De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 17:57

_sandra schreef:
Een man is samen met zijn vrouw boodschappen aan het doen.
Op een gegeven moment is hij zijn vrouw kwijt en hij rijd dus alleen met het karretje door de winkel, op zoek naar zijn vrouw..
Plots botst hij met zijn karretje tegen het karretje van een andere man aan.
'Oh, mijn excuses meneer' zegt de man. 'Ik lette even niet op, het is namelijk zo dat ik mijn vrouw kwijt ben en die ben ik aan het zoeken'
'Nou, dat is toevallig' zegt die andere man. 'Ik ben ook mijn vriendin kwijt en zoek haar ook'

'Dat is inderdaad toevallig' zegt de andere man en vraagt hoe zijn vriendin eruit ziet.

'Nou' zegt de man.. 'Ze is lang, slank, lang blond haar, mooie grote borsten, Lange benen, zwarte laarsen, en een kort rokje..
'En hoe ziet die van jou eruit?' vraagt de man..

'Wat kan mij dat verrotten' zegt de andere man 'We gaan die van jou zoeken!!'
whahahahahahaahahahahah lache!!!!!!!!!!![/quote]
en ik dacht gho verteld san nou zelfde mop als meelen maar je heb weer niet goed geqoute :D :D :D

Nicole1995

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:11

San,gefeliciteerd met Rick zijn verjaardag.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:14

Nicole1995 schreef:
Shenavallie schreef:
Dennis heeft net 3 avonddiensten gelopen (gisteravond de laatste) en moet zo dadelijk voor 5(!) nachten weer op! Beetje erg veel van het goede, maar ja... Met Kerst is-ie vrij! En dat vieren we nou net niet.... ha ha ha! :+

Oeps,da`s wel ff pittig.kan je overdwars in bed liggen hahahaha.Ik ga ook altijd scheef liggen weet niet hoe dat komt hahahahha

Ik ook... :o Heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:15

LIQUITA schreef:
Shenavallie schreef:
En anders klop ik wel bij Liquita aan voor een "sombrero"! :+

We hebben nog wel wat vloeistof over hoor. Toevallig opperde ik het vanavond al om het te gaan verkopen, hihihi.

WHOEHAHAHAHA, nieuwe vorm van "dealen"!!!! 8-)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:24

meelen schreef:
Een vrouw wil zich laten opereren, want ze vindt dat haar vaginale lippen te groot zijn
Ze vraagt aan de dokter om de verrichting, geheim te houden:" Ik wil niet dat iemand het weet."

"Mevrouw, wij zijn gebonden aan beroepsgeheim."

Na de operatie, ziet de vrouw, 3 rozen naast het bed op het nachtkastje staan.

Ze roept de dokter: "Ik had u toch gevraagd om met niemand over mijn operatie te spreken."

"Maak u maar niet ongerust, ik heb niemand iets gezegd..
De eerste roos is van mij omdat u zo moedig bent geweest.
De tweede is van mijn verpleegster die mij geholpen heeft."

"En de derde roos?"

"Deze komt van iemand uit de afdeling 'Brandwonden'..
Om u te bedanken voor zijn nieuwe oren."

WHOEHAHAHAHAHA, GEWELDIG!!!!!! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:27

meelen schreef:
Pietje zit al weken verveeld voor zich uit te staren in de klas.
De juf krijgt het op haar zenuwen en vraagt:
"Pietje, wat is jouw probleem"?
Pietje antwoordt: "Ik ben veel te slim voor de 1e klas".
"Mijn zusje zit in de derde klas maar ik weet veel meer dan zij en dus moet ik óók eigenlijk naar de 3e klas".
De juffrouw vindt dat een moeilijke kwestie en spreekt erover met de directeur.
Terwijl Pietje buiten het kantoor van de directeur moet wachten legt de juffrouw het probleem aan hem uit.
"Laat hem binnenkomen, dan zal ik hem even persoonlijk testen", zegt de directeur ..
"Als hij ook maar èèn vraag niet kan beantwoorden dan blijft hij gewoon in de 1e klas".
De juffrouw gaat hiermee akkoord en Pietje mag binnenkomen.
De directeur: "Hoeveel is 3 x 3"?
Pietje: "9"
Directeur: "Hoeveel is 6 x 6"?
Pietje; "36"
En zo beantwoordt Pietje alle vragen die eigenlijk een derdeklasser pas behoort te weten.

