodig gister
Maar vooral de eerste proef ging lekker: 184 punten !!!!!
De tweede proef ging duidelijk minder, ik dacht ff een middengalopje te rijden, maar kwam
niet echt "terug"dus ging achter het bordje A om
![]()
Tweede proef: 171 -2 dus 169
Er stonden echt alleen maar bordjes, niet eens de hoekjes afgezet (dat was op Texel wel)
Ik heb me puntje, heb er nu dus 5.
Ben er helemaal blij mee
_sandra schreef:en, je singel in huis!???
Ik heb ook meteen nog een extra dekje gekocht (daar draaide ik maandag en dinsdag al een beetje omheen en heb nu toch maar de knoop doorgehakt, ha ha)
Shenavallie schreef:_sandra schreef:en, je singel in huis!???
Hoi dan!
Ja, ik heb een 20 cm kortere gehaald! Heb nu 110 cm met een (er was helaas geen andere optie) stukje elastiek aan één kant. Morgenochtend moet ze toch van het land vanwege de hoefsmid, dus dan kan ik het rondom het bekappen gaan proberen!Ik heb ook meteen nog een extra dekje gekocht (daar draaide ik maandag en dinsdag al een beetje omheen en heb nu toch maar de knoop doorgehakt, ha ha)
![]()
![]()
![]()

Nicole1995 schreef:Komt allemaal wel goed dat land verdelen,dit jaar doe ik niet mee aan de landverdeel stress.In het begin is iedereen zo bezig met wie waar en hoe en later staan er in eens 5 andere paarden bij?????Of worden er landen/groepen bij elkaar gevoegd waar je nou net niet bij wilde en dan is dat in ene wel zo???Ik hoor en zie het wel hoor...tegen die tijd dat ze mogen kan ze er vast wel bij.Nog nooit gehoord dat het niet kon.