De directeur kijkt de juffrouw aan en zegt "Ik denk dat Pietje best wel naar de 3 klas kan gaan'
Maar de juffrouw twijfelt nog steeds en vraagt of ze óók nog een paar vragen mag stellen.

De directeur gaat hiermee akkoord en de juffrouw stelt haar eerste vraag;
"Waarvan heeft een koe er vier, terwijl ik er maar twee heb"?
Pietje: "benen"
De Juffrouw; "Wat heb jij in je broek en ik niet"?
Pietje: "Zakken"
De Juffrouw: "Wat begint met een K en eindigt met een T, is behaard, ovaal en lekker"?
Pietje: "een kokosnoot"
Intussen zakte de mond van de directeur ver open van verbazing.
De juffrouw vervolgde met: "wat gaat er hard en stijf naar binnen en komt er zacht en slap uit"?
Pietje: "kauwgum"
De Juffrouw: "Wat doet een man rechtopstaand, een vrouw zittend en een hond op drie poten"?
Pietje; "Een hand geven"
De Juffrouw: "noem een Engels woord dat begint met een F en eindigt met een K"
Pietje; "Firetruck"
De directeur zucht heel diep en zegt:

"Laat hem maar naar de vijfde klas gaan, want die laatste zes vragen had ik al allemaal fout"

*GIECHEL*

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:28

@San: en ook de felicitaties van mij! *\o/*

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:33

Vanmiddag weer een super menles gehad bij de Zaanse!!!! We gingen een stukje "marathon" oefenen, dit keer de "schapenkooi". Beetje ingewikkeld om uit te leggen, maar we moesten het eerst in stap doen en daarna in draf. Ik reed weer met mijn vriendinnetje Sytske (als ik toch ooit eens de loterij win..... :D ) en als enige met de grote, lange kar. De rest had van die kleine showkarretjes, waardoor zij vloeiend door de "hindernis" gingen. Maar.... met een beetje "stuurmanskracht" en niet kletsen maar opletten ;) , is het me/ons gelukt *\o/* !!!! En natuurlijk reed ik weer als een gloeilamp door de bak, ha ha ha! :+ Volgende week weer, yihaaaaaaaaaaaaa! +:)+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:00

meelen schreef:
Is er een kindje uit z'n klas misschien die in het ziekenhuis ligt of heeft gelegen?

Een paar weken geleden heeft een jongetje uit zijn klas in het ziekenhuis gelegen!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:00

meelen schreef:
Was gisteravond op de manege, de nieuwe stallen worden mooi zeg. Ziet er netjes uit. Nick en Grardus waren nog hard aan het werk tot laat.

nu het erf nog......

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:05

_sandra schreef:
peet , dat meen je niet!!!! na kom dan ff naar manege, rick is jarig!die komt ook ff borreltje drinken!

Gefeliciteerd!!!met Rick.

Liquita geen zin in Marco, volgende keer mag je komen oppassen dan ga ik wel.......

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:10

winnitou schreef:
meelen schreef:
Was gisteravond op de manege, de nieuwe stallen worden mooi zeg. Ziet er netjes uit. Nick en Grardus waren nog hard aan het werk tot laat.

nu het erf nog......

of zijn ze daar mee bezig???

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:18

Vandaag gewerkt (ga toch een keer vrij nemen om mee te gaan naar de menles bij de zaanse ruiters), daarna met Rowan kruidnoten en koekjes gebakken (en natuurlijk gegeten), eten maken en eten en daarna naar de voetbalkantine voor het Sinterklaasfeest. Was erg gezellig (ook voor mama), nog geholpen met de kantine weer in orde brengen en daarna naar huis, kind in bed bonjouren en nog wat klussen doen (o.a. de afwas, moet toch echt snel een afwasmachine aanschaffen) en de was ophangen.
En dan met de benen omhoog. Morgen is de voetbalwedstrijd afgelast dus hoeven niet om 7.30 uur de deur uit. Moeten wel naar de manege want Henk staat bij Angelo te schilderen. 's middags naar de verjaardag van ons campingoverbuurmeisje.
Voor zondag alleen het plan om naar het zwembad te gaan nog even met Rowan oefenen voor de koprol en de hoekduik zodat hij misschien zijn afzwembriefje krijgt om zaterdag 5 december af te zwemmen (dan is het tenminste een vrije ronde van voetbal). En natuurlijk BZV kijken 's avonds. en dan is het weer maandag en begint de week opnieuw. Woensdagochtend ben ik lekker vrij, even een momentje voor mezelf, kijk ik moet ik eerlijk zeggen ook wel even naar uit, maar zal dan nog de laatste inkopen voor de Sint moeten doen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:25

Shenavallie schreef:
Vanmiddag weer een super menles gehad bij de Zaanse!!!! We gingen een stukje "marathon" oefenen, dit keer de "schapenkooi". Beetje ingewikkeld om uit te leggen, maar we moesten het eerst in stap doen en daarna in draf. Ik reed weer met mijn vriendinnetje Sytske (als ik toch ooit eens de loterij win..... :D ) en als enige met de grote, lange kar. De rest had van die kleine showkarretjes, waardoor zij vloeiend door de "hindernis" gingen. Maar.... met een beetje "stuurmanskracht" en niet kletsen maar opletten ;) , is het me/ons gelukt *\o/* !!!! En natuurlijk reed ik weer als een gloeilamp door de bak, ha ha ha! :+ Volgende week weer, yihaaaaaaaaaaaaa! +:)+

heb je nog steeds les van Oege?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:58

En hebben jullie leuke aankopen gedaan? ben benieuwd!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 23:20

winnitou schreef:

bedoel je vanaaf ??
ik heb een paar leuke laarzen gekocht

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 23:22

Doordat de voetbalwedstrijd is afgelast zit ik nog langer met de taarten in de vriezer. De eerst volgende wedstrijd is 12 december. Moet of flink de vriezer leegmaken (eten) of de taarten de komende 1 1/2 week vers aanleveren, maar dan zit ik zo vast aan het tijdstip van maken. Als ze de vriezer in gaan kan ik ze maken wanneer ik fut, tijd en zin heb. En zoveel taartdozen heb ik ook niet.
Misschien heeft iemand de slabol van tupperware ongebruikt in de kast staan en kan ik die lenen of overnemen. Daar past nl precies een boltaartje in. en neemt ook niet zoveel meer ruimte in in de vriezer.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 10:31

ATE schreef:
winnitou schreef:

bedoel je vanaaf ??

Leuk...voor onder je jurk???

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 10:44

vanaaf heerlijk stappen!!! ga met mijn nichtjes ( allemaal boven de 35 hoor!) naar heineken music hall!! 80's & 90's party!!!! heb er helemaal zin in!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 10:46

ATE schreef:
winnitou schreef:

bedoel je vanaaf ??

idd erg leuk hoor je laarzen! jo wordt steeds hipper!!!!! ;)

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 10:46

onder je jurk kan echt niet hoor ate!!!!!!!!! hahahahahahaha daar moet ze nog hakjes voor kopen!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 10:47

erik beetje uitgerust liquita???

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 10:47

zie je vanmiddag bij het zadel passen! heb je de kleur al bedacht?

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 10:48

winnitou schreef:
Vandaag gewerkt (ga toch een keer vrij nemen om mee te gaan naar de menles bij de zaanse ruiters), daarna met Rowan kruidnoten en koekjes gebakken (en natuurlijk gegeten), eten maken en eten en daarna naar de voetbalkantine voor het Sinterklaasfeest. Was erg gezellig (ook voor mama), nog geholpen met de kantine weer in orde brengen en daarna naar huis, kind in bed bonjouren en nog wat klussen doen (o.a. de afwas, moet toch echt snel een afwasmachine aanschaffen) en de was ophangen.
En dan met de benen omhoog. Morgen is de voetbalwedstrijd afgelast dus hoeven niet om 7.30 uur de deur uit. Moeten wel naar de manege want Henk staat bij Angelo te schilderen. 's middags naar de verjaardag van ons campingoverbuurmeisje.
Voor zondag alleen het plan om naar het zwembad te gaan nog even met Rowan oefenen voor de koprol en de hoekduik zodat hij misschien zijn afzwembriefje krijgt om zaterdag 5 december af te zwemmen (dan is het tenminste een vrije ronde van voetbal). En natuurlijk BZV kijken 's avonds. en dan is het weer maandag en begint de week opnieuw. Woensdagochtend ben ik lekker vrij, even een momentje voor mezelf, kijk ik moet ik eerlijk zeggen ook wel even naar uit, maar zal dan nog de laatste inkopen voor de Sint moeten doen.

zoui mooi sinterklaas kadootje zijn ! komt piet vast nog ff langs om pepernoten te strooien in het zwembad haahahaha

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 10:49

mntj is trouwens ook goed geslaagd, heeft een heeele mooie blouse gekocht!!! wordt alleen beetje lastig voor mick hahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(heel veel knoopjes!!!!!!!!!!!!!!)